Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
|
Головко, А. Я. Брендинг в Україні: генеза та перспективи [Текст] / А. Я. Головко> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2008. - N 5. - С. 82-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки Кл.слова (ненормовані): ринок товарів та послуг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Поліщук, Т. В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107
Рубрики: Економіка та управління підприємствами Кл.слова (ненормовані): торгова марка -- бренд -- брендинг -- управління брендом
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Малинка, О. Я. Концепція формування бренду туристичного регіону [] / О. Я. Малинка> // Регіон. екон. - 2018. - N 1. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка Туристична індустрія--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): брендинг -- бренд туристичного регіону -- бренд-менеджмент -- бренд-актив
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Павлова, І. О. Психологічний інструментарій брендингу сільських територій Південного регіону [] / І. О. Павлова> // Регіон. екон. - 2017. - N 4. - С. 84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1562-0905 Рубрики: Сільські місцевості--Імідж--Південна Україна Кл.слова (ненормовані): брендинг -- ментальність -- психологічний інструментарій -- сільські території
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 377.091:005.3](07) У67
Управління розвитком професійного навчального закладу: праксеологічні засади [] : навч. посіб. для керівників проф. навч. закл. / Л. М. Сергеєва [та ін. ; за наук. ред. Л. М. Сергеєвої, Т. О. Лукіної] ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти, ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти" НАПН України. - Київ : Ліра-К, 2017. - 122, [2] с. : іл., рис., фот. - Глосарій: с. 109-115. - Літ.: с. 116-122. - ISBN 978-617-7507-25-2 : 68.00 грнББК 74.564я7 Рубрики: Професійно-технічна освіта--Управління--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): професійний навчальний заклад -- відкрите освітнє середовище -- управління якістю освіти -- професійна освіта -- освітня логістика -- професійно-технічна освіта -- освітній брендинг -- освітнє середовище -- освітні зміни -- інклюзивна освіта Анотація: Подано праксеологічні умови, що забезпечують результативність управління та якість функціонування відкритого освітнього середовища професійного навчального закладу.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сергеєва, Лариса Миколаївна; Лукіна, Тетяна Олександрівна; Красильник, Юрій Семенович; Пащенко, Ольга Василівна; Сергеєва, Лариса Миколаївна \ред.\; Лукіна, Тетяна Олександрівна \ред.\; Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти; ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>6.
|
Варібрусова, А. С. Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції [] / А. С. Варібрусова, Т. М. Мельник> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - N 1. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Держава--Брендинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мельник, Т. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Яцишина, Л. К. Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [] / Л. К. Яцишина> // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Управління--Україна Кл.слова (ненормовані): конкурентність -- брендинг -- маркетингові інструменти
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Мельник, Тетяна. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [] / Т. Мельник, А. Варібрусова> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2018. - N 5. - С. 32-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Імідж Кл.слова (ненормовані): бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Варібрусова, Анна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Вакар, Т. В. Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку [] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 6. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Моніторинг--Україна Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): територіальний брендинг -- депресивні місцеві економіки -- унікальні особливості -- фактори розвитку
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мороз, І. О.; Лазарчук, О. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Болотіна, І. М. Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства [] / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - N 1. - С. 72-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Інтернет-технології
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шаповал, О. Ф.; Савкова, К. Г. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Костинець, В. В. Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 199-205. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Туризм--Україна Території--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг територій -- маркетинг территорий -- туристичний регіон -- туристический регион -- альтернативна стратегія -- альтернативная стратегия -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- брендинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Костинець, Ю. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Вакар, Т. В. Методологічні та методичні основи брендингу сільських територій [] / Т. В. Вакар> // Економіка та держава. - 2016. - N 9. - С. 80-83. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Села--Території--Україна Аграрна політика--Україна Території--Брендинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>13.
| 004.738.5:339 П31
Петюшкин, Алексей. Основы банерной рекламы [] / Алексей Петюшкин. - Санкт-Петербург : БХВ-Петербург, 2002. - 464 с. : рис., табл. - Прил.: с. 425-444. - Предм. указ.: с. 445-449. - ISBN 5-94157-145-3 : 19.95 грнББК 32.973.202.1 Рубрики: Інтернет- маркетинг--Комунікації--Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): Интернет-проектирование -- Інтернет-проектування -- рекламная информация -- рекламна інформація -- форматы рекламных баннеров -- формати рекламних банерів -- типы рекламных баннеров -- типи рекламних банерів -- рекламные площадки -- рекламні майданчики -- эффективность баннерной рекламы -- ефективність банерної реклами -- статистические показатели эффективности -- статистичні показники ефективності -- эффективность рекламного баннера -- ефективність рекламного банера -- восприятие рекламных баннеров -- сприйняття рекламних банерів -- Интернет-ресурсы -- Інтернет-ресурси -- брендинг -- банерный обмен -- банерний обмін Анотація: Теоретический и практический материал к высоким результатам эффективности баннерной рекламы для интернет-проектов.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) Знайти схожі
|
>14.
