Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.
347.78
B97


    Burton, Philip Ward.
    Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 67.304.3 + 67.304.9
Рубрики: Авторське право
   Інформаційне право

   
Кл.слова (ненормовані):
товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право
Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.


    Гузіва, Н. В.
    The power of brand [] : матеріали до уроку / Н. В. Гузіва // Англійська мова та література. - 2019. - N 25/27. - С. 95-96
Рубрики: Англійська мова--Уроки--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- уроки англійської мови -- бренди (уроки) -- бізнес (уроки)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ІН) зайнятий

Знайти схожі

3.
88.5
В57


    Вламис, Энтони.
    Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании [] = Business the Yahoo! Way - Secrets of the World's Most Popular Internet Company / Энтони Вламис, Боб Смит. - М. : СмартБук, 2008. - 252 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0046-3 : 20.00 грн
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для підвищення кваліфікації
   
Кл.слова (ненормовані):
подбор талантливых кадров -- підбір талановитих кадрів -- суть интернета -- суть інтернету -- реклама - залог успеха -- реклама - запорука успіху -- человеческий фактор -- людський фактор -- секреты интернет-компании -- секрети інтернет-компанії -- интернет-сообщества -- інтернет-спільноти -- искусство партнерства -- мистецтво партнертства -- копоративна культура -- корпоративная культура -- бренды -- бренди
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Yahoo!.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Смит, Боби
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
Шифр: invl/2019/10
   Журнал

Інтелектуальна власність в Україні [Текст]. - Київ : Аспект-2003, 1998 - . - ISSN 1608-6422. - Виходить щомісячно
2019р. N 10
Зміст:
Лі, Артур. Відсутність належного державного регулювання сфери права інтелектуальної власності в Україні / А. Лі. - С.12-22
Швець, Василь. Де і як заявнику шукати допомоги під час проходження експертизи заявки на винахід чи корисну модель / В. Швець, С. Кухаренко. - С.31-33
Коноваленко, Володимир. Як побудувати в країні інтелектуальний капіталізм / В. Коноваленко. - С.34-38 : табл.
Василенко, Олена. Проблеми процесу комерціалізації результатів наукової діяльності на стадіях з інноваційним лагом / О. Василенко, Л. Сафонова. - С.39-47. - Використані джерела: с. 46-47 : табл.
Андрощук, Геннадій. Світові автомобільні бренди проти одноіменних автомобільних клубів / Г. Андрощук. - С.48-57 : рис.
Лессиг, Лоуренс. Свободная культура / Л. Лессиг. - С.58-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Андрощук, Геннадій.
    Битва крокодилів (Lacoste Kaiman): захист добре відомих товарних знаків [] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - N 12. - С. 9-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Товарні знаки--Бренди--Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
контрафактна продукція -- історія товарного знаку -- рекламна цінність товарного знаку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


   
    Бренд - это более, чем реклама или маркетинг [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 11
Рубрики: Головні убори--Жінки
Кл.слова (ненормовані):
українські бренди одягу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.
339.138:658.8(477)
С88


    Студінська, Галина Яківна.
    Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.


    Ромат, Є. В.
    Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів [] / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач // Статистика України. - 2015. - N 2. - С. 52-55. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Телебачення--Телевізійні бренди--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Іртлач, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Бонд, А.
    Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? [] / А. Бонд // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 19-21
Рубрики: Маркетинг--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова аналітика -- маркетинговая аналитика -- бренди -- бренды -- клієнти -- клиенты -- мотивація -- мотивация -- інформірованність -- информированность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)