Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=stmm/2020/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Костенко Н. Мережева комунікація: алгоритмічний і ризикований зв’язок/Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.5-24
2.

Методики дослідження адаптації, інклюзії та зміни ідентичностей за умов масових міграцій: розроблення та апробація/Є. Головаха [та ін.] // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.25-41
3.

Резнік О. Соціально-демографічні чинники ставлення українців до судової влади/О. Резнік, О. Козловський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.42-55
4.

Міщенко М. Досвід застосування методики дослідження психологічного віку в Україні: вплив психологічного віку на соціально-політичні орієнтації/М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.57-71
5.

Рущенко І. Цивілізаційні цінності країн ЄС, Росії, України (на підставі експертного опитування)/І. Рущенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.72-89
6.

Лобанова А. Соціологічні ідеї Микити Шаповала: історична репрезентація/А. Лобанова, С. Петрухін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.90-101
7.

Усич С. Неадитивне суспільство: системологічна парадигма/С. Усич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.102-122
8.

Шульга М. Зміст та форми соціальної життєтворчості особистості в умовах стійкого і нестійкого інституціонального детермінізму/М. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.124-127
9.

Бевзенко Л. Ситуація інституціональної нестийкості як тло запиту на агентність: зв'язок із соціальною напруженістю/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.130-133
10.

Злобіна О. Суб'єктивність та агентність у соціальних змінах/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.133-138
11.

Соболєва Н. Соціальний активізм у суспільстві нестійкої інституціональності: агенти впливу та агенти змін/Н. Соболєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.138-141
12.

Мартинюк І. Інститут ділової активності як агент суспільних перетворень/І. Мартинюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.141-143
13.

Безрукова О. Українські виборці як агенти суспільно-політичних змін/О. Безрукова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.143-145
14.

Паращевін М. Архаїчні агенти соціальних змін/М. Паращевін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.145-148
15.

Бойко Н. Проблеми активності інституціональних змін у контексті диджиталізації сучасної української держави/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.148-150
16.

Чудовська І. Зміни в освітніх практиках: імітація, ілюзія чи реальність/І. Чудовська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.155-158
17.

Шевченко С. Агенти змін у полі освіти/С. Шевченко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.158-160
18.

Гуменюк В. Теорія морфогенезу агентності Мргарет Арчер: від соціологічної теорії до сфери шкільної освіти/В. Гуменюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.160-162
19.

Іващенко К. Інтеграція в сучасних міграційних дослідженнях: нотатки з двох конференцій під егідою IMISCOE напередодні світового "локдауну"/К. Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.163-170
20.

Бекешкіна І. Шляхи досягнення миру на Донбасі: суспільні настрої, очікування та проблеми/І. Бекешкіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.171-176
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)