Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Маркетинг/сост. А. И. Кредисов. - 1994
|
>2.
| Международный маркетинг/[Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - 1999
|
>3.
| Ерухимович И. Л. Ценообразование/И. Л. Ерухимович. - 1999
|
>4.
| Грузинов В. П. Экономика предприятия/В. П. Грузинов, В. Д. Грибов. - 1999
|
>5.
| Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства/В. Л. Корінєв. - 2001
|
>6.
| DeLong J. B. Macroeconomics/J. Bradford DeLong. - 2002
|
>7.
| Гаркавенко С. С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2002
|
>8.
| Маркетинг/Р. П. Дудяк [та ін.]. - 2003
|
>9.
| Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
|
>10.
| Мельник Л. Г. Економіка підприємства: конспект лекцій/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева. - 2004
|
>11.
| Маркетинг: основи теорії та практики/[В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 2005
|
>12.
| Вініченко І. І. Мікроекономіка/І. І. Вініченко, Н. В. Дацій, С. О. Корецька. - 2005
|
>13.
| Колесников О. В. Ціноутворення/О. В. Колесников. - 2006
|
>14.
| Мороз О. О. Інституціональна система аграрної економіки України/О. О. Мороз. - 2006
|
>15.
| Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов/А. П. Дурович. - 2006
|
>16.
| Байцим В. Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування/В. Байцим // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2006,N N 4.-С.90-96
|
>17.
| Менеджмент организаций/Л. А. Киржнер [и др.]. - 2006
|
>18.
| Вісник Національної академії державного управління при Президентові України - 2006г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>19.
| Говорушко Т. А. Малий бізнес/Т. А. Говорушко, О. І. Тимченко. - 2006
|
>20.
| Корінєв В. Л. Маркетингова цінова політика/В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - 2007
|
>21.
| Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
|
>22.
| Маркетинг для магістрів. Т. 2
|
>23.
| Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики/В. Н. Парсяк. - 2007
|
>24.
| Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2007
|
>25.
| Гірченко Т. Д. Маркетинг/Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - 2007
|
>26.
| Управління корпоративними фінансами/Н. М. Дєєва [та ін.] ; за ред. Н. М. Дєєвої. - 2007
|
>27.
| Основи ціноутворення/Н. І. Верхоглядова [та ін.]. - 2007
|
>28.
| Прокопенко О. В. Поведінка споживачів/О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - 2008
|
>29.
| Холловей Дж. К. Туристический маркетинг/Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 2008
|
>30.
| Іванілов О. С. Економіка підприємства/О. С. Іванілов. - 2009
|
|
|