Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=види маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Земляков І. С. Основи маркетингу/І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич. - 2004
2.

Бородкіна Н.О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська. - 2005
3.

Маркетингова товарна політика/Є. Крикавський [и др.]. - 2008
4.

Буднік О. М. Маркетинг/О. М. Буднік. - 2012
5.

Божков Д. С. Особливості впливу різних видів маркетингу на ціноутворення/Д. С. Божков // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 19.-С.57-61
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)