Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.
347.78
B97


    Burton, Philip Ward.
    Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 67.304.3 + 67.304.9
Рубрики: Авторське право
   Інформаційне право

   
Кл.слова (ненормовані):
товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право
Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: invl/2019/10
   Журнал

Інтелектуальна власність в Україні [Текст]. - Київ : Аспект-2003, 1998 - . - ISSN 1608-6422. - Виходить щомісячно
2019р. N 10
Зміст:
Лі, Артур. Відсутність належного державного регулювання сфери права інтелектуальної власності в Україні / А. Лі. - С.12-22
Швець, Василь. Де і як заявнику шукати допомоги під час проходження експертизи заявки на винахід чи корисну модель / В. Швець, С. Кухаренко. - С.31-33
Коноваленко, Володимир. Як побудувати в країні інтелектуальний капіталізм / В. Коноваленко. - С.34-38 : табл.
Василенко, Олена. Проблеми процесу комерціалізації результатів наукової діяльності на стадіях з інноваційним лагом / О. Василенко, Л. Сафонова. - С.39-47. - Використані джерела: с. 46-47 : табл.
Андрощук, Геннадій. Світові автомобільні бренди проти одноіменних автомобільних клубів / Г. Андрощук. - С.48-57 : рис.
Лессиг, Лоуренс. Свободная культура / Л. Лессиг. - С.58-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Андрощук, Геннадій.
    Битва крокодилів (Lacoste Kaiman): захист добре відомих товарних знаків [] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - N 12. - С. 9-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Товарні знаки--Бренди--Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
контрафактна продукція -- історія товарного знаку -- рекламна цінність товарного знаку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Андрощук, Геннадій.
    Світові автомобільні бренди проти одноіменних автомобільних клубів [] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2019. - N 10. - С. 48-57 : рис. . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Автомобілі--Торгові марки--Імідж
Кл.слова (ненормовані):
автомобільні бренди -- Toyota -- BМW -- Mercedes-Benz -- Honda -- Ford -- Nissan

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

5.
339.162
А76


    Апопій, Віктор Володимирович.
    Роздрібна торгівля: концентрація, спеціалізація та типізація [] : монографія / В. В. Апопій, Т. В. Гуштан, М. Б. Павлова ; за ред. В. В. Апопія. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 232, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 168-178. - Дод.: с. 179-232. - ISBN 978-617-7519-16-3 : 250.00 грн
УДК
ББК 65.422.2
Рубрики: Роздрібна торгівля--Підприємства--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
структура роздрібної торгівлі -- товарна концентрація -- територіальна концентрація -- спеціалізація торгових підприємств -- товарооборот -- організаційно-економічні торгові процеси -- структура контингенту споживачів -- політика торгових підприємств -- торговельні марки -- торговельні бренди -- трудові ресурси -- фінансовий потенціал торгівлі -- рентабельність роздрібної торгівлі -- конкурентоспроможність торговлі -- торговельні мережі -- управління асортиментом -- мерчандайзинг -- правила викладки товарів -- державне регулювання торгівлі
Анотація: Сутність характеристики взаємопов'язаних процесів концентрації, спеціалізації та типізації в роздрібній торгівлі, визначено їх зміст та тенденції розвитку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гуштан, Тетяна Вікторівна; Павлова, Марина Борисівна; Апопій, Віктор Володимирович \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.


    Бонд, А.
    Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? [] / А. Бонд // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 19-21
Рубрики: Маркетинг--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова аналітика -- маркетинговая аналитика -- бренди -- бренды -- клієнти -- клиенты -- мотивація -- мотивация -- інформірованність -- информированность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Бренд - это более, чем реклама или маркетинг [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.


   
    Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 11
Рубрики: Головні убори--Жінки
Кл.слова (ненормовані):
українські бренди одягу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

9.
659.1(075.8)
В57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама [] : навч. посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 334 с. : рис. - Літ.: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 62.00 грн, 30.00 грн, 70.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- агресивний маркетинг -- рекламне агенство -- українські бренди -- телевізійна реклама -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології -- медіапланування
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирський, Петро Олександрович
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
88.5
В57


    Вламис, Энтони.
    Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании [] = Business the Yahoo! Way - Secrets of the World's Most Popular Internet Company / Энтони Вламис, Боб Смит. - М. : СмартБук, 2008. - 252 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0046-3 : 20.00 грн
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для підвищення кваліфікації
   
Кл.слова (ненормовані):
подбор талантливых кадров -- підбір талановитих кадрів -- суть интернета -- суть інтернету -- реклама - залог успеха -- реклама - запорука успіху -- человеческий фактор -- людський фактор -- секреты интернет-компании -- секрети інтернет-компанії -- интернет-сообщества -- інтернет-спільноти -- искусство партнерства -- мистецтво партнертства -- копоративна культура -- корпоративная культура -- бренды -- бренди
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Yahoo!.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Смит, Боби
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)