Пошуковий запит: <.>K=гуманітарна освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Седляр А. В. Роль органів міського громадського управління Волині і Поділля в розвитку гімназійної освіти (кін. ХІХ - поч. ХХ ст.)/А. В. Седляр // Матеріали Міжнародної науково-краєзнавчої конференції "Звягель - Новоград-Волинський: від сивої давнини до сьогодення", присвяченої 750-річчю від першої літописної згадки про місто, 3-6 лип. 2007 р.. -Житомир:М. Косенко. т.Т. 1.-С.190-195
|
>2.
| Здіорук С. І. Пріоритети і перспективи гуманітарної політики Української Держави/С. І. Здіорук, М. Т. Степико // Стратегічні пріоритети. -К.:НІСД, 2011,N N 2.-С.37-48
|
>3.
| Науково-освітній потенціал нації: погляд у XXI століття. Т. 2:Освіта і наука: творчий потенціал державо - і культуротворення
|
>4.
| Васянович, Григорій Петрович Вибрані твори. Т. 6:Збірник наукових праць
|
>5.
| Ціннісні орієнтири навчально-виховного процесу у позашкільних навчальних закладах/[авт. кол.: А. Е. Бойко та ін. ; за ред. В. В. Мачуського]. - 2017
|
>6.
| Опалюк Т. Л. Таксономічна єдність дидактичних умов формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя в процесі вивчення гуманітарних дисциплін/Т. Л. Опалюк // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 3.-С.118-125
|
>7.
| Шабанова Ю. Дніпровська політехніка: гуманітарний розвиток як виклик часу/Юлія Шабанова // Вища освіта України. -К.:Пед. преса, 2019,N N 4.-С.25-31
|
>8.
| Benner D. Hauptstroemungen der Erziehungswissenschaft. Eine Systematik traditioneller und moderner Theorien/Dietrich Benner. - 2001
|
>9.
| Ісаченко І. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X - XVIII ст./Ігор Ісаченко // Дивослово. -К.:Ред. журн. "Дивослово", 2016,N N 10.-С.48-51
|
|