Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=агентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
2.

Осипчук А. Теорія морфогенезу Маргарет Арчер як спроба синтезу "структура агентність"/А. Осипчук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 2.-С.150-163
3.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
4.

Бевзенко Л. Громадянська активність у суб'єктивному вимірі: суб''єктивність чи агентність?/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2019,N N 3.-С.14-17
5.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
6.

Бевзенко Л. Ситуація інституціональної нестийкості як тло запиту на агентність: зв'язок із соціальною напруженістю/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.130-133
7.

Злобіна О. Суб'єктивність та агентність у соціальних змінах/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.133-138
8.

Бевзенко Л. Аґенти соціальних змін у кризовому соціумі: варіанти проблематизації та контури концептуальної рамки дослідження/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.111-132
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)