Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аудиторія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.

Маркетинг в Україні - 2007г.,N 5 (Введено оглавление)
2.

Головкіна Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.4-10
3.

Кацавець Р.С. Мова у професії юриста/Р. С. Кацавець. - 2007
4.

Олійник О. Ораторське мистецтво юриста. Теорія та практика/Ольга Олійник. - 2009
5.

Литовченко І. Л. Інтернет- маркетинг/І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - 2008
6.

Олійник О. Б. Правова риторика/Ольга Олійник. - 2010
7.

Дип С. Верный путь к успеху: 1600 советов менеджерам/С. Дип, Л. Сесмен. - 1995
8.

Левшина И. С. Любите ли вы кино?/И. Левшина. - 1978
9.

Москаль Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти/Ю. Москаль // Психологія і суспільство. -Т.:Ін-т експерим. систем освіти, 2008,N N 3.-С.116-122
10.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2012г.,N 4 (Введено оглавление)
11.

Костенко Н. Тестування шкали культурної компетентності (CQS): українська аудиторія/Н. Костенко, Л. Скокова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 4.-С.158-193
12.

Вісник Книжкової палати - 2012г.,N 12 (Введено оглавление)
13.

Біличенко О. Література для еліти і масова аудиторія в сучасному соціально-комунікативному просторі/О. Біличенко // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2012,N N 12.-С.44-47
14.

Клитин С. С. Эстрада: проблемы теории, истории и методики/С. С. Клитин . - 1988
15.

Чтение в дореволюционной России/Гос. Ордена Ленина б-ка СССР им. В. И. Ленина. - 1992
16.

Аудиторія. - Журнал выходит с 1946г.
17.

Збираник Ю. В. Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики Європейського Союзу/Ю. В. Збираник // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 6.-С.99-103
18.

Василенко В. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти/В. Василенко // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019,N N 10.-С.26-29
19.

Татарінова Л. Тенденції розвитку книгодрукування та книгорозповсюдження у провідних країнах світу крізь призму проблем читання/Л. Татарінова // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2020,N N 1.-С.4-10
20.

Татарінова Л. Деякі тенденції розвитку книгодрукування у провідних країнах світу/Л. Татарінова // Вісник Книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2019,N N 12.-С.9-16
 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)