Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бенчмаркінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.
658
П44


    Подсолонко, Олена Адольфівна.
    Менеджмент: теорія та практика [] : навч. посібник / О. А. Подсолонко ; [під ред. В. А. Подсолонко]. - К. : ЦУЛ, 2003. - 370 с. : табл. - Л-ра: с. 347-349. - Дод.: с. 350-369. - ISBN 966-8253-08-6 : 20.70 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- управленческие решения -- кадрова політика -- кадровая политика -- інформатизація управління -- информатизация управления -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- культура підприємництва -- культура предпринимательства -- ринок -- рынок
Анотація: Основи формування менеджменту як системи наукового управління соціально-економічним розвитком країни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Подсолонко, В. А. \ред.\
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ВВ (2), АБ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), АБ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
330.341.1(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Товарна інноваційна політика [] : навч. посібник / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. - К. : Кондор, 2006. - 400 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 390-396. - ISBN 966-351-121-4 : 045.00 грн
УДК
ББК 65.268я73
Рубрики: Іновації--Товарна інноваційна політика--Маркетингова товарна політика
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- розробка товару -- разработка товара -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- інноваційний проект -- инновационный проект -- цільовий ринок -- целевой рынок -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- джерела інновацій -- источники инноваций -- інноваційні методи -- инновационные методы -- новий продукт -- новый продукт -- тестирование продукта -- тестування продукту -- планування інновацій -- планирование инноваций -- управління якістю -- управление качеством -- промисловий дизайн -- промышленный дизайн -- бенчмаркінг -- оперативний контролінг -- оперативный контролинг
Анотація: Теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики сучасного підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козубенко, Л.Д.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
330.44(075.8)
Г 68


    Гордієнко, П. Л.
    Стратегічний аналіз [] : навч. посібник / П. Л. Гордієнко. - К. : Алерта, 2006. - 404 с. : табл. - Бібліогр.: с. 391-399. - ISBN 966-8533-35-6 : 045.00 грн
УДК
ББК 65.053я73
Рубрики: Економічний аналіз
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегія підприємства -- прогнозування обсягу виробництва -- прогнозирование объемов производства -- swot-аналіз -- бенчмаркінг -- аналіз конкурентних позицій -- аналіз життєвого циклу -- анліз інвестиційних проектів -- управлінські рішення
Анотація: Сутність і особливості стратегічного аналізу, практичне застосування прийомів і методів проведення аналітичних досліджень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
339.1(075.8)
Є-74


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Комерційна діяльність посередницьких організацій [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - 2-ге вид. - К. : Нац. акад. управління, 2006. - 348 с. - Бібліогр.: с. 337-344. - ISBN 966-95193-1-6 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)09я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Посередництво--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
товарообмін -- товарообмен -- маркетинг -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- оборотні активи -- оборотные активы -- комерційні ризики -- коммерческие риски -- контракти -- контракты -- договори -- договора -- угоди -- соглашения -- товарний запас -- товарный запас -- комерційна таємниця -- коммерческая тайна -- інформаційні технології -- информационные технологии -- попит -- спрос -- конкурентноздатність -- конкурентоспособность -- страхування -- страхование -- капітал -- капитал -- витрати обігу -- расходы оборота -- демонополізація -- демонополизация
Анотація: Теоретичні, методологічні, методичні та практичні засади комерційної діяльності посередницьких організацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національна академія управління
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
334.012.46
К 89


    Кузьмінський, В. О.
    Управління неприбутковою організацією [] : навч. посіб. / В. О. Кузьмінський. - Київ : Логос, 2006. - 170 с. - Бібліогр.: с. 128-131. - У змісті також:Оподаткування неприбуткових організацій в Україні / О. Ю. Вінніков. - ISBN 966-581-662-4 : 6.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Неприбуткові організації--Управління--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
стратегічні дилеми -- бенчмаркінг -- індикатор результативності -- стратегічний план -- податок на прибуток -- податок на майно -- непрямі податки -- прямі податки -- податок на додану вартість -- мито -- місцеві податки -- комунальний податок
Анотація: Система управління неприбутковою організацією, сучасні погляди на стратегічний менеджмент у діяльності організацій громадянського суспільства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вінніков, О. Ю.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
658.5(075.8)
П64


   
    Потенціал підприємства: формування та оцінка [] : навч. посібник / О. К. Добикіна [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 208 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 204. - ISBN 978-966-364-508-7 : 29.00 грн, 32.00 грн
УДК
ББК 65.290я73
Рубрики: Економічний потенціал--Підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Підприємства--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
концепція синергізму -- конепция синергизма -- виробнича функція -- производственная функция -- виробнича потужність -- производственная мощность -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- грошові потоки -- денежные потоки -- ануитет -- ануїтет -- дисконтування -- дисконтирование -- оцінка нерухомості -- оценка недвижимости -- нематеріальні активи -- нематериальные активы -- промислова власність -- промышленная собственность -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия
Анотація: Фомування, структура та оцінка потенціалу підприємства в ринкових умовах господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Добикіна, О. К.; Рижиков, В. С.; Касьянюк, С. В.; Кокотько, М. Є.
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.


