Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)Звягельська бібліотека ЗМР (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-104 
1.


    Поліщук, Т. В.
    Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- бренд -- брендинг -- управління брендом

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Шевченко, О. М.
    Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції [Текст] / О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління національним господарством
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- сегментація -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №3. - С. 4 -11 . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: управління економікою
   бренд

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Нестерова, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

4.


    Матлина, С. Г.
    Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки [Текст] / С. Г. Матлина // Научные и технические библиотеки : Научно-практический журнал для специалистов библиотечно-информационной и смежных отраслей. - М. : ГПНТБ России, 2007. - N 4. - С. 5-15
Рубрики: Бібліотека
   
Кл.слова (ненормовані):
Библионимика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

5.


    Амельченко, Ю.
    Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд [] / Ю. Амельченко // Бібл. планета. - 2018. - N 1. - С. 17-19
Рубрики: Бібліотеки--Інновації--Розвиток

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), МЕТ (1)
Вільні: БГ (1), МЕТ (1)

Знайти схожі

6.


    Красовська, О. Ю.
    Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства [] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава. - 2017. - N 12. - С. 89-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Активи (фін.)
   Промисловий маркетинг--Активи (фін.)

Кл.слова (ненормовані):
марочний капітал -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

7.


   
    Бренд - это более, чем реклама или маркетинг [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.


   
    Столярна плита - бренд із минулого для потреб сьогодення [] // Меблеві технології. - 2018. - N 1. - С. 40-44 : фот. кол.
Рубрики: Меблеве виробництво--Матеріали
Кл.слова (ненормовані):
вітчизняні столярні плити -- шпонові плити -- столярний щит

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

9.


   
    Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 11
Рубрики: Головні убори--Жінки
Кл.слова (ненормовані):
українські бренди одягу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

10.


    Абрамович, І. А.
    Бренд - сутність та особливості застосування в сільскому господарстві [] / І. А. Абрамович, А. Ю. Єфименко, А. О. Вєрцева // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 21. - С. 45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільське господарство--Торгові марки--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- товар -- методи -- елементи -- ефективність бренду

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Єфименко, А. Ю.; Вєрцева, А. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Красовська, О. Ю.
    Порівняльний аналіз комбінованих моделей оцінки і систематизація метрик бренду [] / О. Ю. Красовська // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 22. - С. 43-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Управління
Кл.слова (ненормовані):
модель -- метрика -- бренд -- оцінка -- маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
658:005.523(477)
Д37


   
    10 успішних українських брендів [] / [текст: Б. Ославський ; ідея: В. Карп'юк]. - Брустурів : Дискурсус, 2017. - 188, [4] с. - ISBN 978-617-7411-00-9 : 131.25 грн
УДК
ББК 65.09(4УКР)
Рубрики: Приватне підпрємництво--Україна--Популярні видання
   Торгові марки--Україна--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
FEST (бренд) -- мережа ресторанів -- Fedoriv (бренд) -- креативні агенства -- рекламні агенства -- Sammy Icon (бренд) -- SoftServe (бренд) -- ІТ компанії -- розробка програмного забезпечення -- tabletochkі (бренд) -- благодійні фонди -- OKKO (бренд) -- автозаправні комплекси -- Українська правда (бренд) -- інтернет-видання -- Український Католицький Університет -- навчальні богословські заклади -- Форум видавців -- Центр сучасного мистецтва "Дах" (бренд) -- незалежні театри -- успішний бізнес -- успішні бренди
Анотація: "10 успішних українських брендів" - книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ославський, Богдан \текст.\; Карп'юк, Василь \ідея.\; \про нього\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1)
Знайти схожі

13.


    Сідлецька, Ольга.
    "Народний бренд 2018": споживачі обрали кращих виробників товарів і послуг Житомира [] / О. Сідлецька // 20 хвилин. - 2018. - N 50(26 груд.). - С. 14-15
Рубрики: Конкурси--Нагороди--Житомир, місто, 2018
   Житомир, місто--Конкурси--Нагороди, 2018
Кл.слова (ненормовані):
підприємці -- виробники -- нагородження -- голосування
Анотація: Житомиряни обрали кращих із кращих у традиційному і по-справжньому народному конкурсі "Народний бренд", організатором якого вже 9-й рік поспіль виступила газета "20 хвилин".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : КР (2)
Вільні: КР (2)

Знайти схожі

14.


    Бусарєва, Т. Г.
    Конкурентоспроможність брендів у парадигмі економіки знань [] / Т. Г. Бусарєва, С. П. Пальчик // Економіка та держава. - 2018. - N 6. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка--Знання
   Торгові марки--Конкуренція

Кл.слова (ненормовані):
глобальний бренд -- рейтингові агенства

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пальчик, С. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

15.


    Чаплай, І. В.
    Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадянської комунікації в автоматичному режимі [] / І. В. Чаплай // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 23. - С. 117-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Державне управління--Маркетинг
   Державне управління--Автоматизація

   Інформаційне суспільство

Кл.слова (ненормовані):
державно-громадянська комунікація -- бренд-стратегія розвитку -- комунікативне середовище -- публічна влада -- індивідальний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

16.


