Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Поліщук Т.В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду/Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 6.-С.100-107
|
>2.
| Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку/за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
|
>3.
| Михайлова Л.І. Інноваційний менеджмент/Л. І. Михайлова, С. Г. Турчіна. - 2007
|
>4.
| Маркетинг туризму. Ч. 2
|
>5.
| Управління зовнішньоекономічною діяльністю/ред. І. І. Дахно. - 2007
|
>6.
| Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
|
>7.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2008г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>8.
| Головко А.Я. Брендинг в Україні: генеза та перспективи/А. Я. Головко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 5.-С.82-85
|
>9.
| Маркетинг в Україні - 2008г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>10.
| Гевко О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи/О. Гевко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.53-57
|
>11.
| Бізнес-адміністрування: магістерський курс/за ред.: Л. Г. Мельника, С. М. Ілляшенка, І. М. Сотник. - 2009
|
>12.
| Новітній маркетинг/[Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - 2008
|
>13.
| Макашева З. М. Брендинг/З. М. Макашева, М. О. Макашев. - 2011
|
>14.
| Разумовская А. Л. PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг/А. Л. Разумовская. - 2009
|
>15.
| Теремко В. І. Видавничий маркетинг/В. І. Теремко. - 2009
|
>16.
| Бородкіна Н.О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська. - 2005
|
>17.
| Ромат Е. В. Реклама/Е. В. Ромат. - 2000
|
>18.
| Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика/С. М. Ілляшенко. - 2005
|
>19.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2013г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>20.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2013г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>21.
| Сагайдак М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми/М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 11.-С.85-89
|
>22.
| Економіка та держава - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>23.
| Крамаренко Р. М. Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса/Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 9.-С.136-139
|
>24.
| Крамаренко Р. М. Брендинг міст та регіонів: зарубіжний та вітчизняний досвід/Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 11.-С.208-212
|
>25.
| Степанюк Н. А. Брендинг міста у сфері туризму: підхід менеджера/Н. А. Степанюк // Економіка та держава, 2014,N N 2.-С.103-105
|
>26.
| Семченко О. А. Іміджева політика України/О. А. Семченко. - 2014
|
>27.
| Студінська Г. Я. Бренд: долаючи час та простір/Г. Я. Студінська. - 2014
|
>28.
| Управління інноваційною діяльністю. Інноваційний менеджмент в знаннєорієнтованій економіці. Магістерський курс/ред. С. М. Ілляшенко. - 2015
|
>29.
| "4Р" маркетингу страхових компаній/[О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - 2015
|
>30.
| Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях/Курбан О. В.. - 2014
|
|
|