Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-43 
1.

Дідківська Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі/Л. Дідківська // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.30-35
2.

Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду/Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.28-32
3.

Пилипчук В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України/В. Пилипчук, В. Логвінова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.44-48
4.

Новікова И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide/И. Новікова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.49-50
5.

Burton Advertising Copywriting/Philip Ward Burton. - 1999
6.

Владимирська Г.О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
7.

Вламис Э. Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании /Энтони Вламис, Боб Смит. - 2008
8.

Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів/С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2010,N N 1.-С.57-59
9.

Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень/Зюкова І. О.. - 2010
10.

Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна стуктура рис особистості, асоційованих з брендами/О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2009,N N 3.-С.24-39
11.

Горбанюк О. Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами/О. Горбанюк, О Коваль, В. Размус // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2009,N N 4.-С.41-54
12.

Ло Ш. Ч. Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою/Ш. Ч. Ло // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 9.-С.373-380
13.

Кендюхов О. В. Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу/О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2012,N N 11.-С.131-137
14.

Рудь С. В. Факультативний курс "Бізнес" (тексти, завдання)/С. В. Рудь. - 2013
15.

Мотриченко В. М. Розвиток брендів в Україні/В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 11.-С.157-160
16.

Костинець В. В. Модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець"/В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 6.-С.80-86
17.

Костинець В. В. Методичні засади оцінювання економічної ефективности туристичних брендів/В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2014,N N 3.-С.160-165
18.

Студінська Г. Я. Бренд: долаючи час та простір/Г. Я. Студінська. - 2014
19.

Статистика України - 2015г.,N 2 (Введено оглавление)
20.

Тимошенко О. В. Особливості формування брендингової політики підприємств в Україні/О. В. Тимошенко, Я. В. Чаплінська // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2015,N N 2.-С.125-129
 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)