Пошуковий запит: <.>K=аналитика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Вопросы философии - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Савченкова Н.М. Концептуальные контрапункты феноменологии и психоанализа: аналитика воображаемого/Н. М. Савченкова // Вопросы философии. -М.:Наука, 2008,N N 2.-С.167-177
|
>3.
| Кант І. Критика чистого розуму/Іммануїл Кант ; пер. з нім., прим. Ігоря Бурковського ; [ред. Станіслав Вишенський ; передм. Анатолія Лоя]. - 2000
|
>4.
| Кант І. Рефлексії до критики чистого розуму/І. Кант ; пер. з нім. й латини та прим. Ігоря Бурковського ; [ред. Ю. Бедрик]. - 2004
|
>5.
| Релігія в Україні: міркуй разом із нами/[кер. проекту А. О. Дмитрук ; упоряд. І. А. Мялковський] Вип. 1. - 2009
|
>6.
| Ішмуратов А. Т. Конфлікт і згода. Основи когнітивної теорії конфліктів./А. Т. Ішмуратов. - 1996
|
>7.
| Гусев В. С. Аналитика веб-сайтов/В. С. Гусев. - 2008
|
>8.
| Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Зозулёв А. В. Маркетинг/А. В. Зозулёв, Н. С. Кубышина ; под ред. С. А. Солнцева. - 2011
|
>10.
| Михайлюк А. В. Информационная аналитика/А. В. Михайлюк // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.. -К.:Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2011,N N 1.-С.41-47
|
>11.
| Гушул Ю В. Инструментарий аналитика: методика работы над терменологическим словарём/Ю В. Гушул // Мир библиографии. -М.:Либерея-Бибинформ, 2012,N N 1.-С.2-9
|
>12.
| Панарин А. С. Политология/А. С. Панарин. - 2000
|
>13.
| Муковський І. Т. Інформаційно-аналітична діяльність в міжнародних відносинах/І. Т. Муковський, А. Г. Міщенко, М. М. Шевченко. - 2012
|
>14.
| Жовтянська В. В. Трансформації смислу в соціокультурному просторі/В. В. Жовтянська. - 2012
|
>15.
| Философские науки - 2013г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>16.
| Хохлов А. М. Лев Шестов и Пауль Тиллих: аналитика экзистенциальной тревоги/А. М. Хохлов // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2013,N N 7.-С.105-115
|
>17.
| Бонд А. Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов?/А. Бонд // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 3.-С.19-21
|
>18.
| Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. Вып. 16/[ред.: И. Захарова, Л. Сисина ; ред.-пер.: А. Земляная, М. Кушнарева]. - 2018
|
>19.
| Бабарико-Омельченко В. Аналитика и прогнозирование научных тенденций с использованием наукометрических баз данных/В. Бабарико-Омельченко, О. Сивурова // Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. -Киев:НБУВ, 2018. т.Вып. 16.-С.28-39
|
|