Пошуковий запит: <.>K=бренд<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 20 хвилин - 2016г.,N 49 (Введено оглавление)
|
>2.
| 20 хвилин - 2017г.,N 49 (Введено оглавление)
|
>3.
| 20 хвилин - 2018г.,N 50 (Введено оглавление)
|
>4.
| 20 хвилин - 2007г.,N 23 (Введено оглавление)
|
>5.
| Ткачук Т. Luxury-сервіс на світовому ринку готельних послуг/Т. Ткачук // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2020,N N 2.-С.94-96
|
>6.
| Мазаракі А. Ідентифікація контенту національного брендінгу/А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2019,N N 2.-С.5-33
|
>7.
| Лабурцева О. Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж/О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 5.-С.46-57
|
>8.
| Інвестиціі: практика та досвід - 2017г.,N 23 (Введено оглавление)
|
>9.
| Інвестиціі: практика та досвід - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Інвестиціі: практика та досвід - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Інвестиціі: практика та досвід - 2018г.,N 21 (Введено оглавление)
|
>12.
| Кузик О. В. Інноваційне середовище комунікацій у маркетингу агропромислових підприємств України/О. В. Кузик // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 11.-С.20-25
|
>13.
| Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>14.
| Актуальні проблеми економіки - 2013г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>15.
| Бібліотечна планета - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>16.
| Матлина С.Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки /С. Г. Матлина // Научные и технические библиотеки. -М.:ГПНТБ России, 2007,N N 4.-С.5-15
|
>17.
| Сивун О. Бренд/О. Сивун // Новый мир. -М.:Ред. журн. "Новый мир", 2008,N N 10.-С.7-71
|
>18.
| Абрамович І. А. Бренд - сутність та особливості застосування в сільскому господарстві/І. А. Абрамович, А. Ю. Єфименко, А. О. Вєрцева // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 21.-С.45-48
|
>19.
| Поташ А. Бренд - це не лище логотип/А. Поташ // Меблеві технології. -К.:Інфомеблі, 2019,N N 3.-С.20-22
|
>20.
| Бренд - это более, чем реклама или маркетинг // Швейное Дело и Мода. -Х.:Меркулова Н. В., 2017,N N 9.-С.7
|
|
|