Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=воображение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 105
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.922.6
Д57


    Добрынин, Николай Федорович.
    Возрастная психология [] : курс лекций / Н. Ф. Добрынин, А. М. Бардиан, Н. В. Лаврова ; под ред. Н. Ф. Добрынина. - М. : Просвещение, 1965. - 295 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 0.49 р.
УДК
ББК 88.374
Рубрики: Вікова психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ранний возраст -- ранній вік -- развитие эмоций -- розвиток емоцій -- дошкольный возраст -- дошкільний вік -- младший школьный возраст -- молодший шкільний вік -- средний школьный возраст -- середній шкільний вік -- старший школьный возраст -- старший шкільний вік -- психология учителя -- психологія вчителя -- наследственность -- спадковість -- потребности -- потреби -- речь -- мова -- произвольные действия -- довільні дії -- игровая деятельность -- ігрова діяльність -- восприятие -- сприйняття -- память -- пам'ять -- внимание -- увага -- воображение -- уява -- мышление -- мислення -- чувства -- почуття -- старший дошкольный возраст -- старший дошкільний вік -- интересы -- інтереси -- воля -- воля -- готовность ребенка к школе -- готовність дитини до школи -- спортивная деятельность -- спортивна діяльність -- изобразительная деятельность -- образотворча діяльність -- подростковый возраст -- підлітковий вік -- переходной возраст -- перехідний вік -- выбор профессии -- вибір професії -- педагогический такт -- педагогічний такт -- самовоспитание личности -- самовиховання особистості -- младший дошкольный возраст -- молодший дошкільний вік
Анотація: Обобщенный материал о психическом развитии детей дошкольного и школьного возраста.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бардиан, Антонина Марковна; Лаврова, Наталья Владимировна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

2.
37.015(075)
К89


    Кузин, Владимир Сергеевич.
    Психология [] : учебник для худож. училищ / В. С. Кузин ; [науч. ред. А. Д. Вартаньянц ; ред. В. И. Гронда ; оформ., худож. ред. С. Г. Абелина]. - Москва : Высш. шк., 1974. - 280 с. : ил., фото.цв. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Библиогр. в конце глав. - Лит.: с. 279-280. - 1.28 р.
УДК
ББК 88.4я7
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
методы психологии -- методи психології -- высшая нервная деятельность -- вища нервова діяльность -- развитие психики -- розвиток психіки -- сознание человека -- свідомость людини -- психика ребенка -- психіка дитини -- психология личности -- психологія особистості -- мировоззрение -- світогляд -- личность художника -- особистісь митця -- деятельность личности -- діяльність особистості -- уважність в зображувальній діяльності -- внимание в изобразительной деятельности -- ощущение цвета в изобразительной деятельности -- відчування кольору в зображувальній діяльності -- восприятие пространства в изобразительной деятельности -- сприйняття простору в зображувальній діяльності -- зрительная память у художника -- зорова пам'ять у митця -- особенности художественного мышления -- особливості мислення митця -- изобразительный язык художника -- зображувальна мова митця -- розвиток мови у дітей -- развитие речи у детей -- воображение в художественном творчестве -- уява в зображувальній творчості -- розвиток уяви у дітей -- развитие воображения у детей -- виды чувств -- види почуттів -- почуття і зображувальна діяльність -- чувства и изобразительная деятельность -- формирование чувств у детей -- формування почуттів у дітей -- волевые свойства личности -- вольові властивості особистості -- воспитание воли у детей -- виховання волі у дітей -- типы высшей нервной деятельности -- типи вищої нервової діяльності -- темперамент у школьников -- темперамент у школярів -- свойства характера -- властивості характеру -- формирование детского характера -- формування дитячого характеру -- способности и задатки -- здібності та нахили -- формування дитячих здібностей -- формирование способностей у детей
Анотація: Особенности общей, возрастной психологии, психологии личности школьника, психологии художественного творчества, пути и методы развития изобразительных способностей детей, формирования у них творческого воображения, эстетических чувств, образного мышления.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вартаньянц, А. Д. \ред.\; Гронда, В. И. \ред.\; Абелина, С. Г. \худож. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
74.900
Р 60


