Пошуковий запит: <.>K=бренди<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 347.78 B97
Burton, Philip Ward. Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"ББК 67.304.3 + 67.304.9 Рубрики: Авторське право Інформаційне право Кл.слова (ненормовані): товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.
Утримувачі документа: ЖОУНБ
Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) Знайти схожі
|
>2.
|
Гузіва, Н. В. The power of brand [] : матеріали до уроку / Н. В. Гузіва> // Англійська мова та література. - 2019. - N 25/27. - С. 95-96
Рубрики: Англійська мова--Уроки--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- уроки англійської мови -- бренди (уроки) -- бізнес (уроки)
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ІН (1) Вільних прим. немає
Прим.1 (ІН) зайнятий
Знайти схожі
|
>3.
| 88.5 В57
Вламис, Энтони. Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании [] = Business the Yahoo! Way - Secrets of the World's Most Popular Internet Company / Энтони Вламис, Боб Смит. - М. : СмартБук, 2008. - 252 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0046-3 : 20.00 грнББК 88.5 Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): подбор талантливых кадров -- підбір талановитих кадрів -- суть интернета -- суть інтернету -- реклама - залог успеха -- реклама - запорука успіху -- человеческий фактор -- людський фактор -- секреты интернет-компании -- секрети інтернет-компанії -- интернет-сообщества -- інтернет-спільноти -- искусство партнерства -- мистецтво партнертства -- копоративна культура -- корпоративная культура -- бренды -- бренди Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Yahoo!.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Смит, Боби
Примірників всього: 2 ВНБТ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>4.
| > Шифр: invl/2019/10 Журнал Інтелектуальна власність в Україні [Текст]. - Київ : Аспект-2003, 1998 - . - ISSN 1608-6422. - Виходить щомісячно 2019р. N 10
Зміст: Лі, Артур. Відсутність належного державного регулювання сфери права інтелектуальної власності в Україні / А. Лі. - С.12-22 Швець, Василь. Де і як заявнику шукати допомоги під час проходження експертизи заявки на винахід чи корисну модель / В. Швець, С. Кухаренко. - С.31-33 Коноваленко, Володимир. Як побудувати в країні інтелектуальний капіталізм / В. Коноваленко. - С.34-38 : табл. Василенко, Олена. Проблеми процесу комерціалізації результатів наукової діяльності на стадіях з інноваційним лагом / О. Василенко, Л. Сафонова. - С.39-47. - Використані джерела: с. 46-47 : табл. Андрощук, Геннадій. Світові автомобільні бренди проти одноіменних автомобільних клубів / Г. Андрощук. - С.48-57 : рис. Лессиг, Лоуренс. Свободная культура / Л. Лессиг. - С.58-67 Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>5.
|
Андрощук, Геннадій. Битва крокодилів (Lacoste Kaiman): захист добре відомих товарних знаків [] / Г. Андрощук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - N 12. - С. 9-17. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1608-6422 Рубрики: Товарні знаки--Бренди--Конкуренція Кл.слова (ненормовані): контрафактна продукція -- історія товарного знаку -- рекламна цінність товарного знаку
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бренд - это более, чем реклама или маркетинг []> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама Кл.слова (ненормовані): торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков []> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 11
Рубрики: Головні убори--Жінки Кл.слова (ненормовані): українські бренди одягу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 339.138:658.8(477) С88
Студінська, Галина Яківна. Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грнББК 65.9(4УКР)29-2 Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>9.
|
Ромат, Є. В. Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів [] / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач> // Статистика України. - 2015. - N 2. - С. 52-55. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Телебачення--Телевізійні бренди--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Іртлач, М. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Бонд, А. Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? [] / А. Бонд> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 19-21
Рубрики: Маркетинг--Аналіз Кл.слова (ненормовані): маркетингова аналітика -- маркетинговая аналитика -- бренди -- бренды -- клієнти -- клиенты -- мотивація -- мотивация -- інформірованність -- информированность
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
|
|