Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=види роздрібної торгівлі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М80
Автор(и) : Мороз, Людмила Андріївна, Чухрай, Наталія Іванівна
Назва : Маркетинг : підруч. . -2-ге вид., оновл.
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2002
Кільк.характеристики :244 с.: рис., табл.
Примітки : Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241
ISBN, Ціна 966-7597-26-1: 28.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Товарний ринок-- Цінова політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформаційна система--дослідження ринку--маркетингова товарна політика--маркетингова цінова політика--конкуренція--система планування маркетингу--маркетингова збутова політика--маркетингова концепція--види роздрібної торгівлі--маркетингова політика комунікацій--розроблення місії підприємства--управління маркетинговою діяльністю
Анотація: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)