Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| "4Р" маркетингу страхових компаній/[О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - 2015
|
>2.
| DeLong J. B. Macroeconomics/J. Bradford DeLong. - 2002
|
>3.
| Мороз О. О. Інституціональна система аграрної економіки України/О. О. Мороз. - 2006
|
>4.
| Ковальчук Т. Т. Актуалітети політики розвитку/Т. Ковальчук, В. Черняк, В. Шевчук. - 2009
|
>5.
| Вісник Національної академії державного управління при Президентові України - 2006г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Іванілов О. С. Економіка підприємства/О. С. Іванілов. - 2009
|
>7.
| Мельник Л. Г. Економіка підприємства: конспект лекцій/Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева. - 2004
|
>8.
| Яковлєв Ю. П. Економіка торгівлі/Ю. П. Яковлєв. - 2009
|
>9.
| Кулішов В. В. Економічний довідник підприємця/В. В. Кулішов. - 2018
|
>10.
| Оксанич О. Е. Калькуляція собівартості продукції, робіт та послуг/О. Е. Оксанич, І. А. Волкова, О. О. Миронова. - 2013
|
>11.
| Студинская Г. Я. Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд/Г. Я. Студинская. - 2011
|
>12.
| Мальська М. П. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика/М. П. Мальська, І. С. Пурська. - 2013
|
>13.
| Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг/П. О. Черномаз. - 2010
|
>14.
| Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
|
>15.
| Вініченко І. І. Мікроекономіка/І. І. Вініченко, Н. В. Дацій, С. О. Корецька. - 2005
|
>16.
| Говорушко Т. А. Малий бізнес/Т. А. Говорушко, О. І. Тимченко. - 2006
|
>17.
| Маркетинг/сост. А. И. Кредисов. - 1994
|
>18.
| Гірченко Т. Д. Маркетинг/Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - 2007
|
>19.
| Маркетинг/В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 2018
|
>20.
| Гаркавенко С. С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2002
|
>21.
| Маркетинг/Р. П. Дудяк [та ін.]. - 2003
|
>22.
| Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
|
>23.
| Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов/А. П. Дурович. - 2006
|
>24.
| Маркетинг для магістрів. Т. 2
|
>25.
| Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства/Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. - 2012
|
>26.
| Маркетинг промислового підприємства/[А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки. - 2019
|
>27.
| Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики/В. Н. Парсяк. - 2007
|
>28.
| Маркетинг: основи теорії та практики/[В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 2005
|
>29.
| Корінєв В. Л. Маркетингова цінова політика/В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - 2007
|
>30.
| Окландер М. А. Маркетингова цінова політика/М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - 2012
|
|
|