Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вибірки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.

Чурилов М. Структура процесу формування вибіркової сукупності/М. Чурилов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.14-21
2.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
3.

Літвінов С. Застосування поняття відносної похибки оцінювання для розрахунку вибірки із генеральної сукупності з малою часткою ознаки/С. Літвінов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.141-150
4.

Захожай В.Б. Статистика/В. Б. Захожай, І. І. Попов. - 2006
5.

Формування ринкових відносин в Україні - 2010г.,N 7/8 (Введено оглавление)
6.

Ніпорко Н. І. Формування вибірки підприємств та аналіз результатів дослідження ділового середовища/Н. І. Ніпорко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 7/8, № 7.-С.104-107
7.

Руденко В. М. Математичні методи в психології/В. М. Руденко, Н. М. Руденко. - 2009
8.

Гельман М. М. Дискретное преобразование и кодирование широкополосных сигналов/М. М. Гельман, Б. М. Степанов, В. Н. Филинов. - 1985
9.

Микроэлектронные цимфро-аналоговые и аналогово-цифровые преобразователи информиации/В. Б. Смолов [и др.] ;Под ред. В. Б. Смолова. - 1976
10.

Ивахненко А. Г. Моделирование сложных систем по экспериментальным данным/А. Г. Ивахненко, Ю. П. Юрачковский. - 1987
11.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
12.

Пігіда А. Про важливість коретного округлення кількості респондентів при побудові вибірки/А. Пігіда // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.150-159
13.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
14.

Пігіда А. Побудова оптимальної кластерної вибірки з урахуванням дизайн-ефекту/А. Пігіда // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.159-167
15.

Козлов М. В. Введение в математическую статистику/М. В. Козлов, А. В. Прохоров. - 1987
16.

Четыркин Е. М. Вероятность и статистика/Е. М. Четыркин, И. Л. Калихман. - 1982
17.

Захарченко С. М. Методи та засоби підвищення точності циклічних АЦП на основі вагової надлишковості/С. М. Захарченко, О. Д. Азаров, О. В. Бойко. - 2014
18.

Як працювати з даними соціологічних досліджень/С. Винославська [та ін.] // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2020,N N 4.-С.34-54
19.

Лісовий М. М. Методологія оцінювання сучасного стану різноманіття ентомофауни агроландшафтів України/М. М. Лісовий, О. І. Борзих, Л. В. Вагалюк // Агроекологічний журнал. -К.:ДІА, 2015,N N 2.-С.94-99
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)