Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренды<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 347.78/B97
Автор(и) : Burton, Philip Ward
Назва : Advertising Copywriting . -7th ed.
Вихідні дані : Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books, 1999
Кільк.характеристики :XVI, 347 p.: il.
Примітки : Ind.: p. 339-347. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-8442-3206-8: 045.00 грн
УДК : 347.78
ББК : 67.304.3 + 67.304.9
Предметні рубрики: Авторське право
Інформаційне право
Географіч. рубрики:
Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/С21
Автор(и) : Саундерс, Ребекка
Назва : Amazon-com: Секреты самого успешного в мире веб-бизнеса
Паралельн. назви :Business the Amazon.com Way - Secrets of the World's
Вихідні дані : М.: СмартБук, 2008
Кільк.характеристики :234 с
Серія: Бренды, изменившие мир
ISBN, Ціна 978-5-9791-0049-4: 20.00 грн
УДК : 316.6
ББК : 88.5
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Amazon.
Примірники : всього : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.5/В57
Автор(и) : Вламис, Энтони, Смит, Боби
Назва : Yahoo!: Секреты самой популярной в мире интернет-компании
Паралельн. назви :Business the Yahoo! Way - Secrets of the World's Most Popular Internet Company
Вихідні дані : М.: СмартБук, 2008
Кільк.характеристики :252 с
Серія: Бренды, изменившие мир
ISBN, Ціна 978-5-9791-0046-3: 20.00 грн
ББК : 88.5
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Yahoo!.
Примірники : всього : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/С 21
Автор(и) : Саундерс, Ребекка
Назва : Dell: Секреты лучшего в мире компьютерного бизнеса
Паралельн. назви :Business the Dell Way - 10 Secrets of the World's Best Computer Business
Вихідні дані : М.: СмартБук, 2008
Кільк.характеристики :208 с
Серія: Бренды, изменившие мир
ISBN, Ціна 978-5-9791-0047-0: 020.00 грн
УДК : 316.6
ББК : 88.5
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга знакомит с технологиями развития современного компьютерного бизнеса. Рассматриваются инновационные модели в сфере торговли, рекламы и коммуникаций.
Примірники : всього : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/М52
Автор(и) : Мерриден, Тревор
Назва : Nokia: Секреты самой быстро растущей компании в мире
Паралельн. назви :Business the Nokia Way - Secrets of the World's Fastest Moving Company
Вихідні дані : М.: СмартБук, 2008
Кільк.характеристики :176 с
Серія: Серия " Бренды, изменившие мир"
ISBN, Ціна 978-5-9791-0045-6: 20.00 грн
УДК : 316.6
ББК : 88.5
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Nocia.
Примірники : всього : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВНБТ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/С 78
Автор(и) : Стауффер, Дэвид
Назва : Sun: Секреты мегабренда Новой экономики
Паралельн. назви :Business the Dell Way - Secrets of a New Economy Megabrand
Вихідні дані : М.: СмартБук, 2008
Кільк.характеристики :186 с
Серія: Бренды, изменившие мир
ISBN, Ціна 978-5-9791-0048-7: 020.00 грн
УДК : 316.6
ББК : 88.5
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Психологический инструментарий мотивации успеха в маркетинге, менеджменте и других видах деятельности.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВНБТ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВНБТ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5:811.111/Р83
Автор(и) : Рудь, Світлана Володимирівна
Назва : Факультативний курс "Бізнес" (тексти, завдання)
Вихідні дані : Х.: Основа, 2013
Кільк.характеристики :126, [2] с
Серія: Бібліотека журналу "Англійська мова та література"; Вип. 2 (122)
Примітки : Л-ра: с. 125-126
ISBN, Ціна 978-617-00-1696-6: 5.00 грн
УДК : 373.5:811.111
ББК : 74.268.1(4АНГЛ)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Факультативи-- Загальноосвітні школи
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--английский язык--факультативи--факультативы--відомі бренди--известные бренды
Анотація: Запропонований посібник факультативного курсу "Бізнес" містить пояснювальну записку, навчальну програму, матеріали до уроків та тестові завдання.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658.8(477/С88-323438
Автор(и) : Студінська, Галина Яківна
Назва : Бренд: долаючи час та простір
Вихідні дані : Малин: НДНЦ "ПринцепС", 2014
Кільк.характеристики :412 с.: сх., рис., портр., табл.
Примітки : Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412
ISBN, Ціна 978-966-96620-3-3: 35.00 грн
УДК : 339.138:658.8(477)
ББК : 65.9(4УКР)29-2
Предметні рубрики: Торгові марки --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Бердышев С. Основная терминология информационного маркетинга/ С. Бердышев (стр.12-18)
Бонд А. Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов?/ А. Бонд (стр.19-21)
Домашева Е. А. Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI/ Е. А. Домашева, А. В. Зозулев (стр.22-27)
Рубцов С. Информационное обеспечение маркетинга. Каким оно должно быть?/ С. Рубцов (стр.28-33)
Панченко А. Создавайте легенду брендам - это работает/ А. Панченко (стр.34-35)
Юрчак А. Десять отличий бизнес-практик Customer Expirience Management от традиционных подходов/ А. Юрчак (стр.36-39)
Сова В. Информационное обеспечение интегрированных маркетинговых коммуникаций предприятий торговли Украины/ В. Сова (стр.40-50)
Ромат Е. Детство автомобильной рекламы. Америка 1900-1920 гг. Haynes-Apperson/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.58-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бонд А.
Назва : Будущее маркетинговой аналитики: как бренды могут лучше понять своих клиентов?
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 3. - С. 19-21 (Шифр mire/2016/3)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Аналіз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова аналітика--маркетинговая аналитика--бренди--бренды--клієнти--клиенты--мотивація--мотивация--інформірованність--информированность
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Бренд - это более, чем реклама или маркетинг
Місце публікування : Швейное Дело и Мода: всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х.: Меркулова Н. В., 2017. - N 9. - С. 7: рис. (Шифр shdi/2017/9)
Предметні рубрики: Швейне виробництво-- Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торговая марка--торгова марка--бренды одежды--бренди одягу
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петухова, Ольга
Назва : Эльза Скиапарелли: шокирующая красота
Місце публікування : Личности. - К.: Издательский дом Личности, 2020. - N 4/5. - С. 60-77. - ISSN 18196268 (Шифр lich/2020/4/5). - ISSN 18196268
Предметні рубрики: Модельєри-- Біографія --Італія, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): італійська модельєрки--итальянские модельеры--бренды одежды--бренди одягу
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)