Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аналіз споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Скопень М. М. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі/М. М. Скопень, М. К. Сукач. - 2010
2.

Сохацька О. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти/О. Сохацька, Сідхарх // Журнал Європейської економіки. -Т.:Економічна думка, 2019. т.Том 18,N N 2.-С.228-241
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)