Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-62 
1.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.


    Ігнатенко, М. М.
    Підвищення конкурентоспроможності підприємств сільського зеленого туризму на засадах брендингу та маркетингових стратегій [] / М. М. Ігнатенко, О. О. Адамчик // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 11. - С. 50-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільський туризм
Кл.слова (ненормовані):
сільський зелений туризм -- туристичний брендинг -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Адамчик, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
І-49


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
338.242(075.8)
Б 59


   
    Бізнес-адміністрування: магістерський курс [] / за ред.: Л. Г. Мельника, С. М. Ілляшенка, І. М. Сотник = BUSINESS ADMINISTRATION: MASTER'S COURSE / Leonid Melnyk, Sergiy IIIyashenko, Iryna Sotnyk : підручник для студ. вищ. навч. закл. - Суми : Унів. кн., 2009. - 896 с. : табл., граф. - Глосарій: с. 862-888. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-394-1 : 150.00 грн
УДК
ББК 65.050.0я73 + 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- управление предприятием -- історія менеджменту -- история менеджмента -- управлінські рішення -- управленческие решения -- планування -- планирование -- лідерство -- лидерство -- управлінський контроль -- управленческий контроль -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- финансовый менеджмент -- фінансовий менеджмент -- фінансове прогнозування -- финансовое прогнозирование -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- діагностика фінансів підприємства -- диагностика финансов предприятия -- маркетинг -- ціноутворення -- ценообразование -- маркетинговий менеджмент -- менеджмент маркетинга -- брендинг -- ресурсовикористання -- ресурсоиспользование -- маркетинг інновацій -- маркетинг инноваций -- інноваційні проекти -- инновационные проэкты -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность
Анотація: Дослідження чинників розвитку фірм, внутрішніх та зовнішніх, надається увага механізмам управління підприємницькою діяльністю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Л. Г. \ред.\; Ілляшенко, С. М. \ред.\; Сотник, І. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.


    Балашов, Д. В.
    Передумови ефективного впровадження бренду міста в Україні: державно-управлінський аспект [] / Д. В. Балашов // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 5. - С. 134-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Міста--Розвиток--Державне управління--Україна
   Місцеве самоврядування--Україна

   Міста--Брендинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.


    Боліла, С. Ю.
    Клієнторієнтовані технології формування конкурентних переваг м'ясопереробного підприємства на локальному ринку [] / С. Ю. Боліла, Н. В. Кириченко, І. В. Осадчук // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 10. - С. 78-86 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: М'ясне виробництво--Підприємства--Конкуренція--Ринок (екон.) --Україна
Кл.слова (ненормовані):
профіль споживача -- брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кириченко, Н. В.; Осадчук, І. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Болотіна, І. М.
    Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства [] / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - N 1. - С. 72-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Інтернет-технології

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шаповал, О. Ф.; Савкова, К. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

9.


    Вакар, Т. В.
    Методологічні та методичні основи брендингу сільських територій [] / Т. В. Вакар // Економіка та держава. - 2016. - N 9. - С. 80-83. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Села--Території--Україна
   Аграрна політика--Україна

   Території--Брендинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

10.


    Вакар, Т. В.
    Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку [] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 6. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Моніторинг--Україна
   Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
територіальний брендинг -- депресивні місцеві економіки -- унікальні особливості -- фактори розвитку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мороз, І. О.; Лазарчук, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Варібрусова, А. С.
    Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції [] / А. С. Варібрусова, Т. М. Мельник // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - N 1. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Держава--Брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Т. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
001(043)
В85


Всеукраїнська науково-практична on-line конференція аспірантів, молодих учених та студентів, присвячена Дню науки (2016 ; Житомир).

    Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки [Текст] / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, Житомир. держ. технол. ун-т, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехнічн. ін-т", Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка; оргкомітет: Євдокимов В. В. (голова) [та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2016. - ISBN 978-966-683-454-9.
   Т. 2. - 423, [1] с. : рис., табл. - ISBN 978-966-683-456-3 : 150.00 грн
    Зміст:
Жаломський, М. О. Проблеми залучення інвестицій у підприємства Житомирщини / М. О. Жаломський. - С .141
Мороз, І. О. Аналіз інвестиційного клімату в Житомирі / І. О. Мороз. - С .177-178
Тарасюк, Г. М. Можливості розвитку екологічного туризму на Житомирщині / Г. М. Тарасюк. - С .290-291
Еслан, М. В. Польська національна меншина на території Волині у 20-30-х рр. ХХ ст. / М. В. Еслан. - С .318-319
Кондратюк, Ю. С. Становлення православних братств на Волині в ІІ половині ХІХ століття / Ю. С. Кондратюк. - С .328-329
Цишнатій, М. В. Особливості реалізації міської реформи 1870 р. у Волинській губернії / М. В. Цишнатій. - С .347-348
Кисель, А. В. Заклади закритого типу в системі жіночої освіти на Волині у ХІХ ст. / А. В. Кисель. - С .369-370
Шевцова, В. Р. Коліївщина на Житомирщині / В. Р. Шевцова. - С .407-408
УДК
ББК 72я43
Рубрики: Наука--Конференції--Житомир, місто--Тези доповідей
   Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження--Україна--Тези доповідей

   Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження -- Тези доповідей
Кл.слова (ненормовані):
оподаткування -- налогообложение -- інвестиційні фонди -- зовнішньоекономічний договір -- внешнеэкономический договор -- фінансова звітність -- внутрішній аудит -- внутренний аудит -- податкова реформа -- налоговая реформа -- фінансова логістика -- фінансова безпека -- финансовая безопасность -- адміністративні витрати -- административные расходы -- зайнятість населення -- занятость населения -- бізнес-планування -- бизнес-планирование -- брендинг -- туристсько-рекреаційні послуги -- туристско-рекреационные услуги -- інновації -- християнство -- особистість -- личность -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: Дослідження науковців вищих навчальних закладів України та Житомира, в. ч. Житомирського державного технологічного університету з питань бухгалтерського обліку та аудиту; фінансів і кредиту; менеджменту та маркетингу господарюючих систем; ринку праці та зайнятості населення; історії України; філософії, психології; педагогіки, філологічних наук.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Євдокимов, В. В. \ред.\; Олійник, О. В. \ред.\; Сейко, Н. А. \ред.\; Романчук, Л. Д. \ред.\; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Всеукраїнська науково-практична on-line конференція аспірантів, молодих учених та студентів, присвячена Дню науки(2016 ; Житомир); Міністерство освіти і науки України; Інститут модернізації змісту освітиЖитомирський державний технологічний університет; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; Житомирський державний університет імені Івана Франка; \про нього\
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

13.


    Гевко, О.
    Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи [] / О. Гевко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 53-57 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка машинобудування
   Бренд--Управління брендами


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

14.


    Головко, А. Я.
    Брендинг в Україні: генеза та перспективи [Текст] / А. Я. Головко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2008. - N 5. - С. 82-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок товарів та послуг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

15.


