Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)Звягельська бібліотека ЗМР (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
1.

Назва журналу :Научные и технические библиотеки -2007р.,N 4
Цікаві статті :
Матлина С.Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки / С. Г. Матлина (стр.5-15) Кл.слова: Библионимика
Езова С.А. Коммуникативная составляющая имиджа библиотекаря, библиотеки/ С. А. Езова (стр.15-21)
Ильина Е.П. Российская государственная библиотека: от концепции реконструкции к интеллектуальным заданиям/ Е. П. Ильина (стр.21-29)
Гендина Н.И. Лингвистическое обеспечение АРБИКОН: результаты социологического анализа/ Н. И. Гендина, Т. А. Лигун (стр.29-45) Кл.слова: АРБИКОН
Кожевникова Е.С. Информационное обеспечение Интернет-ресурсами учебного процесса и научных исследований вуза (правовой аспект)/ Е. С. Кожевникова (стр.45-56)
Вершинина Л.П. Соверенствование деятельности вузовской библиотеки на основе процессного подхода/ Л. П. Вершинина, Т. С. Ландер (стр.56-65)
Бойченко Е.Н. Использование фонда отраслевых периодических изданий (на примере производительнной литературы Белгородской государственной универсальной научной библиотеки)/ Е. Н. Бойченко (стр.65-77)
Яшина Л.К. Создание автоматизированной базы данных "Методологические документы библиотеки"/ Л. К. Яшина (стр.77-83)
Бокан М.Г. Профессиональная литература - создатели и потребители/ М. Г. Бокан (стр.83-86)
Стрелкова И.Б. Школа директоров "Искусство результативного управления" как новая форма повышения квалификации руководителей библиотек Беларуси/ И. Б. Стрелкова, И. В. Юрик (стр.86-93)
Петровский В.Б. Забытый жанр библиографии/ В. Б. Петровский (стр.94-97)
Мелентьева Ю.П. Чтение как стратегия жизни/ Ю. П. Мелентьева (стр.114-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва газети: 20 хвилин -2007р.,N 23
Цікаві статті :
Нестеров О. Международный бренд рожденный в Житомире/ О. Нестеров (стр.8) Кл.слова: экранное искусство,международный фестиваль
Цікаві статті :
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Нестеров О.
Назва : Международный бренд рожденный в Житомире
Місце публікування : 20 хвилин. - Вінниця: РІА, 2007. - N 23. - С. 8 (Шифр 20hv/2007/23)
Предметні рубрики: театрально-концертне життя
Географіч. рубрики: Житомир
Анотація: В Житомире началась подготовка к четвертому Международному фестивалю экранных искусств "Кинотур - 2007".
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Матлина С.Г.
Назва : Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки
Місце публікування : Научные и технические библиотеки: Научно-практический журнал для специалистов библиотечно-информационной и смежных отраслей. - М.: ГПНТБ России, 2007. - N 4. - С. 5-15. - (Шифр nitb/2007/4)
Предметні рубрики: Бібліотека
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук Т.В.
Назва : Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107 (Шифр apek/2007/6)
Предметні рубрики: Економіка та управління підприємствами
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко О.М.
Назва : Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 32-38 (Шифр apek/2007/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка та управління національним господарством
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яцюк Д.
Назва : Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 3. - С. 28-32. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пруднікова М.
Назва : Досвід створення бренду житлового мікрорайону
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 4. - С. 61-64. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/4). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Бренд
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новікова И.
Назва : Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 5. - С. 49-50. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/5). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Бренди
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О., Нестерова Ю.
Назва : Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві
Місце публікування : Економіка України: політико-економічний. - К., 2008. - №3. - С. 4 -11. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2008/3). - ISSN 0131-775Х
Предметні рубрики: управління економікою
бренд
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Ш 66
Автор(и) : Шканова О. М.
Назва : Маркетинг послуг
Вихідні дані : К.: Кондор, 2003
Кільк.характеристики :304 с
Примітки : Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297
ISBN, Ціна 966-7982-23-8: 039.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юдіна Н., Терещенко М.
Назва : Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 3. - С. 53-56. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра: с. 56
Предметні рубрики: Бренд-- Управління брендами-- Тваринництво
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заиченко И.А., Гребеникова Е.В.
Назва : Бренд кака фактор максимизации стоимости бизнеса
Місце публікування : Економіка Фінанси Право. - К.: Аналітик, 2008. - N 10. - С. 20-23 (Шифр efpr/2008/10)
Предметні рубрики: бізнес
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов О.
Назва : Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 49-52. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренд-- Управління брендами
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гевко О.
Назва : Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 53-57. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Економіка машинобудування
Бренд-- Управління брендами
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каніщенко О., Журило В., Доця Т.
Назва : Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 64-69. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренд
Економіка харчової промисловості-- Ринок алкогольних напоїв
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Новый мир -2008р.,N 10
Цікаві статті :
Сивун О. Бренд/ О. Сивун (стр.7-71)
Исаева Е. Я боюсь любви/ Е. Исаева (стр.106-130)
Вордсворт У. Терновник/ У. Вордсворт ; пер. с англ. И. Меламед (стр.131-137)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Философские науки -2009р.,N 3
Цікаві статті :
Тульчинский Г.Л. От общества недоверия к новой консолидации/ Г. Л. Тульчинский (стр.5-6)
Нещадин А.А. Социально-экономическое развитие : национальные особенности и коллективное бессознательное/ А. А. Нещадин (стр.7-11)
Шмелева Н.Д. Социально-онтологические аспекты феномена партнерства/ Н. Д. Шмелева (стр.11-24)
Тульчинский Г.Л. Корпоративность как социальная технология и свободы, и ответственности/ Г. Л. Тульчинский (стр.25-44)
Кашин В.К. Конкурентоспособность организации и многоукладность коллектива/ В. К. Кашин, А. П. Пахомов (стр.45-55)
Лещенко О.А. Корпоративность бизнеса в России и социальное развитие/ О. А. Лещенко (стр.55-69)
Люсый А.П. Бренд и трофей : К критике корпоративного разума/ А. П. Люсый (стр.69-77)
Бакштановский В.И. Университет как научно-образовательная корпорация : дуализм самоидентификации и выбор приоритета/ В. И. Бакштановский, М. В. БогдановЮ. В. Согомонов (стр.78-95)
Шевченко В.Н. Отечественная интеллигенция вчера и сегодня/ В. Н. Шевченко (стр.107-124)
Козолупенко Д.П. Мифопоэтический нарратив как одно из оснований преемственности/ Д. П. Козолупенко (стр.125-140)
Корсаков С.Н. Х Всемирный философский конгресс (Амстердам, 1948) в истории отечественной философии/ С. Н. Корсаков (стр.141-150)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк О.
Назва : "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2009. - N 2. - С. 17-22. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2009/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка харчової промисловості-- Ринок мінерально-столових вод
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сивун, Олег
Назва : Бренд : поп-арт роман
Місце публікування : Новый мир. - М.: Ред. журн. "Новый мир", 2008. - N 10. - С. 7-71. - ISSN 01307673 (Шифр nomi/2008/10). - ISSN 01307673
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)