Пошуковий запит: <.>K=бренди<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/Л. Дідківська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.30-35
|
>2.
| Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду/Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.28-32
|
>3.
| Пилипчук В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України/В. Пилипчук, В. Логвінова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.44-48
|
>4.
| Новікова И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide/И. Новікова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.49-50
|
>5.
| Burton Advertising Copywriting/Philip Ward Burton. - 1999
|
>6.
| Владимирська Г.О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
|
>7.
| Вламис Э. Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании /Энтони Вламис, Боб Смит. - 2008
|
>8.
| Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів/С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.57-59
|
>9.
| Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень/Зюкова І. О.. - 2010
|
>10.
| Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна стуктура рис особистості, асоційованих з брендами/О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2009,N N 3.-С.24-39
|
|
|