Пошуковий запит: <.>K=бренд<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Поліщук Т.В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду/Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 6.-С.100-107
|
>2.
| Шевченко О.М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції/О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 11.-С.32-38
|
>3.
| Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві/О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. -К., 2008,N №3.-С.4 -11
|
>4.
| Матлина С.Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки /С. Г. Матлина // Научные и технические библиотеки. -М.:ГПНТБ России, 2007,N N 4.-С.5-15
|
>5.
| Амельченко Ю. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд/Ю. Амельченко // Бібліотечна планета. -К.:Нац. парлам. б-ка України, 2018,N N 1.-С.17-19
|
>6.
| Красовська О. Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2017,N N 12.-С.89-92
|
>7.
| Бренд - это более, чем реклама или маркетинг // Швейное Дело и Мода. -Х.:Меркулова Н. В., 2017,N N 9.-С.7
|
>8.
| Столярна плита - бренд із минулого для потреб сьогодення // Меблеві технології. -К.:Інфомеблі, 2018,N N 1.-С.40-44
|
>9.
| Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков // Швейное Дело и Мода. -Х.:Меркулова Н. В., 2018,N N 11
|
>10.
| Абрамович І. А. Бренд - сутність та особливості застосування в сільскому господарстві/І. А. Абрамович, А. Ю. Єфименко, А. О. Вєрцева // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 21.-С.45-48
|
>11.
| Красовська О. Ю. Порівняльний аналіз комбінованих моделей оцінки і систематизація метрик бренду/О. Ю. Красовська // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 22.-С.43-47
|
>12.
| <10=десядь> успішних українських брендів/[текст: Б. Ославський ; ідея: В. Карп'юк]. - 2017
|
>13.
| Сідлецька О. "Народний бренд 2018": споживачі обрали кращих виробників товарів і послуг Житомира/О. Сідлецька // 20 хвилин. -Житомир:Медіа Дім "РІА", 2018,N N 50(26 груд.).-С.14-15
|
>14.
| Бусарєва Т. Г. Конкурентоспроможність брендів у парадигмі економіки знань/Т. Г. Бусарєва, С. П. Пальчик // Економіка та держава, 2018,N N 6.-С.64-67
|
>15.
| Чаплай І. В. Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадянської комунікації в автоматичному режимі/І. В. Чаплай // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2017,N N 23.-С.117-119
|
>16.
| Цимбалюк С. О. Формування бренда роботодавця на ринку праці/С. О. Цимбалюк // Ринок праці та зайнятість населення. -К.:ІПК ДСЗУ, 2016,N N 1.-С.21-25
|
>17.
| Махній М. М. Етнічна психологія/М. М. Махній ; [наук. ред. М. А. Скок]. - 2016
|
>18.
| Кузьмич А. Головна подія 2016 року: у Житомирі нагородили переможців конкурсу "Народний бренд"/Анастасія Кузьмич // 20 хвилин. -Житомир:Медіа Дім "РІА", 2016,N N 49(21 груд.).-С.20 - 21
|
>19.
| Пирогова Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull)/Т. Пирогова // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 5.-С.60-65
|
>20.
| Пустотин В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей/В. Пустотин // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 7/8.-С.36-39
|
|
|