Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд держави<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазаракі, Анатолій, П'ятницька, Галина, Григоренко, Олег
Назва : Ідентифікація контенту національного брендінгу
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2019. - N 2. - С. 5-33. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2019/2). - ISSN 1727-9313
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгові марки-- Ідентифікація --Україна
Держава-- Імідж --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національний бренд--бренд територій--бренд держави--міжнародне середовище--інформаційні екстерналії
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романенко, Євгенія
Назва : Будемо здоровими, будучи справжніми українцями
Місце публікування : Світло спілкування/ засн.ЖОГОЛІ "Молодь. Жінка. Сім'я". - Житомир, 2022. - N 31. - С. 21-22: фот. (Шифр svsp/2022/31)
Примітки : (Прагніть до високого!)
Предметні рубрики: Патріотизм-- Психологія, 21 ст.
Зміст : Не матюкаймося, ми - не орки/ Євгенія Романенко.
Анотація: [Тема публікації практикуючого психолога з Житомирщини - зміст бренду "українець", бо після 24 лютого 2022-го року Україна, українець, українське стало світовим брендом].
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)