Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Качество услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.56(075.8)/Ш24
Автор(и) : Шаповал, Микола Іванович
Назва : Менеджмент якості : навч. посібник . -3-тє вид., випр. і допов.
Вихідні дані : К.: Знання, 2007
Кільк.характеристики :471 с.: рис.
Примітки : Бібліогр.: с. 468-471
ISBN, Ціна 966-620-224-7: 065.00, 88.00, грн
УДК : 658.56(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Організація управління
Якість продукції
Стандартизація
Географіч. рубрики:
Анотація: Системи управління якістю продукції, послуг, навколишнього середовища.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П22
Автор(и) : Пащук, Ольга Вікторівна
Назва : Маркетинг послуг: стратегічний підхід : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2005
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примітки : Л-ра: с. 545-558
ISBN, Ціна 966-8556-47-X: 52.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок послуг--рынок услуг--залучення споживачів--привлечение потребителей--непередбачуваність послуг--непредсказуемость услуг--споживання послуг--потребление услуг--потреби споживачів--потребности потребителей--оцінка наданих послуг--оценка предоставляемых услуг--оцінка пропозиції--оценка предложения--споживчий портфель--потребительский портфель--скарги споживачів--жалобы потребителей--притензії споживачів--притензии потребителей--гарантії підприємств--гарантии предприятия--конкурентна позиція підприємств--конкурентная позиция предприятий--попит на послуги--спрос на услуги--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--планування маркетингу--планирование маркетинга--пропозиції послуги--предложение услуг--розробка нової послуги--разработка новой услуги--ціна послуг--цена услуг--реклама послуг--реклама услуг--комунікації послуг--коммуникации услуг--якість послуг--качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 642.5(075.8)/М21
Автор(и) : Мальська М. П., Гаталяк О. М., Ганич Н. М.
Назва : Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) : підручник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :303, [1] с.: табл.
Колективи : Львівський національний університет імені Івана Франка
Примітки : Л-ра: с. 239-244. - Дод.: с. 244-303
ISBN, Ціна 978-617-673-162-7: 63.00 грн
УДК : 642.5(075.8)
ББК : 65.424.1я73
Предметні рубрики: Ресторани-- Обслуговування
Ресторанно-готельний бізнес
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток ресторанного господарства--развитие ресторанного хозяйства--управління підприємствами--управление предприятиями--виробництво продукції ресторанного господарства--производство продукции ресторанного хозяйства--структура виробництва--структура производства--технологія процесів обслуговування--технология процессов обслуживания--організація обслуговування туристів--организация обслуживания туристов--якість обслуговування--качество обслуживания--якість послуг--качество услуг--якість ресторанної продукції--качество ресторанной продукции--стандартизація--стандартизация--сертифікація--сертификация
Анотація: У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-прак-тичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полтавська О. В.
Назва : Забезпечення ефективності функціонування підприємств готельного господарства
Місце публікування : Економіка та держава. - 2016. - N 11. - С. 25-39 (Шифр etde/2016/11)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готельні господарства--гостиничные хозяйства--якість послуг--качество услуг
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)