    Родари, Джанни.
    Грамматика фантазии. Введение в искусство придумывания историй [] / Джанни Родари ; [пер. с итал. Ю. А. Добровольской ; предисл. А. Г. Алексина ; ред. Н. Е. Файн]. - М. : Прогресс, 1978. - 210 с. - 0.60 р.
ББК 74.900
Рубрики: Сімейне виховання--Популярні видання
   Діти--Творчість--Виховання--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
творческое воображение ребенка -- творче уявлення дитини -- придумывание сказок -- придумування казок -- развивающие игры -- розвивальні ігри -- воображение ребенка -- уява дитини -- творчі здібності дитини -- творческие способности ребенка
Анотація: Основное содержание книги составляют вопросы разностороннего воспитания ребенка, формирования его творческих способностей. Автора особенно интересует проблема развития творческих начал у детей, в частности "феномена фантазии".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Добровольская, Ю. А. \пер.\; Алексин, А. Г. \авт. предисл.\; Файн, Н. Е. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9(075.8)
О-28


   
    Общая психология [] : учеб. пособие для студ. пед. ин-тов / под ред. В. В. Богословского, А. Г. Ковалева, А. А. Степанова. - 3-е изд., перераб. и доп. - М. : Просвещение, 1981. - 381 с. : граф., рис., табл. - Лит. в конце ст. - 1.10 р.
УДК
ББК 88я73
Рубрики: Загальна психологія --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
развитие психики животных -- розвиток психіки тварин -- сознание человека -- свідомість людини -- психические исследования -- психічні дослідження -- буржуазная психология -- буржуазна психологія -- советская психология -- радянська психологія -- личность и деятельность -- особистість і діяльність -- направленность личность -- спрямованість особистість -- потребности -- потреби -- интересы -- інтереси -- мировоззрение -- світогляд -- идеалы личности -- ідеали особистості -- личность и коллектив -- особистість і колектив -- психология общения -- психологія спілкування -- межличностные отношения -- міжособистісні відносини -- психология деятельности -- психологія діяльності -- внимание -- увага -- психические процессы -- психічні процеси -- свойства личности -- властивості особистості -- восприятие -- сприйняття -- наблюдательность -- спостережливість -- память -- пам'ять -- мышление -- мислення -- речь -- мова -- воображение -- уява -- творчество -- творчість -- эмоции -- емоції -- чувства -- почуття -- воля -- темперамент -- характер -- способности -- здібності
Анотація: Освещены общие вопросы психологии, вопросы познавательной деятельности личности, эмоционально-волевая сфера личности, а также индивидуальные особенности личности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Богословский, Владимир Васильевич \ред.\; Степанов, Анатолий Аркадьевич \ред.\; Виноградов, Антонина Дмитриевич \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
88
В 26


   Веккер, Лев Маркович

    Психические процессы [Текст] / Л. М. Веккер. - Л. : Изд-во Ленингр. ун-та, 1974 - 1981.
   Т. 3 : Субъект. Передвижение. Действие. Сознание. - 1981. - 326 с. - 1.50 р.
ББК 88
Рубрики: Психологія --Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
психология человека -- психологія людини -- психика -- психіка -- психические процессы -- психічні процеси -- психическая регуляция -- психічна регуляція -- память -- пам'ять -- воображение -- уява -- внимание -- увага -- речь -- мова -- психическое время -- психічний час -- психические структуры -- психічні структури -- деятельность -- діяльність -- эмоциональные процессы -- емоційні процеси
Анотація: Третий том монографии посвящен эмоциональным процессам, процессам психической регуляции деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
74.200.55
П53


    Полуянов, Юрий Александрович.
    Воображение и способности [] / Ю. А. Полуянов. - М. : Знание, 1982. - 96 с. - (Новое в жизни, науке, технике. Педагогика и психология ; № 11). - Лит.: с. 96. - 0.15 р.
ББК 74.200.55
Рубрики: Педагогічна психологія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
уява -- воображение -- здібності -- способности -- універсальні здібності -- универсальные способности -- художній образ -- художественный образ -- колір -- цвет -- сприйняття картини -- восприятие картины
Анотація: Воспитание у детей эстетического отношения к действительности и творческого воображения средствами изобразительной деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
1(09)
О-48


