Пошуковий запит: <.>K=арттерапія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 23 |
>1.
| Соціальна педагогіка: теорія та практика - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Юрків Я. Арттерапевтичні методики як засіб реабілітації розумово відсталих дітей/Я. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2007,N N 2.-С.59 - 65
|
>3.
| Федій О.А. Естетотерапія/О. А. Федій. - 2007
|
>4.
| Калошин В. Ф. Колір та музика як засоби психічної саморегуляції/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. -К.:СОЦИС, 2012,N N 5.-С.69-76
|
>5.
| Наумова В. А. Арт-терапия как эффективный метод целенаправленной фасилитации конструктивного развития личности в пожилом и старческом возрасте/В. А. Наумова, Ж. М. Глозман // Вестник Московского университета. Сер. 14, Психология. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2013,N N 1.-С.97-110
|
>6.
| Из мира аднаво в другой. Искусство аутсайдеров: диалоги/под общ. ред. Романа Буксбаума и Пабло Штели. - 1997
|
>7.
| Тарарина Е. В. Самосаботаж/Елена Тарарина. - 2015
|
>8.
| Тарарина Е. В. Практикум по арт-терапии: шкатулка мастера/Елена Тарарина. - 2016
|
>9.
| Тарарина Е. В. ART-коучинг/Елена Тарарина. - 2015
|
>10.
| Тарарина Е. В. Тканевая терапия в работе с разными категориями клиентов/Елена Тарарина ; [дизайн обл. Ф. Колесника]. - 2016
|
>11.
| Тарарина Е. В. Арт-кухня: волшебные рецепты/Елена Тарарина. - 2014
|
>12.
| Проценко В. Б. Ізотерапія - засіб корекції емоційно-вольової сфери особистості дитини з особливими потребами/В. Б. Проценко // Дитина з особливими потребами. -Х.:Основа, 2017,N N 2.-С.2-5
|
>13.
| Голінська Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевтичного впливу/Т. Голінська // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 4.-С.31-33
|
>14.
| Психотерапия/[В. А. Абабков и др.] ; под ред. Б. Д. Карвасарского. - 2000
|
>15.
| Мельничук О. Б. Основи психоконсультування та психокорекції/Оксана Богданівна Мельничук. - 2017
|
>16.
| Мороченець К. М. Формування здоров'язбережувальних компетентностей через використання арт-терапевтичних вправ/К. М. Мороченець // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. -Х., 2017,N N 6(черв.).-С.36-39
|
>17.
| Максименко Д. С. Різнокольорове дитинство: ігротерапія, казкотерапія, ізотерапія, музикотерапія/Д. С. Максименко. - 2018
|
>18.
| Євдокимова Д. О. Використання арт-терапії для зниження рівня тривожності/Д. О. Євдокимова // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2018,N N 2.-С.14-15
|
>19.
| Пихтіна Н. П. Профілактика девіантної поведінки дітей і молоді: психолого-педагогічні та соціально-правові аспекти/Н. П. Пихтіна, М. П. Пихтін, Т. Є. Федорченко ; [за заг. ред. В. М. Оржеховської]. - 2019
|
>20.
| Науково-теоретичні та практичні аспекти інклюзивної освіти: психологічний супровід освітнього процесу/Комун. закл. "Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти" Житомир. облради, Каф. психології. - 2019
|
>21.
| Кіяшко Л. Арт-терапія у розвитку здоров'язбережувальної компетенції/Л. Кіяшко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Пед. преса, 2020,N N 7/8.-С.84-87
|
>22.
| Туча О. Мистецтво вирішувати конфлікти: для чого застосовувати арттерапію/О. Туча // Довідник головної медичної сестри. -Киiв:Лариса Ільченко, 2020,N N 12.-С.26-31
|
>23.
| Загородній М. Зображати почуття/М. Загородній // Соціальний педагог. Шкільний світ. -К.:ФО-П Тіхова В. М., 2020,N N 9/10.-С.32-41
|
|