Пошуковий запит: <.>K=Інноваційний процес<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Пересада А. А. Управління інвестиційним процесом/А. А. Пересада. - 2002
|
>2.
| Йохна М. А. Економіка і організація інноваційної діяльності/М. А. Йохна, В. В. Стадник. - 2005
|
>3.
| Чухрай Н. Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві/Н. Чухрай, Р. Патора. - 2006
|
>4.
| Щербань В.М. Маркетинговий менеджмент/В. М. Щербань. - 2006
|
>5.
| Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика/С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. - 2007
|
>6.
| Економіка та організація інноваційної діяльності/О. І. Волков [та ін.] ; за ред.: О. І. Волкова, М. П. Денисенка. - 2007
|
>7.
| Величко І. Економіст - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Сокол П. Вплив психологічного фактору на інноваційний процес/П. Сокол // Економіст. -К.:Філії ЗАТ Холдингова компанія "БЛІЦ-ІНФОРМ", 2007,N N 2.-С.39-41
|
>9.
| Ілляшенко С. М. Управління портфелем замовлень науково-виробничого підприємства/С. М. Ілляшенко, О. М. Олефіренко ; [за заг. ред. С. М. Ілляшенка]. - 2008
|
>10.
| Рудь Н. Т. Економіка та організація інноваційної діяльності/Рудь Н. Т.. - 2009
|
>11.
| Микитюк П. П. Інноваційна діяльність/П. П. Микитюк, Б. Г. Сенів. - 2009
|
>12.
| Єгоричева С. Б. Банківські інновації/С. Б. Єгоричева. - 2010
|
>13.
| Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Вип. 2 (56) ч. 2. - 2011
|
>14.
| Інноваційний менеджмент/Н. М. Буняк [та ін.] ; [за ред. Л. Г. Ліпич]. - 2011
|
>15.
| Маркетинг технічних інновацій/М. К. Сукач [та ін. ; за ред. М. К. Сукача]. - 2013
|
>16.
| Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика/С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. - 2013
|
>17.
| Зянько В. В. Інноваційна діяльність підприємств та її фінансове забезпечення в умовах трансформаційних змін економіки України/В. В. Зянько, І. Ю. Єпіфанова, В. В. Зянько. - 2015
|
>18.
| Коновальчук І. І. Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах/Коновальчук Іван Іванович. - 2015
|
>19.
| Маркетинг технічних інновацій/М. К. Сукач [та ін. ; за ред. М. К. Сукача]. - 2016
|
>20.
| Гернего Ю. Формування інноваційного процесу: теоретичний підхід/Ю. Гернего // Ринок цінних паперів України. -К.:Київський національний економічний університет, Український інститут розвитку фондового ринку, 2016,N N 5/6.-С.15-20
|
|
|