    Ойзерман, Теодор Ильич.
    Проблемы историко философской науки [] : 2-е изд. / Т. И. Ойзерман. - М. : Мысль, 1982. - 301 с. - Библиогр.: с.284 -299. - 1.60 р.
УДК
ББК 87.3
Рубрики: Філософія--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
любовь к мудрости -- любов до мудрості -- секуляризация мудрости -- секуляризація мудрості -- идеал философского знания -- ідеал філософського знання -- что такое философия -- що таке філософія -- самоограничение -- самообмеження -- самопознание -- самопізнання -- самоопределение философии -- самовизначення філософії -- теоретическое мышление -- теоретичне мислення -- форма познания -- форма пізнання -- логика -- логіка -- факты -- факти -- интуиция -- інтуіція -- истина -- істіна -- творческое воображение -- творча уява -- интерпретация -- інтерпретація -- дефинация философии -- дефінація філософії -- природа философских проблем -- природа філософських проблем -- предмет философии -- предмет філософії -- личность в развитии философии -- особистість в розвитку філософії -- эпохи в философии -- епохи у філософії -- социально-экономические эпохи -- соціально -економічні епохи -- идеологмческие функции философии -- ідеологічні функції філософії -- философский спор -- філософська суперечка
Анотація: На основе сравнительного анализа философских учений прошлого и настоящего автор исследует специфику философской формы познания, изменение места философии в системе научных знаний, развитие предмета философии, превращение философии в научное мировозрение, взаимоотношения философии и частных наук, природу философского спора, идеологические функции философии.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
159.9
В92


   Выготский, Лев Семенович

    Собрание сочинений [Текст] : в 6 т. / Л. С. Выготский ; редкол.: А. В. Запорожец (гл. ред.) [и др.]. - М. : Педагогика, 1982 - 1984.
   Т. 2 : Проблемы общей психологии / [под ред. В. В. Давыдова ; сост. Г. Л. Выгодская ; послесл. А. Р. Лурии ; коммент. Л. А. Радзиховского]. - 1982. - 502 с. - Коммент.: с. 480-491. - Указ. имен: с. 492-494. - Предм. указ.: с. 495-501. - Лит.: с. 502. - 1.70 р.
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Мова і мислення--Психологія--Наукові видання
   Дитяча психологія--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
мова і мислення -- речь и мышление -- мислення і мова -- мышление и речь -- детский возраст -- дитячий вік -- восприятие детей -- сприйняття дітей -- память детей -- пам'ять дітей -- мышление детей -- мислення дітей -- эмоции детей -- емоції дітей -- воображение детей -- уява дітей -- воля детей -- воля дітей
Анотація: В данный том включены работы, содержащие основные психологические идеи автора. Сюда входит известная монография "Мышление и речь", представляющая итог творчества Л. С. Выготского. В том включены также лекции по психологии.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Запорожец, А. В. \гл. ред.\; Власова, Т. А. \ред.\; Выгодская, Г. Л. \ред.\; Давыдов, В. В. \ред.\; Давыдов, В. В. \ред.\; Выгодская, Г. Л. \сост.\; Лурия, А. Р. \авт. послесл.\; Радзиховский, Л. А. \авт коммент.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
159.9(075.32)
К89


