Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
|
>2.
| Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2013
|
>3.
| Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
|
>4.
| Студинская Г. Я. Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд/Г. Я. Студинская. - 2011
|
>5.
| Оксанич О. Е. Калькуляція собівартості продукції, робіт та послуг/О. Е. Оксанич, І. А. Волкова, О. О. Миронова. - 2013
|
>6.
| Планування маркетингу/О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2013
|
>7.
| Мальська М. П. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика/М. П. Мальська, І. С. Пурська. - 2013
|
>8.
| Мельник Л. Г. Економіка підприємства: конспект лекцій/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева. - 2004
|
>9.
| Ерухимович И. Л. Ценообразование/И. Л. Ерухимович. - 1999
|
>10.
| Холловей Дж. К. Туристический маркетинг/Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 2008
|
>11.
| Окландер М. А. Маркетингова цінова політика/М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - 2012
|
>12.
| Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства/Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. - 2012
|
>13.
| "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", міжнародна науково-практична конференція(2;2014;Житомир). Тези II Міжнародної науково-практичної конференції "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", 20-21 листопада 2014 року/М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, В'ятськ. держ. с.-г.акад., Ін-т екон. природокорист. та сталого розвитку НАН України. - 2014
|
>14.
| Кулішов В. В. Економічний довідник підприємця/В. В. Кулішов. - 2018
|
>15.
| Маркетинг/В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 2018
|
>16.
| Апопій В. В. Основи підприємництва/Апопій В. В., Середа С. А., Шутовська Н. О.. - 2018
|
>17.
| Гаркавенко С. С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2002
|
>18.
| Маркетинг промислового підприємства/[А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки. - 2019
|
>19.
| Агєєв Є. Я. Ціноутворення: збірник тестових та розрахункових завдань/Агєєв Є. Я., Шахматова Т. В., Піча С. В.. - 2018
|
>20.
| Грузинов В. П. Экономика предприятия/В. П. Грузинов, В. Д. Грибов. - 1999
|
>21.
| "4Р" маркетингу страхових компаній/[О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - 2015
|
>22.
| Березін О. В. Ціноутворення в туристичному бізнесі/О. В. Березін, Ю. В. Карпенко. - 2015
|
>23.
| Маркетинг: основи теорії та практики/[В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 2005
|
>24.
| Вініченко І. І. Мікроекономіка/І. І. Вініченко, Н. В. Дацій, С. О. Корецька. - 2005
|
>25.
| Маркетинг/сост. А. И. Кредисов. - 1994
|
>26.
| Международный маркетинг/[Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - 1999
|
>27.
| Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
|
>28.
| Гірченко Т. Д. Маркетинг/Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - 2007
|
>29.
| Менеджмент организаций/Л. А. Киржнер [и др.]. - 2006
|
>30.
| Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - 2007
|
|
|