|
Тлеубердинова, Айжан. Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [] / А. Т. Тлеубердинова, Ж. М. Шаекина> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 24-32. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Туризм--Казахстан Кл.слова (ненормовані): дестинації -- імідж -- брендинг -- имидж -- дестинации
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шаекина, Жанат Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Гранат, Лілія. Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів [] / Л. Гранат> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 96-106. - Літ. в кінці ст.
. - ISSN 1727-9313 Рубрики: Електронна торгівля--Управління--Україна Кл.слова (ненормовані): брендинг -- бренд-менеджмент -- підприємство -- роздрібна електронна торгівля -- інтернет-магазин -- репутація
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Кашпур, Андрій. Соціальний капітал бренду [] / А. Кашпур> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 86-95. - Літ. в кінці ст.
. - ISSN 1727-9313 Рубрики: Торгові марки Комунікаційний менеджмент Кл.слова (ненормовані): соціальний капітал -- репутація -- керування репутацією -- бренд -- брендинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Ігнатенко, М. М. Підвищення конкурентоспроможності підприємств сільського зеленого туризму на засадах брендингу та маркетингових стратегій [] / М. М. Ігнатенко, О. О. Адамчик> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 11. - С. 50-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільський туризм Кл.слова (ненормовані): сільський зелений туризм -- туристичний брендинг -- бренд
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Адамчик, О. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>18.
| 338.487:659.1](075.8) М27
Маркетинг міжнародного туризму [] : навч. посіб. / [Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : Гельветика, 2018. - 411, [1] с. : рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-916-691-3 : 320.00 грнББК 65.433я3 Рубрики: Міжнародний туризм--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- міжнародний туризм -- сегментація ринків -- поведінка споживача -- товарна політика -- брендинг -- ціноутворення -- інформаційні технології -- інтернет-реклама -- аграрний туризм Анотація: Розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ларіна, Я. С.; Бабічева, О. І.; Забуранна, Л. В.; Антофій, Н. М.; Ларіна, Я. С. \ред.\
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>19.
| 39(477.42-22Малинський) Р37
. "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", Всеукраїнська наукова конференція (2019 ; Малин) Студінська, Г. Я. Ремесла Малина в контексті історичного бренду міста [] / Г. Я. Студінська, В. А. Студінський> // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", 21 серпня 2019 року / [В. Ф. Баранівський та ін. ; ред. рада: А. В. Петраускас та ін. ; відп. за. вип. А. В. Петраускас, Тимошенко ; упоряд. В. І. Тимошенко]. - Малин : Малин. р-на друк., 2019. - С. 4-8. - Літ. в кінці ст.
ББК 63.5(4УКР-4ЖИТ) Рубрики: Брендинг--Малин, місто (Житомирська область) Промисли--Малин, місто (Житомирська область) Малин, місто (Житомирська область)--Брендинг Малин, місто (Житомирська область)--Промисли Кл.слова (ненормовані): народні промисли Житомирщини -- брендингова діяльність Анотація: Створення відповідного історичного бренду Малина, через систему висвітлення історії краю в процесі господарського виробництва, може стати вихідним пунктом у контексті відображення позиції міста як у вітчизняному, так і в загальному цивілізаційному історичному просторі.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Баранівський, Василь Федорович; Васянович, Олександр Олександрович; Ієвлев, Михайло Михайлович; Ковальчук, Тамара Володимирівна; Петраускас, Андрій Вальдасович \ред., відп. за вип.\; Студінський, Володимир Аркадієвич \ред.\; Тимошенко, Василь Іванович \ред., відп. за вип., упоряд.\; Трачук, Олексій Васильович \ред.\; Тимошенко, В. І. \упоряд.\; Студінський, В. А.; Малинська міська рада; Інститут археології НАН України; "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", Всеукраїнська наукова конференція(2019 ; Малин) Є примірники у відділах:
всього 2 : КР (2) Вільні: КР (2)
Знайти схожі
|
>20.