    Цимбалюк, С. О.
    Формування бренда роботодавця на ринку праці [] / С. О. Цимбалюк // Ринок праці та зайнятість населення : вироб.-практ. журнал. - 2016. - N 1. - С. 21-25. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Ринок праці--Конкуренція--Україна
   Торгові марки--Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- бренд -- імідж -- имидж -- бренд роботодавця -- бренд работодателя -- управління персоналом -- управление персоналом -- ринок праці -- рынок труда

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
316.273:159.922.4](075.8)
М36


    Махній, Микола Михайлович.
    Етнічна психологія [] : навч. посіб. / М. М. Махній ; [наук. ред. М. А. Скок]. - Київ : Слово, 2016. - 270, [2] с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-194-221-8 : 95.00 грн
УДК
ББК 88.542.5я73
Рубрики: Етнопсихологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
психологія народів -- етноцентричність світобачення -- культурний релятивізм -- ксенофобія -- етнофобії -- ойкофобія -- ксенофілія -- патріотизм -- націоналізм -- етнокультурна толерантність -- етнокультурна стереотипізація -- українські автостереотипи -- національний імідж країни -- бренд країни -- етнокультурна ідентифікація -- міжкультурна комунікація
Анотація: Психологічні особливості різних народів і культур вивчає особлива галузь психологічної науки - етнопсихологія, важливим завданням якої є дослідження взаємодії людини як носія етнічної свідомості та суспільства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скок, М. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.


    Кузьмич, Анастасія.
    Головна подія 2016 року: у Житомирі нагородили переможців конкурсу "Народний бренд" [] / Анастасія Кузьмич // 20 хвилин. - 2016. - N 49(21 груд.). - С. 20 - 21 : фот.
Рубрики: Бізнес--Конкурси--Нагороди--Житомир, місто, 2016
   Житомир, місто--Бізнес--Конкурси--Нагороди, 2016
Кл.слова (ненормовані):
конкурси Житомира -- бізнес Житомира
Анотація: У Житомирі відбувся традиційний щорічний конкурс "Народний бренд", завдяки якому споживачі вже вкотре змогли обрати кращих у сфері бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Підприємництво 4.01.03

Є примірники у відділах: всього 2 : КР (2)
Вільні: КР (2)

Знайти схожі

19.


    Пирогова, Т.
    Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull) [] / Т. Пирогова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 60-65. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

20.


    Пустотин, В.
    Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей [] / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 36-39
Рубрики: Торгові марки--Управління
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- бренд-менеджмент -- споживач -- потребитель -- довіра до бренду -- доверие к бренду

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

21.


    Гранат, Лілія.
    Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів [] / Л. Гранат // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 96-106. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Електронна торгівля--Управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренд-менеджмент -- підприємство -- роздрібна електронна торгівля -- інтернет-магазин -- репутація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

22.


    Бойко, Аліна.
    "Народний бренд-2017": у Житомирі нагородили кращих з кращих [] / Аліна Бойко // 20 хвилин. - 2017. - N 49(20 груд.). - С. 12 : фот.
Рубрики: Підприємці--Конкурси--Нагороди--Житомир, місто, 2017
   Житомир, місто--Підприємці--Конкурси--Нагороди, 2017
Кл.слова (ненормовані):
підприємництво Житомира
Анотація: У Житомирі відбулася церемонія нагородження переможців щорічного грандіозного конкурсу "Народний бренд".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Підприємництво 4.01.03

Є примірники у відділах: всього 2 : КР (2)
Вільні: КР (2)

Знайти схожі

23.


    Кашпур, Андрій.
    Соціальний капітал бренду [] / А. Кашпур // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 86-95. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгові марки
   Комунікаційний менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
соціальний капітал -- репутація -- керування репутацією -- бренд -- брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

24.


    Фітель, О. І.
    Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад [] / О. І. Фітель // Регіон. екон. - 2017. - N 1. - С. 23-29. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Територіальні спільності--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
територіальна громада -- маркетингова діяльність -- маркетинг території -- бренд території

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

25.


    Ромат, Є. В.
    Бренд-маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства [] / Є. В. Ромат, Е. В. Юрчак // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 3. - С. 55-64. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Юрчак, Е. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

26.


    Ігнатенко, М. М.
    Підвищення конкурентоспроможності підприємств сільського зеленого туризму на засадах брендингу та маркетингових стратегій [] / М. М. Ігнатенко, О. О. Адамчик // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 11. - С. 50-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільський туризм
Кл.слова (ненормовані):
сільський зелений туризм -- туристичний брендинг -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Адамчик, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

27.


    Кудирко, Л.
    Стратегії "М'якої сили" в умовах глобальної конкуренції [] / Л. Кудирко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 6. - С. 47-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Міжнародна торгівля--Конкуренція (екон.)
Кл.слова (ненормовані):
бренд країни -- імпортозаміщення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

28.


    Ткачук, Т.
    Luxury-сервіс на світовому ринку готельних послуг [] / Т. Ткачук // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 2. - С. 94-96. - Текст англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Гостинна індустрія--Світовий ринок
Кл.слова (ненормовані):
елітний готель -- люкс-сегмент -- стейкхолдери готельного бізнесу -- готельний бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

29.


    Чубукова, О. Ю.
    Бренд у сучасній сфері розважальних послуг [] / О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 11. - С. 81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки
   Індустрія відпочинку і розваг


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Матвєєв, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

30.


    Табенська, Оксана Вікторівна.
    Туристичний бренд Вінничини: реалії та перспективи [] / О. В. Табенська // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - N 1. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туристична індустрія--Вінниця, місто
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- кластер -- туристичні оператори -- природні ресурси -- синергійний ефект

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)