Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)Звягельська бібліотека ЗМР (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-104 
1.

Научные и технические библиотеки - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

20 хвилин - 2007г.,N 23 (Введено оглавление)
3.

Нестеров О. Международный бренд рожденный в Житомире/О. Нестеров // 20 хвилин. -Вінниця:РІА, 2007,N N 23.-С.8
4.

Матлина С.Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки /С. Г. Матлина // Научные и технические библиотеки. -М.:ГПНТБ России, 2007,N N 4.-С.5-15
5.

Поліщук Т.В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду/Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 6.-С.100-107
6.

Шевченко О.М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції/О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 11.-С.32-38
7.

Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду/Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.28-32
8.

Пруднікова М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону/М. Пруднікова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.61-64
9.

Новікова И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide/И. Новікова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.49-50
10.

Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві/О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. -К., 2008,N №3.-С.4 -11
11.

Шканова О. М. Маркетинг послуг/О. М. Шканова. - 2003
12.

Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва/Н. Юдіна, М. Терещенко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 3.-С.53-56
13.

Заиченко И.А. Бренд кака фактор максимизации стоимости бизнеса/И. А. Заиченко // Економіка Фінанси Право. -К.:Аналітик, 2008,N N 10.-С.20-23
14.

Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/О. Зозульов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.49-52
15.

Гевко О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи/О. Гевко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.53-57
16.

Каніщенко О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду/О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.64-69
17.

Новый мир - 2008г.,N 10 (Введено оглавление)
18.

Философские науки - 2009г.,N 3 (Введено оглавление)
19.

Олексюк О. "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України/О. Олексюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 2.-С.17-22
20.

Сивун О. Бренд/О. Сивун // Новый мир. -М.:Ред. журн. "Новый мир", 2008,N N 10.-С.7-71
21.

Корж М.В. Маркетинг/М. В. Корж. - 2008
22.

Люсый А.П. Бренд и трофей : К критике корпоративного разума/А. П. Люсый // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2009,N N 3.-С.69-77
23.

Шканова О. М. Маркетинг послуг/О. М. Шканова. - 2008
24.

Франчайзинг у готельно-ресторанному бізнесі/Г. Б. Мунін [та ін.] ; за ред.: Л. С. Трофименко, О. О. Гоца. - 2008
25.

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України - 2010г.,N 1 (Введено оглавление)
26.

Басюк Д. Формування туристичного бренда як фактор регіональної політики/Д. Басюк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2010,N N 1.-С.139-147
27.

Овчинников Р. Корпоративный веб-сайт на 100%. Требуйте от сайта большего!/Роман Овчинников, Сергей Сухов. - 2010
28.

Макашева З. М. Брендинг/З. М. Макашева, М. О. Макашев. - 2011
29.

Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2010
30.

Студінська Г. Я. Маркетинг міста: постановка проблеми/Г. Я. Студінська, В. А. Студінський // Матеріали Міжнародної науково-краєзнавчої конференції, присвяченої 165-річчю від дня народження вченого-енциклопедиста "М.М. Миклухо-Маклай - вчений, мандрівник, гуманіст", 29-30 вересня 2011 р.. -Житомир:Волинь, 2011,N Вип. 46.-С.189-194
 1-30    31-60   61-90   91-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)