Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)Звягельська бібліотека ЗМР (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
1.

Поліщук Т.В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду/Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 6.-С.100-107
2.

Шевченко О.М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції/О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 11.-С.32-38
3.

Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві/О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. -К., 2008,N №3.-С.4 -11
4.

Матлина С.Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки /С. Г. Матлина // Научные и технические библиотеки. -М.:ГПНТБ России, 2007,N N 4.-С.5-15
5.

Амельченко Ю. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд/Ю. Амельченко // Бібліотечна планета. -К.:Нац. парлам. б-ка України, 2018,N N 1.-С.17-19
6.

Красовська О. Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2017,N N 12.-С.89-92
7.

Бренд - это более, чем реклама или маркетинг // Швейное Дело и Мода. -Х.:Меркулова Н. В., 2017,N N 9.-С.7
8.

Столярна плита - бренд із минулого для потреб сьогодення // Меблеві технології. -К.:Інфомеблі, 2018,N N 1.-С.40-44
9.

Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков // Швейное Дело и Мода. -Х.:Меркулова Н. В., 2018,N N 11
10.

Абрамович І. А. Бренд - сутність та особливості застосування в сільскому господарстві/І. А. Абрамович, А. Ю. Єфименко, А. О. Вєрцева // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 21.-С.45-48
11.

Красовська О. Ю. Порівняльний аналіз комбінованих моделей оцінки і систематизація метрик бренду/О. Ю. Красовська // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 22.-С.43-47
12.

<10=десядь> успішних українських брендів/[текст: Б. Ославський ; ідея: В. Карп'юк]. - 2017
13.

Сідлецька О. "Народний бренд 2018": споживачі обрали кращих виробників товарів і послуг Житомира/О. Сідлецька // 20 хвилин. -Житомир:Медіа Дім "РІА", 2018,N N 50(26 груд.).-С.14-15
14.

Бусарєва Т. Г. Конкурентоспроможність брендів у парадигмі економіки знань/Т. Г. Бусарєва, С. П. Пальчик // Економіка та держава, 2018,N N 6.-С.64-67
15.

Чаплай І. В. Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадянської комунікації в автоматичному режимі/І. В. Чаплай // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2017,N N 23.-С.117-119
16.

Цимбалюк С. О. Формування бренда роботодавця на ринку праці/С. О. Цимбалюк // Ринок праці та зайнятість населення. -К.:ІПК ДСЗУ, 2016,N N 1.-С.21-25
17.

Махній М. М. Етнічна психологія/М. М. Махній ; [наук. ред. М. А. Скок]. - 2016
18.

Кузьмич А. Головна подія 2016 року: у Житомирі нагородили переможців конкурсу "Народний бренд"/Анастасія Кузьмич // 20 хвилин. -Житомир:Медіа Дім "РІА", 2016,N N 49(21 груд.).-С.20 - 21
19.

Пирогова Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull)/Т. Пирогова // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 5.-С.60-65
20.

Пустотин В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей/В. Пустотин // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.36-39
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)