Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дідківська Л.
Назва : Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 2. - С. 30-35. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: економіка торгівлі
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яцюк Д.
Назва : Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 3. - С. 28-32. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипчук В., Логвінова В.
Назва : Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 5. - С. 44-48. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новікова И.
Назва : Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 5. - С. 49-50. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/5). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Бренди
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.78/B97
Автор(и) : Burton, Philip Ward
Назва : Advertising Copywriting . -7th ed.
Вихідні дані : Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books, 1999
Кільк.характеристики :XVI, 347 p.: il.
Примітки : Ind.: p. 339-347. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-8442-3206-8: 045.00 грн
УДК : 347.78
ББК : 67.304.3 + 67.304.9
Предметні рубрики: Авторське право
Інформаційне право
Географіч. рубрики:
Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/В57
Автор(и) : Владимирська, Ганна Овсіївна, Владимирський, Петро Олександрович
Назва : Реклама : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :334 с.: рис.
Примітки : Літ.: с. 330-332
ISBN, Ціна 966-351-086-2: 62.00, 30.00, 70.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.5/В57
Автор(и) : Вламис, Энтони, Смит, Боби
Назва : Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании
Паралельн. назви :Business the Yahoo! Way - Secrets of the World's Most Popular Internet Company
Вихідні дані : М.: СмартБук, 2008
Кільк.характеристики :252 с
Серія: Бренды, изменившие мир
ISBN, Ціна 978-5-9791-0046-3: 20.00 грн
ББК : 88.5
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Yahoo!.
Примірники : всього : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук С., Слободян І.
Назва : Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 57-59. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди-- Управління
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З98
Автор(и) : Зюкова І. О.
Назва : Технології маркетингових досліджень : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2010
Кільк.характеристики :386 с.: табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385
ISBN, Ціна 987-617-574-010-1: 78.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження-- Технології
Географіч. рубрики:
Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбанюк О., Коваль О., Размус В.
Назва : Лексикальна таксономія і факторна стуктура рис особистості, асоційованих з брендами
Місце публікування : Соціальна психологія. - К.: Укр. центр політ. менеджменту, 2009. - N 3. - С. 24-39: табл. (Шифр sops/2009/3)
Предметні рубрики: Проблеми методологіі
Бренди-- Імідж
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)