Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-62 
1.

Поліщук Т.В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду/Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 6.-С.100-107
2.

Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку/за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
3.

Михайлова Л.І. Інноваційний менеджмент/Л. І. Михайлова, С. Г. Турчіна. - 2007
4.

Маркетинг туризму. Ч. 2
5.

Управління зовнішньоекономічною діяльністю/ред. І. І. Дахно. - 2007
6.

Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
7.

Формування ринкових відносин в Україні - 2008г.,N 5 (Введено оглавление)
8.

Головко А.Я. Брендинг в Україні: генеза та перспективи/А. Я. Головко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 5.-С.82-85
9.

Маркетинг в Україні - 2008г.,N 6 (Введено оглавление)
10.

Гевко О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи/О. Гевко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 6.-С.53-57
11.

Бізнес-адміністрування: магістерський курс/за ред.: Л. Г. Мельника, С. М. Ілляшенка, І. М. Сотник. - 2009
12.

Новітній маркетинг/[Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - 2008
13.

Макашева З. М. Брендинг/З. М. Макашева, М. О. Макашев. - 2011
14.

Разумовская А. Л. PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг/А. Л. Разумовская. - 2009
15.

Теремко В. І. Видавничий маркетинг/В. І. Теремко. - 2009
16.

Бородкіна Н.О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська. - 2005
17.

Ромат Е. В. Реклама/Е. В. Ромат. - 2000
18.

Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика/С. М. Ілляшенко. - 2005
19.

Формування ринкових відносин в Україні - 2013г.,N 9 (Введено оглавление)
20.

Формування ринкових відносин в Україні - 2013г.,N 11 (Введено оглавление)
21.

Сагайдак М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми/М. П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 11.-С.85-89
22.

Економіка та держава - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
23.

Крамаренко Р. М. Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса/Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 9.-С.136-139
24.

Крамаренко Р. М. Брендинг міст та регіонів: зарубіжний та вітчизняний досвід/Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 11.-С.208-212
25.

Степанюк Н. А. Брендинг міста у сфері туризму: підхід менеджера/Н. А. Степанюк // Економіка та держава, 2014,N N 2.-С.103-105
26.

Семченко О. А. Іміджева політика України/О. А. Семченко. - 2014
27.

Студінська Г. Я. Бренд: долаючи час та простір/Г. Я. Студінська. - 2014
28.

Управління інноваційною діяльністю. Інноваційний менеджмент в знаннєорієнтованій економіці. Магістерський курс/ред. С. М. Ілляшенко. - 2015
29.

"4Р" маркетингу страхових компаній/[О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - 2015
30.

Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях/Курбан О. В.. - 2014
 1-30    31-60   61-62 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)