Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-51 
1.

Маркетинг/сост. А. И. Кредисов. - 1994
2.

Международный маркетинг/[Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - 1999
3.

Ерухимович И. Л. Ценообразование/И. Л. Ерухимович. - 1999
4.

Грузинов В. П. Экономика предприятия/В. П. Грузинов, В. Д. Грибов. - 1999
5.

Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства/В. Л. Корінєв. - 2001
6.

DeLong J. B. Macroeconomics/J. Bradford DeLong. - 2002
7.

Гаркавенко С. С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2002
8.

Маркетинг/Р. П. Дудяк [та ін.]. - 2003
9.

Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
10.

Мельник Л. Г. Економіка підприємства: конспект лекцій/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева. - 2004
11.

Маркетинг: основи теорії та практики/[В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 2005
12.

Вініченко І. І. Мікроекономіка/І. І. Вініченко, Н. В. Дацій, С. О. Корецька. - 2005
13.

Колесников О. В. Ціноутворення/О. В. Колесников. - 2006
14.

Мороз О. О. Інституціональна система аграрної економіки України/О. О. Мороз. - 2006
15.

Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов/А. П. Дурович. - 2006
16.

Байцим В. Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування/В. Байцим // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2006,N N 4.-С.90-96
17.

Менеджмент организаций/Л. А. Киржнер [и др.]. - 2006
18.

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України - 2006г.,N 4 (Введено оглавление)
19.

Говорушко Т. А. Малий бізнес/Т. А. Говорушко, О. І. Тимченко. - 2006
20.

Корінєв В. Л. Маркетингова цінова політика/В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - 2007
21.

Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
22.

Маркетинг для магістрів. Т. 2
23.

Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики/В. Н. Парсяк. - 2007
24.

Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2007
25.

Гірченко Т. Д. Маркетинг/Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - 2007
26.

Управління корпоративними фінансами/Н. М. Дєєва [та ін.] ; за ред. Н. М. Дєєвої. - 2007
27.

Основи ціноутворення/Н. І. Верхоглядова [та ін.]. - 2007
28.

Прокопенко О. В. Поведінка споживачів/О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - 2008
29.

Холловей Дж. К. Туристический маркетинг/Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 2008
30.

Іванілов О. С. Економіка підприємства/О. С. Іванілов. - 2009
 1-30    31-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)