Пошуковий запит: <.>K=Нова українська школа<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 69
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Дроздовський Д. Виклики і перспективи реформування сучасної освіти України/Дмитро Дроздовський // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2018,N N 1.-С.2-6
|
>2.
| 11-й інтернет-марафон: крокуємо до нової української школи натхненно та впевнено! // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2018,N N 22/23.-С.17-18
|
>3.
| Душніцька І. І. Важливість вивчення іноземних мов у сучасному світі та роль навчальної гри у цьому процесі/І. І. Душніцька // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2018,N N 19/21.-С.30-35
|
>4.
| Редько В. Г. Освітньо-методичні ресурси для профільного навчання іноземних мов у новій українській школі/В. Г. Редько, А. І. Козлова // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.104-107
|
>5.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2018,N N 4.-С.2-9
|
>6.
| Редько В. Оновлення змісту навчання іноземних мов у сучасній шкільній освіті - прерогатива нової української школи/В. Редько // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2018,N N 4.-С.10-15
|
>7.
| Пастушенко Н. Не кажи: "Не вмію", а кажи: "Навчуся!"/Н. Пастушенко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2018,N N 6.-С.57-58
|
>8.
| Морозова О. НУШ очима дитини/О. Морозова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2018,N N 6.-С.62
|
>9.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році // English Languge & Culture. Шкільний світ. -К.:Мосієнко М. В., 2018,N N 15(Aug.).-С.5-10
|
>10.
| Клименко М. В. Упровадження інтегрованого навчання в умовах реалізації НУШ/М. В. Клименко // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2018,N N 27.-С.2-3
|
>11.
| Ремех Т. О. Сутність і структура громадянської компетентності учня Нової української школи/Т. О. Ремех // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 2.-С.34-41
|
>12.
| Реформування школи: нововведення української освіти/уклад. О. С. Казачінер]. - 2018
|
>13.
| Любімова А. В. Впровадження інклюзивної освіти: управлінський аспект/Алла Любімова ; [упоряд. Ж. М. Сташко ; ред. рада: М. Мосієнко та ін.]. - 2018
|
>14.
| Кучеренко І. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа"/Ірина Кучеренко // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2018,N N 10.-С.2-4
|
>15.
| Паламарчук В. Ф. Педагогічні технології навчання в умовах Нової української школи: вектор розвитку/В. Ф. Паламарчук, О. В. Барановська // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 3.-С.60-66
|
>16.
| Пузіков Д. О. Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: рівень учителя/Д. О. Пузіков // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 3.-С.67-74
|
>17.
| Кучеренко І. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова школа"/Ірина Кучеренко // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2018,N N 11.-С.9-14
|
>18.
| Дроздовський Д. Усеукраїнський конкурс на шляху до Нової української школи/Дмитро Дроздовський // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2018,N N 12.-С.26-28
|
>19.
| Красновська С. С. Фізика/Світлана Красновська ; [упоряд. Н. М. Коваль ; ред. рада: М. Мосієнко та ін.]. - 2018
|
>20.
| Приходько О. Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті нової української школи/Оксана Приходько // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2019,N N 2.-С.15-21
|
|
|