Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-51 
1.

Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
2.

Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2013
3.

Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
4.

Студинская Г. Я. Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд/Г. Я. Студинская. - 2011
5.

Оксанич О. Е. Калькуляція собівартості продукції, робіт та послуг/О. Е. Оксанич, І. А. Волкова, О. О. Миронова. - 2013
6.

Планування маркетингу/О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2013
7.

Мальська М. П. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика/М. П. Мальська, І. С. Пурська. - 2013
8.

Мельник Л. Г. Економіка підприємства: конспект лекцій/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева. - 2004
9.

Ерухимович И. Л. Ценообразование/И. Л. Ерухимович. - 1999
10.

Холловей Дж. К. Туристический маркетинг/Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 2008
11.

Окландер М. А. Маркетингова цінова політика/М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - 2012
12.

Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства/Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. - 2012
13.

"Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", міжнародна науково-практична конференція(2;2014;Житомир). Тези II Міжнародної науково-практичної конференції "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", 20-21 листопада 2014 року/М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, В'ятськ. держ. с.-г.акад., Ін-т екон. природокорист. та сталого розвитку НАН України. - 2014
14.

Кулішов В. В. Економічний довідник підприємця/В. В. Кулішов. - 2018
15.

Маркетинг/В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 2018
16.

Апопій В. В. Основи підприємництва/Апопій В. В., Середа С. А., Шутовська Н. О.. - 2018
17.

Гаркавенко С. С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2002
18.

Маркетинг промислового підприємства/[А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки. - 2019
19.

Агєєв Є. Я. Ціноутворення: збірник тестових та розрахункових завдань/Агєєв Є. Я., Шахматова Т. В., Піча С. В.. - 2018
20.

Грузинов В. П. Экономика предприятия/В. П. Грузинов, В. Д. Грибов. - 1999
21.

"4Р" маркетингу страхових компаній/[О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - 2015
22.

Березін О. В. Ціноутворення в туристичному бізнесі/О. В. Березін, Ю. В. Карпенко. - 2015
23.

Маркетинг: основи теорії та практики/[В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 2005
24.

Вініченко І. І. Мікроекономіка/І. І. Вініченко, Н. В. Дацій, С. О. Корецька. - 2005
25.

Маркетинг/сост. А. И. Кредисов. - 1994
26.

Международный маркетинг/[Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - 1999
27.

Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
28.

Гірченко Т. Д. Маркетинг/Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - 2007
29.

Менеджмент организаций/Л. А. Киржнер [и др.]. - 2006
30.

Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2007
 1-30    31-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)