Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд країни<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.273:159.922.4/М36-181169
Автор(и) : Махній, Микола Михайлович
Назва : Етнічна психологія : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Слово, 2016
Кільк.характеристики :270, [2] с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-194-221-8: 95.00 грн
УДК : 316.273:159.922.4](075.8)
ББК : 88.542.5я73
Предметні рубрики: Етнопсихологія
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія народів--етноцентричність світобачення--культурний релятивізм--ксенофобія--етнофобії--ойкофобія--ксенофілія--патріотизм--націоналізм--етнокультурна толерантність--етнокультурна стереотипізація--українські автостереотипи--національний імідж країни--бренд країни--етнокультурна ідентифікація--міжкультурна комунікація
Анотація: Психологічні особливості різних народів і культур вивчає особлива галузь психологічної науки - етнопсихологія, важливим завданням якої є дослідження взаємодії людини як носія етнічної свідомості та суспільства.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник, Тетяна, Варібрусова, Анна
Назва : Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз
Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2018. - N 5. - С. 32-54 (Шифр ztef/2018/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгові марки-- Імідж
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд країни--національний брендинг--міжнародний імідж країни
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник, Тетяна, Варібрусова, Анна
Назва : Стратегії національного бренду в умовах глобалізації
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2019. - N 2. - С. 34-50. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2019/2). - ISSN 1727-9313
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Держава-- Імідж --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд країни--глобальна конкурентоспроможність--стратегії національного брендінгу
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кудирко Л.
Назва : Стратегії "М'якої сили" в умовах глобальної конкуренції
Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2020. - N 6. - С. 47-66 (Шифр ztef/2020/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародна торгівля-- Конкуренція (екон.)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд країни--імпортозаміщення
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)