Пошуковий запит: <.>K=бренди<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/Л. Дідківська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.30-35
|
>2.
| Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду/Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.28-32
|
>3.
| Пилипчук В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України/В. Пилипчук, В. Логвінова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.44-48
|
>4.
| Новікова И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide/И. Новікова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.49-50
|
>5.
| Burton Advertising Copywriting/Philip Ward Burton. - 1999
|
>6.
| Владимирська Г.О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
|
>7.
| Вламис Э. Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании /Энтони Вламис, Боб Смит. - 2008
|
>8.
| Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів/С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.57-59
|
>9.
| Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень/Зюкова І. О.. - 2010
|
>10.
| Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна стуктура рис особистості, асоційованих з брендами/О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2009,N N 3.-С.24-39
|
>11.
| Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами/О. Горбанюк, О Коваль, В. Размус // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2009,N N 4.-С.41-54
|
>12.
| Ло Ш. Ч. Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою/Ш. Ч. Ло // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 9.-С.373-380
|
>13.
| Кендюхов О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу/О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 11.-С.131-137
|
>14.
| Рудь С. В. Факультативний курс "Бізнес" (тексти, завдання)/С. В. Рудь. - 2013
|
>15.
| Мотриченко В. М. Розвиток брендів в Україні/В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 11.-С.157-160
|
>16.
| Костинець В. В. Модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець"/В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 6.-С.80-86
|
>17.
| Костинець В. В. Методичні засади оцінювання економічної ефективности туристичних брендів/В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2014,N N 3.-С.160-165
|
>18.
| Студінська Г. Я. Бренд: долаючи час та простір/Г. Я. Студінська. - 2014
|
>19.
| Статистика України - 2015г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>20.
| Тимошенко О. В. Особливості формування брендингової політики підприємств в Україні/О. В. Тимошенко, Я. В. Чаплінська // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2015,N N 2.-С.125-129
|
|
|