Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аналіз споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/С44
Автор(и) : Скопень, Микола Максимович, Сукач, Михайло Кузьмич
Назва : Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Каравела, 2010
Кільк.характеристики :336 с.: граф., табл.
Серія: Українська книга
Примітки : Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2229-06-6: 56.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сохацька, Олена, Сідхарх
Назва : Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти
Місце публікування : Журнал Європейської економіки. - Т.: Економічна думка, 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - ISSN 1684906Х (Шифр zeek/2019/18/2). - ISSN 1684906Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгівля-- Цифрові технології
Соціальні мережі-- Маркетинг
Споживачі-- Поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінкова економіка--прийняття рішень--маркетингові стратегії--аналіз споживачів
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)