Пошуковий запит: <.>K=дослідження ринку<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології/В. Н. Парсяк. - 2015
|
>2.
| Полторак В. А. Маркетингові дослідження/В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 2014
|
>3.
| Агєєв Є. Я. Ціноутворення: теорія та практикум/Агєєв Є. Я., Шахматова Т. В., Піча С. В.. - 2018
|
>4.
| Тарасюк Г. М. Бізнес-план: розробка, обгрунтування та аналіз/Г. М. Тарасюк. - 2006
|
>5.
| Мороз Л. А. Маркетинг/Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2002
|
>6.
| Лозікова Г. М. Комп'ютерні мережі/Г. М. Лозікова. - 2004
|
>7.
| Гетало В.П. Бізнес-планування/В. П. Гетало, Г. О. Гончаров, А. В. Колісник. - 2008
|
>8.
| Парсяк В.Н. Маркетинг: від теорії до практики/В. Н. Парсяк. - 2007
|
>9.
| Парсяк В. Н. Маркетингові дослідження/В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2004
|
>10.
| Липчук В. В. Маркетингові дослідження/В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - 2012
|
>11.
| Скопень М. М. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі/М. М. Скопень, М. К. Сукач. - 2010
|
|