Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-43 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дідківська Л.
Назва : Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 2. - С. 30-35. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: економіка торгівлі
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яцюк Д.
Назва : Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 3. - С. 28-32. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипчук В., Логвінова В.
Назва : Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 5. - С. 44-48. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новікова И.
Назва : Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 5. - С. 49-50. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/5). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Бренди
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.78/B97
Автор(и) : Burton, Philip Ward
Назва : Advertising Copywriting . -7th ed.
Вихідні дані : Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books, 1999
Кільк.характеристики :XVI, 347 p.: il.
Примітки : Ind.: p. 339-347. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-8442-3206-8: 045.00 грн
УДК : 347.78
ББК : 67.304.3 + 67.304.9
Предметні рубрики: Авторське право
Інформаційне право
Географіч. рубрики:
Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/В57
Автор(и) : Владимирська, Ганна Овсіївна, Владимирський, Петро Олександрович
Назва : Реклама : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :334 с.: рис.
Примітки : Літ.: с. 330-332
ISBN, Ціна 966-351-086-2: 62.00, 30.00, 70.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.5/В57
Автор(и) : Вламис, Энтони, Смит, Боби
Назва : Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании
Паралельн. назви :Business the Yahoo! Way - Secrets of the World's Most Popular Internet Company
Вихідні дані : М.: СмартБук, 2008
Кільк.характеристики :252 с
Серія: Бренды, изменившие мир
ISBN, Ціна 978-5-9791-0046-3: 20.00 грн
ББК : 88.5
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Yahoo!.
Примірники : всього : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук С., Слободян І.
Назва : Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 57-59. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди-- Управління
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З98
Автор(и) : Зюкова І. О.
Назва : Технології маркетингових досліджень : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2010
Кільк.характеристики :386 с.: табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385
ISBN, Ціна 987-617-574-010-1: 78.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження-- Технології
Географіч. рубрики:
Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбанюк О., Коваль О., Размус В.
Назва : Лексикальна таксономія і факторна стуктура рис особистості, асоційованих з брендами
Місце публікування : Соціальна психологія. - К.: Укр. центр політ. менеджменту, 2009. - N 3. - С. 24-39: табл. (Шифр sops/2009/3)
Предметні рубрики: Проблеми методологіі
Бренди-- Імідж
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбанюк О., Коваль О, Размус В.
Назва : Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами
Місце публікування : Соціальна психологія. - К.: Укр. центр політ. менеджменту, 2009. - N 4. - С. 41-54 (Шифр sops/2009/4)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Проблеми методологіі
Бренди-- Особистість
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ло Ш. Ч.
Назва : Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2012. - N 9. - С. 373-380 (Шифр apek/2012/9)
Примітки : текст англ. мовою. - Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди-- Імідж --Тайвань
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кендюхов О. В., Файвішенко Д. С.
Назва : Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2012. - N 11. - С. 131-137 (Шифр apek/2012/11)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди --Україна
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5:811.111/Р83
Автор(и) : Рудь, Світлана Володимирівна
Назва : Факультативний курс "Бізнес" (тексти, завдання)
Вихідні дані : Х.: Основа, 2013
Кільк.характеристики :126, [2] с
Серія: Бібліотека журналу "Англійська мова та література"; Вип. 2 (122)
Примітки : Л-ра: с. 125-126
ISBN, Ціна 978-617-00-1696-6: 5.00 грн
УДК : 373.5:811.111
ББК : 74.268.1(4АНГЛ)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Факультативи-- Загальноосвітні школи
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--английский язык--факультативи--факультативы--відомі бренди--известные бренды
Анотація: Запропонований посібник факультативного курсу "Бізнес" містить пояснювальну записку, навчальну програму, матеріали до уроків та тестові завдання.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мотриченко В. М.
Назва : Розвиток брендів в Україні
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2012. - N 11. - С. 157-160 (Шифр frvv/2012/11)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди --Україна
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костинець В. В.
Назва : Модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець"
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2013. - N 6. - С. 80-86 (Шифр apek/2013/6)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Бренди --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгові марки
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костинець В. В.
Назва : Методичні засади оцінювання економічної ефективности туристичних брендів
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2014. - N 3. - С. 160-165. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2014/3). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Туризм --Україна
Бренди --Україна
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658.8(477/С88-323438
Автор(и) : Студінська, Галина Яківна
Назва : Бренд: долаючи час та простір
Вихідні дані : Малин: НДНЦ "ПринцепС", 2014
Кільк.характеристики :412 с.: сх., рис., портр., табл.
Примітки : Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412
ISBN, Ціна 978-966-96620-3-3: 35.00 грн
УДК : 339.138:658.8(477)
ББК : 65.9(4УКР)29-2
Предметні рубрики: Торгові марки --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Статистика України -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Остапчук О. Е. Процесний підхід до планування статистичного виробництва в органах державної статистики України/ О. Е. Остапчук, Т. І. Лумпова (стр.11-16)
Жукович І. А. Міжнародний досвід оцінювання та порівняння smart-міст/ І. А. Жукович (стр.16-22)
Шевчук В. О. Аналіз результатів Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни "Статистика"/ В. О. Шевчук [та ін.] (стр.23-26)
Прокопенко К. О. Оцінка розвитку аграрного сектору з урахуванням рекомендацій Комісії Стігліца/ К. О. Прокопенко, Л. О. Удова (стр.27-33)
Ревенко А. П. Конвенція Міжнародної організації праці № 160 " Про статистику праці" 1985 року: доцільність повної ратифікації Україною/ А. П. Ревенко (стр.34-37)
Кузіна Р. В. Вимоги Міжнародних стандартів фінансової звітності: ознаки відповідності/ Р. В. Кузіна (стр.38-42)
Каменська Т. О. Ризики в аудиті та їх оцінка/ Т. О. Каменська (стр.43-45)
Пономаренко Н. М. Оцінювання реальної вартості фінансових інвестицій/ Н. М. Пономаренко (стр.46-51)
Ромат Є. В. Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів/ Є. В. Ромат, М. О. Іртлач (стр.52-55)
Пальян З. О. Підсумки Міжнародної наукової конференції "Статистика XXI століття: нові виклики, нові можливості"/ З. О. Пальян (стр.56-57)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимошенко О. В., Чаплінська Я. В.
Назва : Особливості формування брендингової політики підприємств в Україні
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2015. - N 2. - С. 125-129 (Шифр frvv/2015/2)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Бренди --Україна
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)