Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.
658:005.523(477)
Д37


   
    10 успішних українських брендів [] / [текст: Б. Ославський ; ідея: В. Карп'юк]. - Брустурів : Дискурсус, 2017. - 188, [4] с. - ISBN 978-617-7411-00-9 : 131.25 грн
УДК
ББК 65.09(4УКР)
Рубрики: Приватне підпрємництво--Україна--Популярні видання
   Торгові марки--Україна--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
FEST (бренд) -- мережа ресторанів -- Fedoriv (бренд) -- креативні агенства -- рекламні агенства -- Sammy Icon (бренд) -- SoftServe (бренд) -- ІТ компанії -- розробка програмного забезпечення -- tabletochkі (бренд) -- благодійні фонди -- OKKO (бренд) -- автозаправні комплекси -- Українська правда (бренд) -- інтернет-видання -- Український Католицький Університет -- навчальні богословські заклади -- Форум видавців -- Центр сучасного мистецтва "Дах" (бренд) -- незалежні театри -- успішний бізнес -- успішні бренди
Анотація: "10 успішних українських брендів" - книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ославський, Богдан \текст.\; Карп'юк, Василь \ідея.\; \про нього\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1)
Знайти схожі

2.


   
    Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 11
Рубрики: Головні убори--Жінки
Кл.слова (ненормовані):
українські бренди одягу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Задорога, Анатолій.
    Від столяра до продавця - всі розуміють цілі і завдання бренда [] / А. Задорога // Меблеві технології. - 2018. - N 6. - С. 14-16 : рис.
Рубрики: Меблеве виробництво--Якість
Кл.слова (ненормовані):
імідж вітчизняної меблевої продукції -- меблеві вітчизняні бренди

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Мельник, Тетяна.
    Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [] / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2018. - N 5. - С. 32-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Імідж
Кл.слова (ненормовані):
бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Варібрусова, Анна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Андрощук, Геннадій.
    Битва крокодилів (Lacoste Kaiman): захист добре відомих товарних знаків [] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - N 12. - С. 9-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Товарні знаки--Бренди--Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
контрафактна продукція -- історія товарного знаку -- рекламна цінність товарного знаку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Бонд, А.
    Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? [] / А. Бонд // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 19-21
Рубрики: Маркетинг--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова аналітика -- маркетинговая аналитика -- бренди -- бренды -- клієнти -- клиенты -- мотивація -- мотивация -- інформірованність -- информированность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Ромат, Є. В.
    Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів [] / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач // Статистика України. - 2015. - N 2. - С. 52-55. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Телебачення--Телевізійні бренди--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Іртлач, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.


    Козак, Ольга Анатоліївна.
    Формування брендів регіональних продуктів як спосіб популярізації України на міжнародному ринку [] / О. А. Козак, І. М. Беженар // Економіка АПК. - 2017. - N 6. - С. 53-59 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Міжнародні економічні відносини--Ринок (екон.)
Кл.слова (ненормовані):
сільськосподарське виробництво -- продовольство -- бренди продуктів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Беженар, Інна Миколаївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

9.
339.162
А76


    Апопій, Віктор Володимирович.
    Роздрібна торгівля: концентрація, спеціалізація та типізація [] : монографія / В. В. Апопій, Т. В. Гуштан, М. Б. Павлова ; за ред. В. В. Апопія. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 232, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 168-178. - Дод.: с. 179-232. - ISBN 978-617-7519-16-3 : 250.00 грн
УДК
ББК 65.422.2
Рубрики: Роздрібна торгівля--Підприємства--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
структура роздрібної торгівлі -- товарна концентрація -- територіальна концентрація -- спеціалізація торгових підприємств -- товарооборот -- організаційно-економічні торгові процеси -- структура контингенту споживачів -- політика торгових підприємств -- торговельні марки -- торговельні бренди -- трудові ресурси -- фінансовий потенціал торгівлі -- рентабельність роздрібної торгівлі -- конкурентоспроможність торговлі -- торговельні мережі -- управління асортиментом -- мерчандайзинг -- правила викладки товарів -- державне регулювання торгівлі
Анотація: Сутність характеристики взаємопов'язаних процесів концентрації, спеціалізації та типізації в роздрібній торгівлі, визначено їх зміст та тенденції розвитку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гуштан, Тетяна Вікторівна; Павлова, Марина Борисівна; Апопій, Віктор Володимирович \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.


   
    Бренд - это более, чем реклама или маркетинг [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)