    Гранат, Лілія.
    Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів [] / Л. Гранат // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 96-106. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Електронна торгівля--Управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренд-менеджмент -- підприємство -- роздрібна електронна торгівля -- інтернет-магазин -- репутація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: etde/2014/2
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2014р. N 2
Зміст:
Міненко, М. А. Законодавчо-нормативні умови функціонування товариств Німеччини / М. А. Міненко. - С.6-10. - Л-ра в кінці ст.
Маісурадзе, М. Ю. Передумови розвитку державно-приватного партнерства в Україні / М. Ю. Маісурадзе. - С.11-13. - Л-ра в кінці ст.
Ямненко, Г. Є Стратегічні партнерства: особливості та конкурентні переваги / Г. Є Ямненко. - С.26-29. - Л-ра в кінці ст.
Драбанич, А. В. Класифікація інновацій за інтересами суб'єктів інноваційного процесу / А. В. Драбанич. - С.30-32. - Л-ра в кінці ст.
Гузенко, О. П. Осучаснення проблем впровадження наукового критерію з позиції формування людського ресурсу / О. П. Гузенко. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст.
Мадяр, Р. О. Транспорт і зв'язок регіону у зовнішній торгівлі в умовах транскордонного співробітництва / Р. О. Мадяр. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст.
Хайлук, С. О. Оцінка ефективності функціонування банківського сектору як складної системи / С. О. Хайлук. - С.43-46. - Л-ра в кінці ст.
Бодрецький, М. В. Роль держави в розвитку банківської системи України / М. В. Бодрецький. - С.47-49. - Л-ра в кінці ст.
Волошенко, А. В. Корупційні прояви в національній економіці: причини виникнення та наслідки / А. В. Волошенко. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст.
Ханларов, Джабраил Эльдар оглы. Экономика Азербайджана и ее строительный сектор: критический анализ с позиции воспроизводственных процессов / Джабраил Эльдар оглы Ханларов. - С.54-56. - Лит. в конце ст.
Агаев, И. А. Внутриведомственный финансовый контроль в системе МВД Азербайджанской Республики как одно из важнейших условий обеспечения экономической безопасности государства / И. А. Агаев. - С.57-60. - Лит. в конце ст.
Золотарьова, О. В. Особливості управління ризиками транспортного страхування / О. В. Золотарьова. - С.61-64. - Л-ра в кінці ст.
Дацкевич, Н. О. Соціальна відповідальність в історії розвитку українського підприємництва / Н. О. Дацкевич. - С.65-68. - Л-ра в кінці ст.
Слабко, Я. Я. Аутсорсинг як засіб підвищення доходності комунальних підприємств / Я. Я. Слабко. - С.73-77. - Л-ра в кінці ст.
Тонкопрядов, Є. О. Перспективне прогнозування бюджету пенсійного фонду / Є. О. Тонкопрядов. - С.78-81. - Л-ра в кінці ст.
Згурська, О. М. Чинники формування конкурентоспроможності підприємств молокопереробної галузі / О. М. Згурська. - С.89-91. - Л-ра в кінці ст.
Білинська, У. В. Особливості діагностики стану управління інноваційними ризиками на підприємствах харчової промисловості / У. В. Білинська. - С.95-99. - Л-ра в кінці ст.
Степанюк, Н. А. Брендинг міста у сфері туризму: підхід менеджера / Н. А. Степанюк. - С.103-105. - Л-ра в кінці ст.
Затонацький, Д. А. Деякі аспекти державного фінансування інноваційної діяльності в Україні / Д. А. Затонацький. - С.106-109. - Л-ра в кінці ст.
Матюрін, І. В. Методи та принципи державного регулювання соціального захисту військовослужбовців / І. В. Матюрін. - С.110-115. - Л-ра в кінці ст.
Узунов, В. В. Комплексна оцінка рівня інноваційного розвитку економіки регіонів в системі державного управління / В. В. Узунов. - С.119-123. - Л-ра в кінці ст.
Узунов, Ф. В. Управління розвитком державно-приватного партнерства у реальному секторі: на прикладі туристичної галузі України / Ф. В. Узунов. - С.124-126. - Л-ра в кінці ст.
Федорчук, Є. Д. Державний контроль у сфері транспорту: концепція розвитку / Є. Д. Федорчук. - С.130-132. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Кашпур, Андрій.
    Соціальний капітал бренду [] / А. Кашпур // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 86-95. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгові марки
   Комунікаційний менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
соціальний капітал -- репутація -- керування репутацією -- бренд -- брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

18.


    Кирилов, Ю. Є.
    Популяризація рису як напрям брендингу Херсонщини [] / Ю. Є. Кирилов, Г. О. Фесенко // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 7. - С. 12-17 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Рис--Виробництво--Херсонська область
Кл.слова (ненормовані):
галузь рисівництва -- регіональний продукт -- брендинг -- структура виробництва рису

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фесенко, Г. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

19.


    Ковальчук, Світлана.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [] / С. Ковальчук, К. Добровольська // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 36-50 : рис. - Літ.: с. 50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Вирощування--Виробництво
Кл.слова (ненормовані):
переваги органічної продукції -- органічне агровиробництво -- недоліки органічної продукції -- продаж органічної продукції -- ринок органічних продуктів -- формування бренда органічної продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Добровольська, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

20.


    Коронкевич, Марта.
    Два или три слова, которые сразят клиента [] / М. Коронкевич // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 2(берез.-квіт.). - С. 20-25 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Товарна політика--Брендинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
стратегии позиционирования -- товарная политика -- глобальная система позиционирования -- глобальна система позиціонування -- информация о бренде -- інформація про бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

21.


    Костинець, В. В.
    Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 199-205. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм--Україна
   Території--Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- туристичний регіон -- туристический регион -- альтернативна стратегія -- альтернативная стратегия -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Костинець, Ю. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

22.


