Пошуковий запит: <.>K=бренд<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Научные и технические библиотеки - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>2.
| 20 хвилин - 2007г.,N 23 (Введено оглавление)
|
>3.
| Нестеров О. Международный бренд рожденный в Житомире/О. Нестеров // 20 хвилин. -Вінниця:РІА, 2007,N N 23.-С.8
|
>4.
| Матлина С.Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки /С. Г. Матлина // Научные и технические библиотеки. -М.:ГПНТБ России, 2007,N N 4.-С.5-15
|
>5.
| Поліщук Т.В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду/Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 6.-С.100-107
|
>6.
| Шевченко О.М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції/О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 11.-С.32-38
|
>7.
| Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду/Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.28-32
|
>8.
| Пруднікова М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону/М. Пруднікова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.61-64
|
>9.
| Новікова И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide/И. Новікова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.49-50
|
>10.
| Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві/О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. -К., 2008,N №3.-С.4 -11
|
>11.
| Шканова О. М. Маркетинг послуг/О. М. Шканова. - 2003
|
>12.
| Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва/Н. Юдіна, М. Терещенко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 3.-С.53-56
|
>13.
| Заиченко И.А. Бренд кака фактор максимизации стоимости бизнеса/И. А. Заиченко // Економіка Фінанси Право. -К.:Аналітик, 2008,N N 10.-С.20-23
|
>14.
| Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.49-52
|
>15.
| Гевко О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи/О. Гевко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.53-57
|
>16.
| Каніщенко О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду/О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.64-69
|
>17.
| Новый мир - 2008г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>18.
| Философские науки - 2009г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>19.
| Олексюк О. "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України/О. Олексюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.17-22
|
>20.
| Сивун О. Бренд/О. Сивун // Новый мир. -М.:Ред. журн. "Новый мир", 2008,N N 10.-С.7-71
|
|
|