Пошуковий запит: <.>K=бренди<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Burton Advertising Copywriting/Philip Ward Burton. - 1999
|
>2.
| Гузіва Н. В. The power of brand/Н. В. Гузіва // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2019,N N 25/27.-С.95-96
|
>3.
| Вламис Э. Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании /Энтони Вламис, Боб Смит. - 2008
|
>4.
| Інтелектуальна власність в Україні - 2019г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>5.
| Андрощук Г. Битва крокодилів (Lacoste Kaiman): захист добре відомих товарних знаків/Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. -К.:Аспект-2003, 2018,N N 12.-С.9-17
|
>6.
| Бренд - это более, чем реклама или маркетинг // Швейное Дело и Мода. -Х.:Меркулова Н. В., 2017,N N 9.-С.7
|
>7.
| Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков // Швейное Дело и Мода. -Х.:Меркулова Н. В., 2018,N N 11
|
>8.
| Студінська Г. Я. Бренд: долаючи час та простір/Г. Я. Студінська. - 2014
|
>9.
| Ромат Є. В. Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів/Є. В. Ромат, М. О. Іртлач // Статистика України. -К.:Інформ.-вид. центр Держкомстату України, 2015,N N 2.-С.52-55
|
>10.
| Бонд А. Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов?/А. Бонд // Маркетинг и реклама. -Х.:Студцентр, 2016,N N 3.-С.19-21
|
>11.
| Задорога А. Від столяра до продавця - всі розуміють цілі і завдання бренда/А. Задорога // Меблеві технології. -К.:Інфомеблі, 2018,N N 6.-С.14-16
|
>12.
| Дейкун І. О. Виставка-ярмарок "Бренди країн світу"/І. О. Дейкун // Географія. -Х.:Основа, 2020,N N 11/12.-С.64-69
|
>13.
| Географія - 2020г.,N 11/12 (Введено оглавление)
|
>14.
| Новікова И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide/И. Новікова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.49-50
|
>15.
| <10=десядь> успішних українських брендів/[текст: Б. Ославський ; ідея: В. Карп'юк]. - 2017
|
>16.
| Зборовська О. М. Детермінанти впливу на вартість бренду підприємства/О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2019,N N 9.-С.26-29
|
>17.
| Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право - 2018г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>18.
| Кавун Л. Ю. "Космічні" бренди Житомира/Л. Ю. Кавун // Матеріали Всеукраїнської науково-краєзнавчої конференції "Музейна справа на Житомирщині: історія та сучасність", присвяченої 155-річчю заснування Житомирського обласного краєзнавчого музею, 50-річчю заснування Музею космонавтики ім. С. Корольова та відзначенню Всесвітнього тижня космосу в Україні, 8-9 жовтня 2020 р.. -Бердичів:Мельник М. В., 2020.-С.322-325
|
>19.
| Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів/С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.57-59
|
>20.
| Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна стуктура рис особистості, асоційованих з брендами/О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2009,N N 3.-С.24-39
|
|
|