    Кузин, Владимир Сергеевич.
    Психология [] : учебник для худож. училищ / В. С. Кузин ; под. ред. Б. Ф. Ломова. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Высш. шк., 1982. - 256 с. : ил., фото.цв. - Библиогр.: с. 255-256. - 1.90 р.
УДК
ББК 88я7
Рубрики: Психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
методы психологии -- методи психології -- высшая нервная деятельность -- вища нервова діяльность -- развитие психики -- розвиток психіки -- сознание человека -- свідомость людини -- психика ребенка -- психіка дитини -- психология личности -- психологія особистості -- мировоззрение, убеждение, идеалы -- світогляд, переконання, ідеали -- личность художника -- особистісь митця -- деятельность личности -- діяльність особистості -- умения и привычки художника -- уміння та звички митця -- уважність в зображувальній діяльності -- внимание в изобразительной деятельности -- ощущение цвета в изобразительной деятельности -- відчування кольору в зображувальній діяльності -- восприятие пространства в изобразительной деятельности -- сприйняття простору в зображувальній діяльності -- зрительная память у художника -- зорова пам'ять у митця -- особенности художественного мышления -- особливості мислення митця -- речь -- мова -- особенности изобразительного языка художника -- особливості зображувальної мови митця -- розвиток мови у дітей -- развитие речи у детей -- воображение в художественном творчестве -- уява в зображувальній творчості -- розвиток уяви у дітей -- развитие воображения у детей -- виды чувств -- види почуттів -- почуття і зображувальна діяльність -- чувства и изобразительная деятельность -- формирование чувств у детей -- формування почуттів у дітей -- волевые свойства личности -- вольові властивості особистості -- воспитание воли у детей -- виховання волі у дітей -- типы высшей нервной деятельности -- типи вищої нервової діяльності -- темперамент у школьников -- темперамент у школярів -- свойства характера -- властивості характеру -- формирование детского характера -- формування дитячого характеру -- способности и задатки -- здібності та нахили -- формування дитячих здібностей -- формирование способностей у детей
Анотація: Особенности общей, возрастной психологии, психологии личности школьника, психологии художественного творчества, пути и методы развития изобразительных способностей детей, формирования у них творческого воображения, эстетических чувств, образного мышления.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ломов, Б. Ф. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

10.
159.9(075.3)
П 86


   
    Психология [] : учеб. для техникумов физ. культуры / под. общ. ред. А. Ц. Пуни. - М. : Физкультура и спорт, 1984. - 253 с. : рис., табл. - Лит.: с. 250. - 0.80 р.
УДК
ББК 88я72 + 88.43я72
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
общая психология -- загальна психологія -- развитие психики животных -- розвиток психіки тварин -- развитие психики -- розвиток психіки -- личность -- особистість -- группа -- група -- деятельность -- діяльність -- общение -- спілкування -- социальный группы -- соціальний групи -- коллектив и личность -- колектив і особистість -- язык и речь -- мова і мовлення -- психические процессы -- психічні процеси -- состояние личности -- стан особистості -- ощущение и восприятие -- відчуття і сприйняття -- восприятие пространства -- сприйняття простору -- восприятие времени -- сприйняття часу -- восприятие движений -- сприйняття рухів -- наблюдение -- спостереження -- спостережливість -- память -- пам'ять -- заучивание -- заучування -- представление -- уявлення -- идеомоторные акты -- ідеомоторні акти -- мышление -- мислення -- мыслительные операции -- розумові операції -- воображение -- уява -- эмоции и чувства -- емоції і почуття -- высшие чувства человека -- вищі почуття людини -- воля -- волевые действия -- вольові дії -- волевые качества личности -- вольові якості особистості -- внимание -- увага -- психологические особенности личности -- психологічні особливості особистості -- направленность личности -- спрямованість особистості -- потребности -- потреби -- мировоззрение -- світогляд -- идеалы -- ідеали -- интересы -- інтереси -- темперамент -- характер -- способности -- здібності -- двигательные способности -- рухові здібності -- психическое развитие личности -- психічний розвиток особистості -- юношеский возраст -- юнацький вік -- дошкольный возраст -- дошкільний вік -- психологические особенности подростка -- психологічні особливості підлітка -- "чувство взрослости" -- "почуття дорослості" -- физическое воспитание -- фізичне виховання -- формирование личности -- формування особистості -- спортивные группы -- спортивні групи -- техника физических упражнений -- техніка фізичних вправ -- двигательные ощущения -- рухові відчуття -- формирование двигательных навыков -- формування рухових навичок -- реакция в спорте -- реакція у спорті -- воспитание воли -- виховання волі -- соревнование -- змагання -- спортивные тренировки -- спортивні тренування -- психодиагностика спортсмена -- психодіагностика спортсмена
Анотація: Теоретические проблемы общей психологии и психологии спорта даны в аспекте их практического применения.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пуни, А. Ц. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)