Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-43 
1.
347.78
B97


    Burton, Philip Ward.
    Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 67.304.3 + 67.304.9
Рубрики: Авторське право
   Інформаційне право

   
Кл.слова (ненормовані):
товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право
Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.


    Гузіва, Н. В.
    The power of brand [] : матеріали до уроку / Н. В. Гузіва // Англійська мова та література. - 2019. - N 25/27. - С. 95-96
Рубрики: Англійська мова--Уроки--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- уроки англійської мови -- бренди (уроки) -- бізнес (уроки)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ІН) зайнятий

Знайти схожі

3.
88.5
В57


    Вламис, Энтони.
    Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании [] = Business the Yahoo! Way - Secrets of the World's Most Popular Internet Company / Энтони Вламис, Боб Смит. - М. : СмартБук, 2008. - 252 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0046-3 : 20.00 грн
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для підвищення кваліфікації
   
Кл.слова (ненормовані):
подбор талантливых кадров -- підбір талановитих кадрів -- суть интернета -- суть інтернету -- реклама - залог успеха -- реклама - запорука успіху -- человеческий фактор -- людський фактор -- секреты интернет-компании -- секрети інтернет-компанії -- интернет-сообщества -- інтернет-спільноти -- искусство партнерства -- мистецтво партнертства -- копоративна культура -- корпоративная культура -- бренды -- бренди
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Yahoo!.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Смит, Боби
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
Шифр: invl/2019/10
   Журнал

Інтелектуальна власність в Україні [Текст]. - Київ : Аспект-2003, 1998 - . - ISSN 1608-6422. - Виходить щомісячно
2019р. N 10
Зміст:
Лі, Артур. Відсутність належного державного регулювання сфери права інтелектуальної власності в Україні / А. Лі. - С.12-22
Швець, Василь. Де і як заявнику шукати допомоги під час проходження експертизи заявки на винахід чи корисну модель / В. Швець, С. Кухаренко. - С.31-33
Коноваленко, Володимир. Як побудувати в країні інтелектуальний капіталізм / В. Коноваленко. - С.34-38 : табл.
Василенко, Олена. Проблеми процесу комерціалізації результатів наукової діяльності на стадіях з інноваційним лагом / О. Василенко, Л. Сафонова. - С.39-47. - Використані джерела: с. 46-47 : табл.
Андрощук, Геннадій. Світові автомобільні бренди проти одноіменних автомобільних клубів / Г. Андрощук. - С.48-57 : рис.
Лессиг, Лоуренс. Свободная культура / Л. Лессиг. - С.58-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Андрощук, Геннадій.
    Битва крокодилів (Lacoste Kaiman): захист добре відомих товарних знаків [] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - N 12. - С. 9-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Товарні знаки--Бренди--Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
контрафактна продукція -- історія товарного знаку -- рекламна цінність товарного знаку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


   
    Бренд - это более, чем реклама или маркетинг [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Бренд Morozkin работает для широкого круга заказчиков [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 11
Рубрики: Головні убори--Жінки
Кл.слова (ненормовані):
українські бренди одягу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.
339.138:658.8(477)
С88


    Студінська, Галина Яківна.
    Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.


    Ромат, Є. В.
    Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів [] / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач // Статистика України. - 2015. - N 2. - С. 52-55. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Телебачення--Телевізійні бренди--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Іртлач, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Бонд, А.
    Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов? [] / А. Бонд // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 19-21
Рубрики: Маркетинг--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова аналітика -- маркетинговая аналитика -- бренди -- бренды -- клієнти -- клиенты -- мотивація -- мотивация -- інформірованність -- информированность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

11.


    Задорога, Анатолій.
    Від столяра до продавця - всі розуміють цілі і завдання бренда [] / А. Задорога // Меблеві технології. - 2018. - N 6. - С. 14-16 : рис.
Рубрики: Меблеве виробництво--Якість
Кл.слова (ненормовані):
імідж вітчизняної меблевої продукції -- меблеві вітчизняні бренди

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Дейкун, І. О.
    Виставка-ярмарок "Бренди країн світу" [] : 10-й клас / І. О. Дейкун // Географія : наук.- метод. журн. - 2020. - N 11/12. - С. 64-69
Рубрики: Географія--Методика викладання--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: geog/2020/11/12
   Журнал

Географія [Текст] : наук.- метод. журн. - Х. : Основа, 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2020р. N 11/12
Зміст:
Бут, А. А. Формування пізнавального інтересу учнів на уроках фізичної географії засобами проблемних завдань / А. А. Бут. - С.18-36
Бутенко, О. С. Шляхи формування пізнавального інтересу учнів у вивченні географії / О. С. Бутенко. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Жемеров, О. О. МАН - 2020. Харків : контрольна робота з географії / О. О. Жемеров. - С.42-48
Костецька, В. В. Географія як система наук. Поняття "Геосистема" : 11-й клас / В. В. Костецька. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Плющик, Ю. П. Тестові завдання з теми "Атмосфера" / Ю. П. Плющик. - С.54-59
Щащенко, О. Д. Географічний талант класу : інтелектуальна гра, 6-й клас / О. Д. Щащенко. - С.60-63
Дейкун, І. О. Виставка-ярмарок "Бренди країн світу" : 10-й клас / І. О. Дейкун. - С.64-69
Чуб, Н. В. Конфліктологія for teacher / Н. В. Чуб. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Новікова, И.
    Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide [] / И. Новікова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 49-50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет- маркетинг -- Бренд- інтеграція

