Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=електронна торгівля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
658.8(075.8)
J65


    Johansson, Johny K..
    Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг
Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
330(062.552)(477.42)
В 53


    Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки [Текст] = Joumal Zhytomyr state technological university / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т; редкол.: П. П. Мельничук (голов. ред) [та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 1994 - . - ISSN 1728-4236.
   Вип. 2 (72). - 2015. - Бібліогр. в кінці ст. - 76.00 грн
УДК
ББК 65
Рубрики: Економічні науки--Житомир, місто--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- інвестиційна безпека -- инвестиционная безопасность -- облік витрат -- учет расходов -- факторинговий бізнес -- факторинговый бизнес -- електронна торгівля -- электронная торговля -- страхування ризиків -- страхование рисков -- управління інноваціями -- управление инновациями -- утилізація відходів -- утилизация отходов -- соціальне сирітство -- социальное сиротство -- туристичні послуги -- туристические услуги -- кризові явища -- кризисные явления -- трудові мігранти -- трудовые мигранты
Анотація: Дослідження науковців вищих навчальних закладів України та міста Житомира, в т. ч. Житомирського технологічного університету з питань бухгалтерського обліку; економіки, організації і управління підприємством; свытового господарства; фінансів і статистики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельничук, П. П. \ред.\; Олійник, О. В. \ред.\; Легенчук, С. Ф. \ред.\; Андрушків, Б. М. \ред.\; Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; \про нього\
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

3.
330
М55


   
    Механізм регулювання економіки, економіка природокористування, економіка підприємства та організація виробництва [] : [зб. наук. праць Сумського держ. ун-ту] / [ред. М. Я. Сагун, Т. Г. Мироненко. Т. І. Піліпушко]. - Суми : Сум. держ. ун-т, 2001. - 231 с. - (Міжнародний науковий журнал ; № 1-2 (1) 2001). - Бібліогр. в кінці ст. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 20.00 грн
УДК
ББК 65.5
Рубрики: Економіка--Державне регулювання--Збірники
Кл.слова (ненормовані):
економіка природокористування -- экономика природопользования -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- ресурсозбереження -- ресурсосохранение -- електронна торгівля -- электронная торговля -- економіка підприємства -- экономика предприятия -- іпотечний кредит -- ипотечный кредит -- макроекономіка -- макроекономика
Анотація: Збірник наукових праць Сумського державного університету розглядає питання методологічної проблематики сучасної економіки. Проаналізовано чинники впливу на економіку природокористування та економіку підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сагун, М. Я. \ред.\; Мироненко, Т. Г. \ред.\; Піліпушко, Т. І. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
339.5(075.8)
А18


    Авдокушин, Евгений Федорович.
    Международные экономические отношения [] : учебник / Е. Ф. Авдокушин. - М. : Юристъ, 1999. - 368 с. : табл. - (Homo faber). - Библиогр. в конце ст. - ISBN 5-7975-0148-1 : 9.27 грн
УДК
ББК 65.58я73
Рубрики: Міжнародні економічні відносини--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
международный товарообмен -- міжнародний товарообмін -- мировоtн хозяйство -- світове господарство -- міжнародний розподіл праці -- международное разделение труда -- международная торговля -- міжнародна торгівля -- міжнародний рух капіталу -- международное движение капитала -- вільні економічні зони -- свободные экономические зоны -- международный обмен технологиями -- міжнародний обмін технологіями -- міжнародні корпорації -- международные корпорации -- електронна торгівля -- электронная торговля -- международная экономическая интеграция -- міжнародна економічна інтеграція
Анотація: Основные закономерности современных МЭО, особенности их реализации на примере стран, регионов мировой экономики в целом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), АБ (1)
Свободны: ВВ (1), АБ (1)
Знайти схожі

5.


