Пошуковий запит: <.>K=диференційоване навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Волкова Н. П. Педагогіка/Н. П. Волкова. - 2007
|
>2.
| Фурман А.В. Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект /А. В. Фурман. - 2007
|
>3.
| Малафіїк І.В. Дидактика/І. В. Малафіїк. - 2005
|
>4.
| Євтух М. Б. Інноваційні методи оцінювання навчальних досягнень/М. Б. Євтух, Е. В. Лузік, Л. М. Дибкова. - 2010
|
>5.
| Колупаєва А. А. Навчальний курс "Вступ до інклюзивної освіти"/А. А. Колупаєва, С. М. Єфімова. - 2010
|
>6.
| Кондратенко Т. Д. Обучение старших дошкольников/Т. Д. Кондратенко, В. К. Котырло, С. А. Ладывир. - 1986
|
>7.
| Коваль Г. П. Методика викладання української мови. Рекомендації до виконання науково-дослідної тематики/Г. П. Коваль, Т. Б. Суржук. - 2010
|
>8.
| Шпарик О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні/О. М. Шпарик // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2017,N N 3.-С.24-31
|
>9.
| Казачінер О. С. Методика диференційованого навчання/О. С. Казачінер. - 2017
|
>10.
| Шелестова Л. В. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання: кількісно-якісний аналіз емпіричних даних/Л. В. Шелестова // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 3.-С.99-108
|
>11.
| Синекоп О. С. Принципи диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців/О. С. Синекоп // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2019,N N 1.-С.3-15
|
|