    Крамаренко, Р. М.
    Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса [] / Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - N 9. - С. 136-139. - Л-ра в кінці ст.


Дод.точки доступу:
Третьякова, А. І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

23.


    Крамаренко, Р. М.
    Брендинг міст та регіонів: зарубіжний та вітчизняний досвід [] / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - N 11. - С. 208-212. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Міста--Брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

24.
659.4:316.28
К93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях [] : навч. посібник / Курбан О. В. - К. : Кондор, 2014. - 246 с. : табл. - Бібліогр.: с.162-243. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 75.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   Паблик рілейшнз--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- моніторинг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- PR-процеси -- PR-процессы -- бізнес-лідери -- бизнес-лидеры -- брендинг -- інноваційні комунікаційні технології -- инновационные коммуникационные технологии -- інвестор-рілейшенз -- инвестор-рилейшенз -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг
Анотація: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

25.
339.13(075)
М 15


    Макашева, З. М.
    Брендинг [] : [учеб. пособие] / З. М. Макашева, М. О. Макашев. - СПб. : Питер, 2011. - 288 с. : ил. - (Учебное пособие). - Лит.: с.273-283. - ISBN 978-5-94807-039-1 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.42-59я73
Рубрики: Торгові маркі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
организация брендинга -- організація брендингу -- формирование торговой марки -- формування торгової марки -- марочное ценообразование -- марочне ціноутворення -- понятие бренд -- поняття бренд -- формирование имиджа бренда -- формування іміджу бренда -- технология брендинга -- технологія брендингу -- управленческие решения -- управлінські рішення -- интегрированные формы бизнеса -- інтегровані форми бізнесу -- франчайзинговая система -- франчайзингова система
Анотація: Теория и методология формирования процесса организации управления брендингом и ее основные составляющие; организация процесса формирования торговой марки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Макашев, М. О.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

26.


    Малинка, О. Я.
    Концепція формування бренду туристичного регіону [] / О. Я. Малинка // Регіон. екон. - 2018. - N 1. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка
   Туристична індустрія--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренд туристичного регіону -- бренд-менеджмент -- бренд-актив

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

27.


    Мамонов, К. А.
    Теоретико-методичні підходи щодо оцінювання бренду будівельних підприємств [] / К. А. Мамонов, В. І. Троян // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 20. - С. 24-28. - Текст : англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: --Будівельні підприємства--Брендинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
потенціал підприємства -- оцінка -- ресурси -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, В. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

28.
658.8
М 27


   
    Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2006. - 728 с. : табл. - Бібліогр.: с. 724-725. - ISBN 966-680-298-8 : 083.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Управління економікою
   
Кл.слова (ненормовані):
Брендинг -- Брендинг -- Інноваційна політика -- Инновационная политика -- Інноваційний розвиток -- Инновационное развитие -- Інноваційний продукт -- Инновационний продукт -- Инноваційний ризик -- Инновационный риск
Анотація: Управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

29.
Шифр: mvuk/2008/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 6
Зміст:
Сидоренко, М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень / М. Сидоренко. - С.15-19
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії. - С.20-23
Войчак, А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва / А. Войчак, В. Лівшиц. - С.24-27
Лазебник, М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік / М. Лазебник. - С.28-32
Смоляр, С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя ! / С. Смоляр. - С.32-36
Ровінський, Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку / Д. Ровінський. - С.37-39
Папоян, А. Маркетингове управління базами даних споживачів / А. Папоян. - С.40-44
Пилипчук, В. Стратегічне планування в мережі інтернет / В. Пилипчук. - С.45-48
Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевко, О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи / О. Гевко. - С.53-57
Берєзін, І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки / І. Берєзін. - С.60-63
Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
Шифр: mvuk/2020/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2020р. N 5
Зміст:
Сокол, Михаил. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20 : рис.
Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35. - Джерела: с. 34-35 : рис.
Ковальчук, Світлана. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук, К. Добровольська. - С.36-50. - Літ.: с. 50 : рис.
Дрожжина, Юлія. HARD SKILLS vs SOFT SKILLS: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці? / Ю. Дрожжина. - С.53-56 : рис.
Серпухов, Максим. Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69 : рис.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-60   61-62 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)