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

15.
658:005.523(477)
Д37


   
    10 успішних українських брендів [] / [текст: Б. Ославський ; ідея: В. Карп'юк]. - Брустурів : Дискурсус, 2017. - 188, [4] с. - ISBN 978-617-7411-00-9 : 131.25 грн
УДК
ББК 65.09(4УКР)
Рубрики: Приватне підпрємництво--Україна--Популярні видання
   Торгові марки--Україна--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
FEST (бренд) -- мережа ресторанів -- Fedoriv (бренд) -- креативні агенства -- рекламні агенства -- Sammy Icon (бренд) -- SoftServe (бренд) -- ІТ компанії -- розробка програмного забезпечення -- tabletochkі (бренд) -- благодійні фонди -- OKKO (бренд) -- автозаправні комплекси -- Українська правда (бренд) -- інтернет-видання -- Український Католицький Університет -- навчальні богословські заклади -- Форум видавців -- Центр сучасного мистецтва "Дах" (бренд) -- незалежні театри -- успішний бізнес -- успішні бренди
Анотація: "10 успішних українських брендів" - книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ославський, Богдан \текст.\; Карп'юк, Василь \ідея.\; \про нього\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1)
Знайти схожі

16.


    Зборовська, О. М.
    Детермінанти впливу на вартість бренду підприємства [] / О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська // Економіка та держава. - 2019. - N 9. - С. 26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Бренди--Вартість
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки -- фактори -- капітал -- ризики

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Красовська, О. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: ztef/2018/5
   Журнал

Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право [Текст] : наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К. : Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2010 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. N 5
Зі змісту:
Калюжна, Наталія. Україна у системі діагональної кумуляції Пан-Євро-Мед / Н. Калюжна, В. Сторожчук. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, Володимир. Методологічний дискурс міжнародного економічного партнерства / В. Онищенко. - С.19-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, Тетяна. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз / Т. Мельник, А. Варібрусова. - С.32-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, Маргарита. Транзитивність національної туристичної системи / М. Бойко, Н. Ведмідь, А. Охріменко. - С.55-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Корж, Марина. Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу / М. Корж. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Ніколаєць, Катерина. Трудова міграція до країн Європейського Союзу: фактори та наслідки / К. Ніколаєць. - С.101-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Откаленко, Олена. Адміністрування податку на додану вартість в умовах євроінтеграції / О. Откаленко. - С.116-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Копчикова, Інна. Внутрішній контроль у системі управління товарними втратами / І. Копчикова. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
069(091)(477.42)(082)
М90


. "Музейна справа на Житомирщині: історія та сучасність", науково-краєзнавча конференція (2020 ; Житомир)

    Кавун, Л. Ю.
    "Космічні" бренди Житомира [] / Л. Ю. Кавун // Матеріали Всеукраїнської науково-краєзнавчої конференції "Музейна справа на Житомирщині: історія та сучасність", присвяченої 155-річчю заснування Житомирського обласного краєзнавчого музею, 50-річчю заснування Музею космонавтики ім. С. Корольова та відзначенню Всесвітнього тижня космосу в Україні, 8-9 жовтня 2020 р. / Нац. спілка краєзнав. України, Департамент культури, молоді і спорту Житомир. облдержадмін., Житомир. обл. орг. НСКУ, Житомир. обл. краєзнмав. музей. - Бердичів : Мельник М. В., 2020. - С. 322-325. - (Розвиток культури, освіти, науки і мистецтва) . - ISBN 978-617-7254-49-1
УДК
ББК 79.13(4УКР-4ЖИТ)
Рубрики: Космонавтика--Топоніміка--Житомир, місто
   Житомир, місто--Космонавтика--Топоніміка
Кл.слова (ненормовані):
вулиці Житомира -- музеї -- ракетно-космічна техніка -- майдан -- проїзд -- барельєф -- пам'ятник
Анотація: Стаття присвячена питанню виникнення топонімічних назв, пов'язаних із історією космонавтики, а також історії створення пам'ятників та "космічних" стріт-артів Житомира.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скавронський, П. С. \упоряд.\; Дячук, І. Д. \ред.\; Насонов, Р. А. \ред.\; Скавронський, П. С. \ред.\; Тимошенко, В. І. \ред.\; Корольов, Сергій Павлович (вчений, конструктор косм. кораблів ; 1907-1966 рр.) \про нього\; Національна спілка краєзнавців України; Департамент культури, молоді і спорту Житомирської обласної державної адміністрації; Житомирська обласна організація НСКУ; Житомирський обласний краєзнавчий музей; "Музейна справа на Житомирщині: історія та сучасність", науково-краєзнавча конференція(2020 ; Житомир)

Є примірники у відділах: всього 2 : КР (2)
Вільні: КР (2)

Знайти схожі

19.


    Ковальчук, С.
    Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів [] / С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 57-59. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди--Управління
Кл.слова (ненормовані):
тренд -- маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Слободян, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1)
Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)

Знайти схожі

20.


    Горбанюк, О.
    Лексикальна таксономія і факторна стуктура рис особистості, асоційованих з брендами [] / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соціальна психологія. - 2009. - N 3. - С. 24-39 : табл.
Рубрики: Проблеми методологіі
   Бренди--Імідж


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Коваль, О.; Размус, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)