Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=елективні курси<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Иностранные языки в школе -2007р.,N 6
Цікаві статті :
Мартан Ж. -П. Использование метода "Учение через обучение" на уроках иностранного языка/ Ж. -П. Мартан, Ф. Л. Ратнер, А. Э. Рахимова (стр.2-5)
Идилова И.С. Электронные образовательные проекты и межкультурная коммуникация/ И. С. Идилова (стр.6-8) Кл.слова: Елективні курси
Оганесянц Н.А. Электронный портфель учителя иностранного языка: рефлексивный анализ профессионального роста/ Н. А. Оганесянц (стр.9-12)
Пассов Е.И. Содержание иноязычного образования как методическая категория/ Е. И. Пассов (стр.13-22) Кл.слова: Іншомовна культура
Щепилова А.В. Дидактика многоязычия и проблема "Доминантного языка"/ А. В. Щепилова (стр.23-27)
Асфаганова Р.А. Урок английского языка в VIII классе на тему "The Presidents of the United States of America"/ Р. А. Асфаганова (стр.30-33) Кл.слова: КОНСПЕКТИ УРОКІВ,КРАЇНОЗНАВСТВО,ПРЕЗИДЕНТИ
Лебедева Э.Н. Урок испанского языка как второго иностранного в VI классе (2-й год изучения) на тему "Nuestros hermanos pequenos. Como son?"/ Э. Н. Лебедева (стр.33-36) Кл.слова: КОНСПЕКТИ УРОКІВ,ТВАРИНИ
Макаревич И.Г. Первые шаги в Интернете/ И. Г. Макаревич (стр.36-40)
Карасева О.В. Игры для разминки на уроке немецкого языка/ О. В. Карасева (стр.41-42)
Тарасова Н.А. Игра как способ освоения иностранного языка дошкольниками/ Н. А. Тарасова (стр.42-46)
Бойко Т.В. Сценарий праздника "Herbstfest"/ Т. В. Бойко (стр.46-48) Кл.слова: ПОРИ РОКУ,ОСІНЬ
Tsourtsilina N. Знаменитые университеты мира/ N. Tsourtsilina (стр.49-59)
Гимн Московского университета (стр.59)
Боева Л.Д. Hobbies/ Л. Д. Боева (стр.60-62) Кл.слова: КОНСПЕКТИ УРОКІВ,ХОБІ
Арутюнова Ж.М. Le regne de Nicolas I (1796-1855)/ Ж. М. Арутюнова (стр.63-68)
Кузьмина Р.В. Омонимы в курсе английского языка (II-VI классы)/ Р. В. Кузьмина (стр.69-78)
Колесникова Е.А. Направления модернизации процеса обучения аудированию/ Е. А. Колесникова (стр.82-87)
Каграманов К.Р. Антономасия как средство вторичной номинации/ К. Р. Каграманов (стр.87-91)
Бартош Д.К. Lebendige Landeskunde - warum eigentlich?/ Д. К. Бартош, Г. Хебелер
Safronova A.V. Anouk Aimee/ A. V. Safronova (стр.100-104)
Gudina O.W. Die Eigennamen sind wieder im Spiel/ O. W. Gudina (стр.104-107.- Окончание. Нач. в № 7, 8, 2006; № 1-5, 2007)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Идилова И.С.
Назва : Электронные образовательные проекты и межкультурная коммуникация
Місце публікування : Иностранные языки в школе: науч.-метод. журн. - М.: "Иностранные языки в школе", 2007. - N 6. - С. 6-8 (Шифр ijvs/2007/6)
Предметні рубрики: Мови світу-- Інформаційні технологіі-- Використання
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5:811.111/П52
Автор(и) : Полонська, Тамара Костянтинівна
Назва : Профільне навчання іноземної мови учнів старшої школи : [метод. рекомендації]
Вихідні дані : К.: Пед. думка, 2014
Кільк.характеристики :80 с.: рис., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Текст: укр., англ. - Л-ра: с. 78-79
ISBN, Ціна 978-966-644-377-2: 27.00 грн
УДК : 373.5:811.111
ББК : 74.268.1(4АНГЛ)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Навчвння-- Загальноосвітні школи
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профільне навчання--профильное обучение--психологічні особливості старшокласників--психологические особенности старшеклассников--елективні курси--элективные курсы--мовне портфоліо--языковое портфолио--інноваційні методи навчання--инновационные методы обучения
Анотація: У методичних рекомендаціях розглядаються актуальні питання організації профільного навчання іноземної мови учнів старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів України (на прикладі англійської мови). Особливу увагу звернемо на базові компоненти профільного навчання іноземної мови: елективні курси, професійну орієнтацію, мовне портфоліо.
Примірники : всього : ФОНД(1), ІН(1)
Вільні : ФОНД(1), ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)