Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=stmm/2011/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Дреєр Й. Символ і теорія життєсвіту: "Трансценденції життєвого світу і подолання їх за посередництва знаків і символів"/Й. Дреєр // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.3-25
2.

Малюк А. Концепт глобалізації крізь призму ідей Карла Полані/А. Малюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.26-46
3.

Сусська О. Соціологічна наука між Сциллою і Харибдою сучасного маркантилізму і наукового пізнання/О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.47-57
4.

Батаєва К. "Фотознімки " думки Ж. Бодріяра/К. Батаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.58-73
5.

Заєць Д. "Indie-rock соціологія " Мішеля Мафесолі"/Д. Заєць // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.74-83
6.

Іващенко О. Соціологія вартості (повсякденного) життя в сучасній Україні: у пошуках джерел/О. Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.84-112
7.

Стегній О. Чверть століття після Чорнобиля: досвід соціологічного спостереження/О. Стегній // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.113-137
8.

Єлейко М. Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття/М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.138-162
9.

Домбровська А. Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрольно-Східної Європи/А. Домбровська, М. Янось-Кресло, Ю. Пачковський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.163-183
10.

Волович В. Автобіографія: соціологічне уявлення/В. Волович // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.184-199
11.

Ніколаєнко В. Світоглядна функція соціології релігії. Колізії у відносинах соціології релігії і теології/В. Ніколаєнко, Л. Ніколаєнко, Ю. Яковенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.200-223
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)