Пошуковий запит: <.>K=бренд<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
|
Поліщук, Т. В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107
Рубрики: Економіка та управління підприємствами Кл.слова (ненормовані): торгова марка -- бренд -- брендинг -- управління брендом
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Шевченко, О. М. Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції [Текст] / О. М. Шевченко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління національним господарством Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- сегментація -- бренд
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] / О. Зозульов, Ю. Нестерова> // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №3. - С. 4 -11
. - ISSN 0131-775Х Рубрики: управління економікою бренд
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Нестерова, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Матлина, С. Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки [Текст] / С. Г. Матлина> // Научные и технические библиотеки : Научно-практический журнал для специалистов библиотечно-информационной и смежных отраслей. - М. : ГПНТБ России, 2007. - N 4. - С. 5-15
Рубрики: Бібліотека Кл.слова (ненормовані): Библионимика
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд [] / Ю. Амельченко> // Бібл. планета. - 2018. - N 1. - С. 17-19
Рубрики: Бібліотеки--Інновації--Розвиток
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : БГ (1), МЕТ (1) Вільні: БГ (1), МЕТ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Красовська, О. Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства [] / О. Ю. Красовська> // Економіка та держава. - 2017. - N 12. - С. 89-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Активи (фін.) Промисловий маркетинг--Активи (фін.) Кл.слова (ненормовані): марочний капітал -- бренд
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Бренд - это более, чем реклама или маркетинг []> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама Кл.слова (ненормовані): торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Столярна плита - бренд із минулого для потреб сьогодення []> // Меблеві технології. - 2018. - N 1. - С. 40-44 : фот. кол.
Рубрики: Меблеве виробництво--Матеріали Кл.слова (ненормовані): вітчизняні столярні плити -- шпонові плити -- столярний щит
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков []> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 11
Рубрики: Головні убори--Жінки Кл.слова (ненормовані): українські бренди одягу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Абрамович, І. А. Бренд - сутність та особливості застосування в сільскому господарстві [] / І. А. Абрамович, А. Ю. Єфименко, А. О. Вєрцева> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 21. - С. 45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільське господарство--Торгові марки--Україна Кл.слова (ненормовані): бренд -- товар -- методи -- елементи -- ефективність бренду
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Єфименко, А. Ю.; Вєрцева, А. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Красовська, О. Ю. Порівняльний аналіз комбінованих моделей оцінки і систематизація метрик бренду [] / О. Ю. Красовська> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 22. - С. 43-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Управління Кл.слова (ненормовані): модель -- метрика -- бренд -- оцінка -- маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>12.
| 658:005.523(477) Д37
10 успішних українських брендів [] / [текст: Б. Ославський ; ідея: В. Карп'юк]. - Брустурів : Дискурсус, 2017. - 188, [4] с. - ISBN 978-617-7411-00-9 : 131.25 грнББК 65.09(4УКР) Рубрики: Приватне підпрємництво--Україна--Популярні видання Торгові марки--Україна--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): FEST (бренд) -- мережа ресторанів -- Fedoriv (бренд) -- креативні агенства -- рекламні агенства -- Sammy Icon (бренд) -- SoftServe (бренд) -- ІТ компанії -- розробка програмного забезпечення -- tabletochkі (бренд) -- благодійні фонди -- OKKO (бренд) -- автозаправні комплекси -- Українська правда (бренд) -- інтернет-видання -- Український Католицький Університет -- навчальні богословські заклади -- Форум видавців -- Центр сучасного мистецтва "Дах" (бренд) -- незалежні театри -- успішний бізнес -- успішні бренди Анотація: "10 успішних українських брендів" - книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ославський, Богдан \текст.\; Карп'юк, Василь \ідея.\; \про нього\
Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1) Знайти схожі
|
>13.
|
Сідлецька, Ольга. "Народний бренд 2018": споживачі обрали кращих виробників товарів і послуг Житомира [] / О. Сідлецька> // 20 хвилин. - 2018. - N 50(26 груд.). - С. 14-15
Рубрики: Конкурси--Нагороди--Житомир, місто, 2018 Житомир, місто--Конкурси--Нагороди, 2018 Кл.слова (ненормовані): підприємці -- виробники -- нагородження -- голосування Анотація: Житомиряни обрали кращих із кращих у традиційному і по-справжньому народному конкурсі "Народний бренд", організатором якого вже 9-й рік поспіль виступила газета "20 хвилин".
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : КР (2) Вільні: КР (2)
Знайти схожі
|
>14.
|
Бусарєва, Т. Г. Конкурентоспроможність брендів у парадигмі економіки знань [] / Т. Г. Бусарєва, С. П. Пальчик> // Економіка та держава. - 2018. - N 6. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка--Знання Торгові марки--Конкуренція Кл.слова (ненормовані): глобальний бренд -- рейтингові агенства
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пальчик, С. П. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Чаплай, І. В. Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадянської комунікації в автоматичному режимі [] / І. В. Чаплай> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 23. - С. 117-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Державне управління--Маркетинг Державне управління--Автоматизація Інформаційне суспільство Кл.слова (ненормовані): державно-громадянська комунікація -- бренд-стратегія розвитку -- комунікативне середовище -- публічна влада -- індивідальний маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Цимбалюк, С. О. Формування бренда роботодавця на ринку праці [] / С. О. Цимбалюк> // Ринок праці та зайнятість населення : вироб.-практ. журнал. - 2016. - N 1. - С. 21-25. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Ринок праці--Конкуренція--Україна Торгові марки--Україна Кл.слова (ненормовані): бренд -- бренд -- імідж -- имидж -- бренд роботодавця -- бренд работодателя -- управління персоналом -- управление персоналом -- ринок праці -- рынок труда
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>17.
