Пошуковий запит: <.>K=бренди<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 658:005.523(477) Д37
10 успішних українських брендів [] / [текст: Б. Ославський ; ідея: В. Карп'юк]. - Брустурів : Дискурсус, 2017. - 188, [4] с. - ISBN 978-617-7411-00-9 : 131.25 грнББК 65.09(4УКР) Рубрики: Приватне підпрємництво--Україна--Популярні видання Торгові марки--Україна--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): FEST (бренд) -- мережа ресторанів -- Fedoriv (бренд) -- креативні агенства -- рекламні агенства -- Sammy Icon (бренд) -- SoftServe (бренд) -- ІТ компанії -- розробка програмного забезпечення -- tabletochkі (бренд) -- благодійні фонди -- OKKO (бренд) -- автозаправні комплекси -- Українська правда (бренд) -- інтернет-видання -- Український Католицький Університет -- навчальні богословські заклади -- Форум видавців -- Центр сучасного мистецтва "Дах" (бренд) -- незалежні театри -- успішний бізнес -- успішні бренди Анотація: "10 успішних українських брендів" - книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ославський, Богдан \текст.\; Карп'юк, Василь \ідея.\; \про нього\
Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1) Знайти схожі
|
>2.
|
Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков []> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 11
Рубрики: Головні убори--Жінки Кл.слова (ненормовані): українські бренди одягу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Задорога, Анатолій. Від столяра до продавця - всі розуміють цілі і завдання бренда [] / А. Задорога> // Меблеві технології. - 2018. - N 6. - С. 14-16 : рис.
Рубрики: Меблеве виробництво--Якість Кл.слова (ненормовані): імідж вітчизняної меблевої продукції -- меблеві вітчизняні бренди
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Мельник, Тетяна. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [] / Т. Мельник, А. Варібрусова> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2018. - N 5. - С. 32-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Імідж Кл.слова (ненормовані): бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Варібрусова, Анна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Андрощук, Геннадій. Битва крокодилів (Lacoste Kaiman): захист добре відомих товарних знаків [] / Г. Андрощук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - N 12. - С. 9-17. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1608-6422 Рубрики: Товарні знаки--Бренди--Конкуренція Кл.слова (ненормовані): контрафактна продукція -- історія товарного знаку -- рекламна цінність товарного знаку
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бонд, А. Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? [] / А. Бонд> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 19-21
Рубрики: Маркетинг--Аналіз Кл.слова (ненормовані): маркетингова аналітика -- маркетинговая аналитика -- бренди -- бренды -- клієнти -- клиенты -- мотивація -- мотивация -- інформірованність -- информированность
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Ромат, Є. В. Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів [] / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач> // Статистика України. - 2015. - N 2. - С. 52-55. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Телебачення--Телевізійні бренди--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Іртлач, М. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Козак, Ольга Анатоліївна. Формування брендів регіональних продуктів як спосіб популярізації України на міжнародному ринку [] / О. А. Козак, І. М. Беженар> // Економіка АПК. - 2017. - N 6. - С. 53-59 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Міжнародні економічні відносини--Ринок (екон.) Кл.слова (ненормовані): сільськосподарське виробництво -- продовольство -- бренди продуктів
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Беженар, Інна Миколаївна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 339.162 А76
Апопій, Віктор Володимирович. Роздрібна торгівля: концентрація, спеціалізація та типізація [] : монографія / В. В. Апопій, Т. В. Гуштан, М. Б. Павлова ; за ред. В. В. Апопія. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 232, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 168-178. - Дод.: с. 179-232. - ISBN 978-617-7519-16-3 : 250.00 грнББК 65.422.2 Рубрики: Роздрібна торгівля--Підприємства--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): структура роздрібної торгівлі -- товарна концентрація -- територіальна концентрація -- спеціалізація торгових підприємств -- товарооборот -- організаційно-економічні торгові процеси -- структура контингенту споживачів -- політика торгових підприємств -- торговельні марки -- торговельні бренди -- трудові ресурси -- фінансовий потенціал торгівлі -- рентабельність роздрібної торгівлі -- конкурентоспроможність торговлі -- торговельні мережі -- управління асортиментом -- мерчандайзинг -- правила викладки товарів -- державне регулювання торгівлі Анотація: Сутність характеристики взаємопов'язаних процесів концентрації, спеціалізації та типізації в роздрібній торгівлі, визначено їх зміст та тенденції розвитку.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гуштан, Тетяна Вікторівна; Павлова, Марина Борисівна; Апопій, Віктор Володимирович \ред.\
Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) Знайти схожі
|
>10.
|
Бренд - это более, чем реклама или маркетинг []> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама Кл.слова (ненормовані): торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
|
|