    Прохоровская, Светлана.
    SVP Bussiness Consulting. Как постоянно получать новых клиентов и больше продаж от вашего бизнеса с помощью копирайтинга, развития бренда, маркетинга, социальных сетей [] / С. Прохоровская // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 3. - С. 17-21 : рис.
Рубрики: Електронний бізнес
   Торгові марки--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
электронный бизнес -- електронний бізнес -- электронная торговля -- електронна торгівля -- фотохостинг -- создание пинов -- створення пінів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
О-53


    Олексенко, Л. В.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посіб. / Л. В. Олексенко. - Київ : Ліра-К, 2018. - 467, [1] с. : табл., рис. - Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467. - ISBN 978-617-7605-04-0 : 252.00 грн
УДК
ББК 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Конкуренція (екон.)--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Управління--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
оптова торгівля -- товарні біржі -- біржові посередники -- роздрібна торгівля -- форми розподілу товарів -- служби збуту -- збутова політика підприємства -- маркетингова політика -- стандарти обслуговування -- комісійний продаж -- секонд-хенд -- реалізація уціненого товару -- реалізація поношеного одягу -- електронна торгівля -- аукціони
Анотація: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.


    Ільченко, Н.
    Тезаурус сучасної торгівлі України [] / Н. Ільченко, О. Кавун // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 1. - С. 54-70. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгівля--Тезауруси--Україна
Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля -- розничная торговля -- магазин -- магазин -- дискаунтер -- дискаунтер -- магазин-склад -- магазин-склад -- бутик -- бутик -- електронна торгівля -- электронная торговля

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кавун, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Андрощук, Геннадій.
    Гармонізація законодавства про припинення недобросовісної конкуренції в ЄС [] / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - N 6. - С. 20-19 . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Конкуренція (екон.)--Законодавство--ЄС
Кл.слова (ненормовані):
правове регулювання -- законодавство європейських країн -- право інтелектуальної власності -- вільне перміщення товарів -- електронна торгівля

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

9.
339.1(075.8)*М
Р32


    Рєвнівцева, Ольга Василівна.
    Організація торгівлі [] : навч. посібник / О. В. Рєвнівцева, А. Б. Осадчук, О. П. Пащенко ; [ред. Л. В. Гончарук]. - Житомир : ЖДТУ, 2010. - 228, [2] с. : табл., рис. - Літ.: с. 224-225. - ISBN 978-966-683-244-6 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Організація--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- товаропостачання -- товароснабжение -- мерчендайзинг -- пересувна торгівля -- передвижная торговля -- ярмарково-базарна торгівля -- ярмарочно-базарная торговля -- електронна торгівля -- электронная торговля -- товарні склади -- товарные склады
Анотація: Висвітлено теоретичні засади організації торгівлі, особливості функціонування роздрібної та оптової торговельної мережі, формування асортименту торговельних підприємств та управління ним з врахуванням накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Осадчук, Алла Болеславівна; Пащенко, Ольга Петрівна; Гончарук, Л. В. \ред.\
Примірників всього: 3
ФОНД (1), КР (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), КР (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
333.138(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. - Л. : Львівська політехніка, 2009. - 232 с. : рис., табл. - Слов. термінів: с. 214-219. - Предм. покажч.: с. 220-222. - Л-ра: с.223-228. - Дод.: с.229-231. - ISBN 978-966-553-753-3 : 93.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
каналы распредиления -- канали розподілу -- непрямі канали розподілу -- непрямые каналы распредиления -- прямі канали розподілу -- прямые каналы распредиления -- зворотні канали розподілу -- обратные каналы распредиления -- горизонтальна маркетингова система -- горинтольная маркетинговая система -- збут -- сбыт -- гуртові посередники -- оптовые посредники -- роздрібні посередниким -- розничные посредники -- роздрібні магазини -- розничные магазины -- позамагазинна роздрібна торгівля -- внемагазинная розничная торговля -- мерчандайзинг -- довжина каналів розподілу -- долгота каналов распредиления -- ширина каналів розподілу -- широта каналов распредиления -- міжнародні канали розподілу -- международные каналы распредиления -- конкуренція -- конкуренция -- логістика розподілу -- логистика распредиления -- дистрибуція -- дистрибуция -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- телефонний маркетинг -- телефонный маркетинг -- продаж за каталогом -- продажа по каталогам -- електронна торгівля -- электронная торговля -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг
Анотація: Сутність, значення, різновиди та особливості маркетингової політики розподілу на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Косар, Н. С.; Чубала, А.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)