| 316.273:159.922.4](075.8) М36
Махній, Микола Михайлович. Етнічна психологія [] : навч. посіб. / М. М. Махній ; [наук. ред. М. А. Скок]. - Київ : Слово, 2016. - 270, [2] с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-194-221-8 : 95.00 грнББК 88.542.5я73 Рубрики: Етнопсихологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): психологія народів -- етноцентричність світобачення -- культурний релятивізм -- ксенофобія -- етнофобії -- ойкофобія -- ксенофілія -- патріотизм -- націоналізм -- етнокультурна толерантність -- етнокультурна стереотипізація -- українські автостереотипи -- національний імідж країни -- бренд країни -- етнокультурна ідентифікація -- міжкультурна комунікація Анотація: Психологічні особливості різних народів і культур вивчає особлива галузь психологічної науки - етнопсихологія, важливим завданням якої є дослідження взаємодії людини як носія етнічної свідомості та суспільства.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скок, М. А. \ред.\
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>18.
|
Кузьмич, Анастасія. Головна подія 2016 року: у Житомирі нагородили переможців конкурсу "Народний бренд" [] / Анастасія Кузьмич> // 20 хвилин. - 2016. - N 49(21 груд.). - С. 20 - 21 : фот.
Рубрики: Бізнес--Конкурси--Нагороди--Житомир, місто, 2016 Житомир, місто--Бізнес--Конкурси--Нагороди, 2016 Кл.слова (ненормовані): конкурси Житомира -- бізнес Житомира Анотація: У Житомирі відбувся традиційний щорічний конкурс "Народний бренд", завдяки якому споживачі вже вкотре змогли обрати кращих у сфері бізнесу.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Підприємництво 4.01.03 Є примірники у відділах:
всього 2 : КР (2) Вільні: КР (2)
Знайти схожі
|
>19.
|
Пирогова, Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull) [] / Т. Пирогова> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 60-65. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Пустотин, В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей [] / В. Пустотин> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 36-39
Рубрики: Торгові марки--Управління Кл.слова (ненормовані): бренд-менеджмент -- бренд-менеджмент -- споживач -- потребитель -- довіра до бренду -- доверие к бренду
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>21.
|
Гранат, Лілія. Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів [] / Л. Гранат> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 96-106. - Літ. в кінці ст.
. - ISSN 1727-9313 Рубрики: Електронна торгівля--Управління--Україна Кл.слова (ненормовані): брендинг -- бренд-менеджмент -- підприємство -- роздрібна електронна торгівля -- інтернет-магазин -- репутація
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>22.
|
Бойко, Аліна. "Народний бренд-2017": у Житомирі нагородили кращих з кращих [] / Аліна Бойко> // 20 хвилин. - 2017. - N 49(20 груд.). - С. 12 : фот.
Рубрики: Підприємці--Конкурси--Нагороди--Житомир, місто, 2017 Житомир, місто--Підприємці--Конкурси--Нагороди, 2017 Кл.слова (ненормовані): підприємництво Житомира Анотація: У Житомирі відбулася церемонія нагородження переможців щорічного грандіозного конкурсу "Народний бренд".
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Підприємництво 4.01.03 Є примірники у відділах:
всього 2 : КР (2) Вільні: КР (2)
Знайти схожі
|
>23.
|
Кашпур, Андрій. Соціальний капітал бренду [] / А. Кашпур> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 86-95. - Літ. в кінці ст.
. - ISSN 1727-9313 Рубрики: Торгові марки Комунікаційний менеджмент Кл.слова (ненормовані): соціальний капітал -- репутація -- керування репутацією -- бренд -- брендинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>24.
|
Фітель, О. І. Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад [] / О. І. Фітель> // Регіон. екон. - 2017. - N 1. - С. 23-29. - Літ. в кінці ст.
. - ISSN 1562-0905 Рубрики: Територіальні спільності--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): територіальна громада -- маркетингова діяльність -- маркетинг території -- бренд території
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>25.
|
Ромат, Є. В. Бренд-маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства [] / Є. В. Ромат, Е. В. Юрчак> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 3. - С. 55-64. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Юрчак, Е. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>26.
|
Ігнатенко, М. М. Підвищення конкурентоспроможності підприємств сільського зеленого туризму на засадах брендингу та маркетингових стратегій [] / М. М. Ігнатенко, О. О. Адамчик> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 11. - С. 50-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільський туризм Кл.слова (ненормовані): сільський зелений туризм -- туристичний брендинг -- бренд
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Адамчик, О. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>27.
|
Кудирко, Л. Стратегії "М'якої сили" в умовах глобальної конкуренції [] / Л. Кудирко> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 6. - С. 47-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Міжнародна торгівля--Конкуренція (екон.) Кл.слова (ненормовані): бренд країни -- імпортозаміщення
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>28.
|
Ткачук, Т. Luxury-сервіс на світовому ринку готельних послуг [] / Т. Ткачук> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 2. - С. 94-96. - Текст англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Гостинна індустрія--Світовий ринок Кл.слова (ненормовані): елітний готель -- люкс-сегмент -- стейкхолдери готельного бізнесу -- готельний бренд
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>29.
|
Чубукова, О. Ю. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг [] / О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 11. - С. 81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки Індустрія відпочинку і розваг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Матвєєв, О. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>30.
|
Табенська, Оксана Вікторівна. Туристичний бренд Вінничини: реалії та перспективи [] / О. В. Табенська> // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - N 1. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туристична індустрія--Вінниця, місто Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність -- кластер -- туристичні оператори -- природні ресурси -- синергійний ефект
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|
|