| 65.42-80я73 Р69
Ромат, Евгений Викторович. Реклама. История. Теория. Практика [] / Е. В. Ромат. - 5-е изд. - Санкт-Петербург : Питер , 2002. - 544 с. : рис., табл. - (Учебники для вузов). - Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542. - ISBN 5-94723-211-1 : 25.00 грнББК 65.42-80я73 Рубрики: Торгова реклама--Історія--Теорія--Практика--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): торговая реклама -- история развития рекламы -- історія розвитку реклами -- реклама и теория коммуникаций -- реклама і теорія комунікацій -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- Паблик Рилейшнз -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- брендинг -- спонсорство -- неформальные вербальные маркетинговые коммуникации -- неформальні вербальні маркетингові комунікації -- рекламное обращение -- рекламне звернення -- медиаплан -- медіаплан -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- информационное обеспечение рекламы -- інформаційне забезпечення реклами -- планирование рекламы -- планування реклами -- рекламная кампания -- рекламна кампанія -- контроль рекламы -- контроль реклами Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) Знайти схожі
|
>21.
|
Ковальчук, Світлана. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [] / С. Ковальчук, К. Добровольська> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 36-50 : рис. - Літ.: с. 50
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Органічна продукція--Вирощування--Виробництво Кл.слова (ненормовані): переваги органічної продукції -- органічне агровиробництво -- недоліки органічної продукції -- продаж органічної продукції -- ринок органічних продуктів -- формування бренда органічної продукції
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Добровольська, Катерина Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>22.
|
Коронкевич, Марта. Два или три слова, которые сразят клиента [] / М. Коронкевич> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 2(берез.-квіт.). - С. 20-25 : рис.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Товарна політика--Брендинг--Дослідження Кл.слова (ненормовані): стратегии позиционирования -- товарная политика -- глобальная система позиционирования -- глобальна система позиціонування -- информация о бренде -- інформація про бренд
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>23.
|
Мертел, Дженніфер. Статистика поколінь і швидкість змін [] / Дж. Мертел> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 6. - С. 34-36
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Торгові марки--Споживчий ринок--Брендинг Кл.слова (ненормовані): бренди споживчих товарів -- історична шкала соціальних поколінь -- соціальні категорії суспільства -- прогнозування уподобань споживачів
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>24.
|
Студінська, Г. Я. Брендинг як інструмент модернізації архітектури національної економіки [] / Г. Я. Студінська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 6. - С. 7-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>25.
|
Поташ, Анатолій. Бренд - це не лище логотип [] / А. Поташ> // Меблеві технології. - 2019. - N 3. - С. 20-22 : рис.
Рубрики: Меблеве виробництво Кл.слова (ненормовані): товарний бренд продукції -- брендинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>26.
|
Балашов, Д. В. Передумови ефективного впровадження бренду міста в Україні: державно-управлінський аспект [] / Д. В. Балашов> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 5. - С. 134-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Міста--Розвиток--Державне управління--Україна Місцеве самоврядування--Україна Міста--Брендинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>27.
| 338.48-021.387(477)(075.8) С50
Смирнов, Ігор Георгійович. Маркетинг сталого туризму [] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2019. - 255, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 255. - ISBN 978-617-7748-58-7 : 290.00 грнББК 65.9(4УКР)433я73 Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сталий туризм -- індустрія туризму -- туристичний маркетинг -- ринок споживачів у туризмі -- попит в туризмі -- комунікативність в туризмі -- цінова політика в туристичному маркетингу -- реклама в туризмі -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність у туризмі -- неймінг у туризмі -- брендинг у туризмі -- іміджбілдинг у туризмі -- виставковий маркетинг -- овертуризм -- урботуризм -- сакральний туризм -- міжнародний туризм Анотація: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Любіцева, Олена Олександрівна; Київський національний університет
Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) Знайти схожі
|
>28.
|
Боліла, С. Ю. Клієнторієнтовані технології формування конкурентних переваг м'ясопереробного підприємства на локальному ринку [] / С. Ю. Боліла, Н. В. Кириченко, І. В. Осадчук> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 10. - С. 78-86 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: М'ясне виробництво--Підприємства--Конкуренція--Ринок (екон.) --Україна Кл.слова (ненормовані): профіль споживача -- брендинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кириченко, Н. В.; Осадчук, І. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>29.
|
Кирилов, Ю. Є. Популяризація рису як напрям брендингу Херсонщини [] / Ю. Є. Кирилов, Г. О. Фесенко> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 7. - С. 12-17 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Рис--Виробництво--Херсонська область Кл.слова (ненормовані): галузь рисівництва -- регіональний продукт -- брендинг -- структура виробництва рису
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фесенко, Г. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>30.
|
Мамонов, К. А. Теоретико-методичні підходи щодо оцінювання бренду будівельних підприємств [] / К. А. Мамонов, В. І. Троян> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 20. - С. 24-28. - Текст : англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: --Будівельні підприємства--Брендинг--Україна Кл.слова (ненормовані): потенціал підприємства -- оцінка -- ресурси -- бренд
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Троян, В. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|
|