    Тіхонов, Ю. В.
    Бенчмаркінг і бізнес- розвідка як складові успішного розвитку бізнесу [Текст] / Ю. В. Тіхонов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 9. - С. 126-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
промислове шпигунство -- бенчмаркінг -- маркетингова розвідка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: apek/2007/9
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2007р. N 9
Зміст:
Дем"янишин, В. Г. Теоретична концептуалізація бюджету держави / В. Г. Дем"янишин. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Евтух, А. Т. Наука и образование в эпоху перемен / А. Т. Евтух. - С.12-23. - Библиогр. в конце ст.
Побоченко, Л. М. ЮНВТО та Україна: основні етапи співробітництва / Л. М. Побоченко. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилюк, О. Г. Особливості ринку ветеринарних препаратів / О. Г. Гаврилюк. - С.28-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваноньків, О. О. Структурні реформи та інноваційний розвиток української економіки: стан і перспективи / О. О. Іваноньків. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Лагутін, В. Г. Природні монополії і суміжні ринки в Україні: особливості функціонування та ймовірні сценарії реформування / В. Г. Лагутін, Ю. І. Зігліна. - С.45-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Марцин, В. С. Стратегія розвитку інвестиційної діяльності в економіці України / В. С. Марцин. - С.57-65. - Бібліогр. в кінціст.
Дудко, В. Б. Енергетичний аспект логістичної системи як критерій управління мікрологістичним матеріальним потоком / В. Б. Дудко, О. М. Шевченко. - С.66-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Єрмошенко, М. М. Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях / М. М. Єрмошенко. - С.73-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Жуковський, М. О. Оцінка конкурентоспроможності підприємств аграрного сектора економіки / М. О. Жуковський. - С.81-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Косіюк, В. П. Організаційно- економічні засади маркетингового управління на підприємствах АПК / В. П. Косіюк. - С.88-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Обущак, Т. А. Сутність фінансового стану підприємства / Т. А. Обущак. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Паливода, О. М. Управління інноваційними перетвореннями на підприємствах легкої промисловості: проблеми та шляхи вирішення / О. М. Паливода. - С.101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Перекупнева, Т. В. Управление рисками малых и средних предприятий как инструмент максимизации их рыночной стоимости / Т. В. Перекупнева. - С.110-117. - Библиогр. в конце ст.
Солопенко, Р. і. Методологія економічного обгрунтування управлінських рішень на авіаційному підприємстві / Р. і. Солопенко. - С.118-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Тіхонов, Ю. В. Бенчмаркінг і бізнес- розвідка як складові успішного розвитку бізнесу / Ю. В. Тіхонов. - С.126-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Аніщенко, В. О. Створення моделі стану соціо- еколого- економічної системи регіону: теоретичні та методологічні аспекти / В. О. Аніщенко. - С.133-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Готько, І. А. Розвиток виноградарства і виноробства в Закарпатті / І. А. Готько, І. М. Колодко, В. О. Стерчо. - С.145-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Бохан, А. В. Визначальні принципи екологізації підприємництва в сучасних умовах трансформації суспільства / А. В. Бохан. - С.153-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Буцька, О. Ю. Кредитування студентів як джерело фінансового забезпечення діяльності вищих навчальних закладів / О. Ю. Буцька. - С.161-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, О. О. Вплив пільгової системи на оподаткування прибутку молокопереробних підприємств / О. О. Петренко. - С.169-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Шірінян, Л. В. Фінансова надійність і фінансова стійкість страховиків / Л. В. Шірінян. - С.173-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Демченко, Т. А. Оборотні активи та їх відображення в бухгалтерському обліку і фінансовій звітності / Т. А. Демченко. - С.179-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Князєва, О. В. Методика контролю витрат за ценрами відповідальності з використанням ваучерів (на прикладі підприємств рибного господарства України) / О. В. Князєва. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Фоміна, О. В. Зміст і роль аудиторських процедур в аудиті операцій із продажу товарів / О. В. Фоміна. - С.196-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Н. С. Моніторинг програмного забезпечення оптимізації управлінських процесів на підприємстві / Н. С. Назаренко. - С.202-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Шерстенников, Ю. В. Модель динамики развития двухпродуктового малого предприятия / Ю. В. Шерстенников. - С.211-216. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Лисенко, Н. О.
    Методи оцінки конкурентоспроможності продукції м"ясопереробних підприємств [Текст] / Н. О. Лисенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- конкурентоспроможність продукції -- бенчмаркінг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
658.8:004.738.6](075.8)
Л64


    Литовченко, Ірина Львівна.
    Інтернет- маркетинг [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 184 с. : табл. - Глосарій: с. 165-173. - Дод.: с. 174-179. - Л-ра: с. 180-181. - ISBN 978-966-364-676-3 : 50.00 грн, 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
віртуальна економіка -- виртуальная экономика -- пошукові системи -- поисковые системы -- аудиторія інтернет -- аудитория интернет -- українська аудиторія інтернет -- украинская аудитория интернет -- бенчмаркінг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- доменне ім'я -- доменное имя -- інтернет-марки -- интернет-марки -- ціноутворення -- ценообразование -- онлайновий аукціон -- онлайновый аукцион -- реклама -- банерна реклама -- спам -- веб-сайт
Анотація: Концепція та методологія Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, Володимир Петрович
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)