Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Товарна політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.

Кучеренко В.Р. Бізнес-планування фірми/В. Р. Кучеренко, В. А. Карпов, О. С. Маркітан. - 2006
2.

Яркіна Н. М. Економіка підприємства/Н. М. Яркіна. - 2015
3.

Дідківський М. І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства/М. І. Дідківський. - 2006
4.

Шендерівська Л. П. Комплекс маркетингу сучасного видавництва/Л. П. Шендерівська, М. В. Ужвій // Економіка та держава, 2018,N N 1.-С.61-61
5.

Міжнародний маркетинг/В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова. - 2011
6.

Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг/П. О. Черномаз. - 2010
7.

Гаркавенко С. С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2002
8.

Корж М.В. Маркетинг/М. В. Корж. - 2008
9.

Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
10.

Жуков С. А. Маркетинг в банку/Жуков Святослав Августович. - 2008
11.

Маркетинг для магістрів. Т. 1
12.

Маркетинг міжнародного туризму/[Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Я. С. Ларіної]. - 2018
13.

Маркетинг промислового підприємства/[А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки. - 2019
14.

Нікітін А. В. Маркетинг у банку/А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А.В. Нікітіна. - 2006
15.

Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики/В. Н. Парсяк. - 2007
16.

Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика/С. М. Ілляшенко. - 2005
17.

Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств/Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна. - 2006
18.

Маркетинговий менеджмент/М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - 2006
19.

Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
20.

Рожко Н. Я. Особливості концепції маркетингу і логістики у функціонуванні суб'єктів ринку овочів та фруктів/Н. Я. Рожко // Економіка та держава, 2020,N N 4.-С.141-145
 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)