Пошуковий запит: <.>K=СМИ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Матвеева Л.В. Культура и СМИ: размышления о феномене "разорванной коммуникации"/Л. В. Матвеева // Вестник Московского университета. Сер. 7, Психология. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2007,N N 1.-С.119-132
|
>2.
| Ровинская Т. Интернационализация и глобализация средств массовой информации/Т. Ровинская // Мировая экономика и международные отношения. -М.:Наука, 2007,N N 6.-С.80-93
|
>3.
| Чернов Ю. В. "Паблік рілейшнз" сучасної школи/Ю. В. Чернов. - 2003
|
>4.
| Крупец Я. Н. Студенческая молодежь в СМИ: особенности репрезентации/Я. Н. Крупец // Социологические исследования. -М.:Наука, 2013,N N 10.-С.61-69
|
>5.
| Журналісти стріляють не кулями/[упоряд. О. М. Клубань]. - 2013
|
>6.
| Русский язык и литература: проблемы изучения и преподавания/[редкол.: Г. Ю. Богданович и др.] ; под общ. ред. Л. А. Кудрявцевой Вып. 8. - 2014
|
>7.
| "Міжнаціональні взаємини в Україні: питання інформаційного простору", м. Київ, 14 лютого 2006 року/[упоряд. Сергій Бугаєв, літ. ред. Наталія Лисюк]. - 2006
|
>8.
| Гаджиев К. С. Введение в политическую науку/К. С. Гаджиев. - 1997
|
>9.
| Гоне Ж. Освіта і засоби масової інформації/Ж. Гоне ; пер. з фр. М. Марченко. - 2002
|
>10.
| Жайворон М. М. Влада слова: інформаційний ресурс паливно-енергетичного комплексу України/Михайло Жайворон. - 2004
|
>11.
| Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях/Курбан О. В.. - 2014
|
>12.
| Основные козыри размещения рекламы в печатных СМИ // Капстроительство. -К.:МЕДИА-УДАЧА, 2019,N N 5.-С.44-47
|
>13.
| Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. Вып. 15/[ред.: Н. Захарова, Л. Сисина]. - 2017
|
>14.
| Поперечная Л. Пресс-служба НБУВ - инструмент конструктивного взаимодействия библиотеки и СМИ/Л. Поперечная, В. Здановская // Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. -Киев:НБУВ, 2017. т.Вып. 15.-С.23-32
|
>15.
| Сотникова О. Влияние СМИ на преступное поведение несовершеннолетних/О. Сотникова, Г. Третьяков // Підприємництво, господарство і право. -К.:Ін-т приватного права і підприємництва АПрН України, 2019,N N 11.-С.318-322
|
>16.
| Построение демократий: Украина и Япония/[Т. Акудзава и др. ; под ред.: Р. Сиратори, К. Хасимото, М. Розумного]. - 2016
|
>17.
| Кириченко В. В. Психологія інформаційної діяльності/Віктор Кириченко. - 2015
|
>18.
| Великобритания. Лингвострановедческий словарь. Литература. Театр. Кино. Музыка. Танец. Балет. Живопись. Скульптура. Архитекура. Дизайн. СМИ/сост. Г. Д. Томахин. - 2001
|
>19.
| Роль засобів масової інформації та інших джерел у формуванні здорового способу життя молоді/[О. Яременко та ін. ; ред. Т. Тележенко]. - 2000
|
>20.
| Правове регулювання інформаційної діяльності в Україні/Держ. комітет інформ. політики, телебачення та радіомовлення України. - 2001
|
|
|