Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)Звягельська бібліотека ЗМР (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
1.

20 хвилин - 2016г.,N 49 (Введено оглавление)
2.

20 хвилин - 2017г.,N 49 (Введено оглавление)
3.

20 хвилин - 2018г.,N 50 (Введено оглавление)
4.

20 хвилин - 2007г.,N 23 (Введено оглавление)
5.

Ткачук Т. Luxury-сервіс на світовому ринку готельних послуг/Т. Ткачук // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2020,N N 2.-С.94-96
6.

Мазаракі А. Ідентифікація контенту національного брендінгу/А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2019,N N 2.-С.5-33
7.

Лабурцева О. Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж/О. Лабурцева // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 5.-С.46-57
8.

Інвестиціі: практика та досвід - 2017г.,N 23 (Введено оглавление)
9.

Інвестиціі: практика та досвід - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
10.

Інвестиціі: практика та досвід - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
11.

Інвестиціі: практика та досвід - 2018г.,N 21 (Введено оглавление)
12.

Кузик О. В. Інноваційне середовище комунікацій у маркетингу агропромислових підприємств України/О. В. Кузик // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 11.-С.20-25
13.

Актуальні проблеми економіки - 2012г.,N 11 (Введено оглавление)
14.

Актуальні проблеми економіки - 2013г.,N 11 (Введено оглавление)
15.

Бібліотечна планета - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
16.

Матлина С.Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки /С. Г. Матлина // Научные и технические библиотеки. -М.:ГПНТБ России, 2007,N N 4.-С.5-15
17.

Сивун О. Бренд/О. Сивун // Новый мир. -М.:Ред. журн. "Новый мир", 2008,N N 10.-С.7-71
18.

Абрамович І. А. Бренд - сутність та особливості застосування в сільскому господарстві/І. А. Абрамович, А. Ю. Єфименко, А. О. Вєрцева // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 21.-С.45-48
19.

Поташ А. Бренд - це не лище логотип/А. Поташ // Меблеві технології. -К.:Інфомеблі, 2019,N N 3.-С.20-22
20.

Бренд - это более, чем реклама или маркетинг // Швейное Дело и Мода. -Х.:Меркулова Н. В., 2017,N N 9.-С.7
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)