Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дифузія інновацій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8:005.32/Э64
Автор(и) : Энджел, Джеймс Ф., Блэкуэлл, Роджер Д., Миниард, Пол У.
Назва : Поведение потребителей
Паралельн. назви :Consumer Behavior/ James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер Ком, 1999
Кільк.характеристики :760 с.: рис., табл.
Серія: Серия "Теория и практика менеджмента"
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749
ISBN, Ціна 5-314-00093-8: 20.16 грн
УДК : 658.8:005.32
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка-- Психологія
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потребитель--споживач--модель поведения потребителя--модель поведінки споживача--психологичия торговли--психологія торгівлі--маркетинг торговли--маркетинг торговли--розничная торговля--роздрібна торгівля--диффузия инноваций--дифузія інновацій--консьюмеризм--конс'юмеризм--отношения потребителей--відношення споживачів
Анотація: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.341.1(477)/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Шипуліна, Юлія Сергіївна
Назва : Товарна інноваційна політика : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :281, [2] с.: граф., табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 269-276. - Л-ра: с. 277-281
ISBN, Ціна 978-966-680-327-9: 80.00 грн
УДК : 330.341.1(477)
ББК : 65.9(4УКР)-55
Предметні рубрики: Інноваційна політика --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний процес--инновационный процесс--маркетингові інноваційні стратегії--маркетинговые инновационные стратегии--розроблення нового товару--разработка нового товара--якість нової продукції--качество новой продукции--попит на інновації--спрос на инновации--дифузія інновацій--диффузия инноваций--інноваційні ризики--инновационные риски--ринковий потенціал--рыночный потенциал--інноваційна діяльність--инновационная деятельность--інноваційний проект--инновационный проект
Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Манжос Т. В., Мельник О. О.
Назва : Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 4. - С. 401-407. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/4). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Математичні моделі
Інновації
Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дифузія інновацій--диффузия инноваций--оптимальна рекламна стратегія--оптимальная рекламная стратегия--сегментування ринку--сегментирование рынка
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)