Пошуковий запит: <.>II=rish/2008/3/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Липова Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації/Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.3 - 6
|
>2.
| Буринська Н. Задача як вид навчального завдання/Н. Буринська, В. Староста // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.6 - 9
|
>3.
| Величко Л. Загальнокультурний контекст шкільної хімічної освіти/Л. Величко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.9 - 12
|
>4.
| Лодатко Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів/Є. Лодатко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.13 - 20
|
>5.
| Рижиков В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки/В. Рижиков // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.20 - 21
|
>6.
| Скрябіна Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії/Т. Скрябіна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.22 - 24
|
>7.
| Власенко К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів/К. Власенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.25 - 27
|
>8.
| Авдіянц Г. Роль юридичної освіти в становленні особистості майбутнього працівника/Г. Авдіянц // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.27 - 29
|
>9.
| Столяренко О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи/О. Столяренко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.30 - 33
|
>10.
| Бабінець С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти/С. Бабінець // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.34 - 36
|
>11.
| Дабіжук Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання/Т. Дабіжук, О. Блажко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.37 - 39
|
>12.
| Корнєєв О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії /О. Корнєєв // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.39 - 42
|
>13.
| Надтока О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани"/О. Надтока // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.42 - 43
|
>14.
| Сопільняк М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості/М. Сопільняк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.44 - 47
|
>15.
| Пономарьов Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів/Ю. Пономарьов // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.47 - 49
|
>16.
| Шкурат Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів/Л. Шкурат // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.50 - 52
|
>17.
| Іванова Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою/Т. Іванова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.53 - 54
|
>18.
| Пушкарьова Т. Діагностування та розвиток пізнавальних процесів молодшого школяра за умови психологічного супроводу експериментальної програми "Росток"/Т. Пушкарьова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.55 - 57
|
>19.
| Зяблюк Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка"/Н. Зяблюк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.58 - 60
|
>20.
| Дічек Н. Спільна спадщина/Н. Дічек // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N 3/4.-С.61 - 64
|
|
|