Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вивчення ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.33/D81
Автор(и) : Duboff, Robert, Spaeth, Jim
Назва : Market Research Matters : tools and Techniques for Aligning your Business
Вихідні дані : New York; Chichester; Weinheim: John Wiley & Sons, 2000
Кільк.характеристики :VII, 312 p.: il.
Примітки : Ind.: p. 304-312. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-471-36005-8: 025.00 грн
УДК : 330.33
ББК : 65.09
Предметні рубрики: Бізнес
Географіч. рубрики:
Анотація: Market Research Matters illustrates the importance of market research in helping to identify preemptive business strategies and approach the futur better prepared, with an enhanced chance of succes in a volatile, ever changing marketplace.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339(075/Д72-671188
Автор(и) : Дражниця С. А.
Назва : Електронна комерція : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ-2000, 2018
Кільк.характеристики :181, [1] с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Глосарій: с. 160-177. - Літ.: с. 178-181
ISBN, Ціна 978-966-418-216-1: 210.00 грн
УДК : 004.738.5:339(075.8)
ББК : 65.42я73 + 32.973я73
Предметні рубрики: Електронна торгівля-- Комерційна діяльність
Маркетинг-- Електронний бізнес
Географіч. рубрики:
Анотація: Поняття та завдання електронної комерції, особливості електронного маркетингу та електронного ринку, платіжні та фінансові інтернетсистеми, віртуальні підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5(075.8)/М73
Автор(и) : Мних, Микола Володимирович
Назва : Організація маркетингової політики на підприємстві : посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Знання України, 2004
Кільк.характеристики :262, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Академія муніципального управління
Примітки : Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262
ISBN, Ціна 966-316-016-0: 12.00 грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290-80я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність підприємства--стратегічний маркетинг--цінова стратегія--директивний маркетинг--сегментація ринку--вивчення ринку--маркетингове планування--реклама--паблік-рілейшнз
Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)